Osnovne informacije
- Lokacija
- Slovenija
- Proizvođač
- Honda
- Godina proizvodnje
- 2023
- Vrsta motora
- 4-taktni
- Snaga motora
- 183,90 kW
- Težina motora
- 272,00 kg
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Obrazloženje
L: Duga osovina, R: Mehanički prijenos/gas i elektronički start
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 3583 cm3, V6 pod kutom od 60, 250 KS / 183,9 kW pri 6300 o/min.
sustav vodenog hlađenja s termostatom, elektronički sustav paljenja PGM-IG, programirano ubrizgavanje PGMI-FI,
odvod vode (kroz propeler), svjećica: NGK ZFR6K-11E,
motorno ulje: 8,8 l, ulje za mjenjače: 1,17 l
Ugrađeni sustavi VTEC i BLAST te novi sustav izravnog unosa i
cirkulacije zraka koji omogućuje njegovo zagrijavanje i povećanje volumena, što
zauzvrat pridonosi većoj snazi motora, kompatibilan s NMEA2000.
Prijenos:
Prijenos mjenjača 2.0:1, naprijed - ler - nazad
Oprema:
Propeler (opcija), svjetlo upozorenja za ulje, prekidač za isključivanje (Quickstop),
električni start, električni trim, integrirani separator goriva, limitator broja okretaja,
svitak za punjenje 12V-60A/90A, daljinski upravljači i instrument ploča.
Dimenzije:
duljina/širina/visina: 920 mm/625 mm/1760 mm (L), 1887 mm (X), 2043 mm (U) Visina zrcala: 507 mm (L), 634 mm (X)
Težina
: 272 kg (L), 278 kg (X) 282 kg (U)
Prodajne prednosti:
Dizajn:
V-TEC i promjenjivi usisni sustav: tehnologija iz Formule 1 za više okretnog momenta i bolje
performanse u cijelom rasponu okretaja, maksimalnu brzinu i ubrzanje jednako
dvotaktnim motorima s kodiranim dvotaktnim motorima s izravnim ubrzanjem goriva DBW (pogon putem žice)
Praktičnost:
Vrlo tiho: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, najveća snaga već
od 2000 o/min, 5 decibela manje buke od 2-taktnog motora s izravnim
ubrizgavanjem, dvostruko više buke, 12V/60A/90A zavojnica za punjenje s najboljim startom na
tržištu , trenutačno punjenje moguće već pri 2000 U/min.
Ekonomičnost:
Sekvencijalno ubrizgavanje za manju potrošnju goriva: -40% u usporedbi s dvotaktnim motorima
, -10% u usporedbi s dvotaktnim motorima s izravnim ubrizgavanjem, sondom goriva
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 26 l /h.
Pouzdanost:
Visokokvalitetne i dugovječne automobilske komponente
za industriju, elektronička kontrola svih parametara na motoru.
Dizajn:
Moderan i ekskluzivan dizajn rezultirao je rasporedom cilindara od 60 stupnjeva,
napravljenim da uštedi prostor, tako da je iste veličine kao dvotaktni motor, idealan za
ugradnju gdje se koristi dvostruka motorizacija.
Zaštita okoliša:
Zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008, puno niže emisije ispušnih plinova
(HC & Nox) od 2-taktnih motora s izravnim ubrizgavanjem.
Na njuškalu su sve cijene bez poreza.
Imamo organiziranu dostavnu mrežu.
L: Duga osovina, R: Mehanički prijenos/gas i elektronički start
Tehnički podaci:
Motor:
4-taktni OHC, 3583 cm3, V6 pod kutom od 60, 250 KS / 183,9 kW pri 6300 o/min.
sustav vodenog hlađenja s termostatom, elektronički sustav paljenja PGM-IG, programirano ubrizgavanje PGMI-FI,
odvod vode (kroz propeler), svjećica: NGK ZFR6K-11E,
motorno ulje: 8,8 l, ulje za mjenjače: 1,17 l
Ugrađeni sustavi VTEC i BLAST te novi sustav izravnog unosa i
cirkulacije zraka koji omogućuje njegovo zagrijavanje i povećanje volumena, što
zauzvrat pridonosi većoj snazi motora, kompatibilan s NMEA2000.
Prijenos:
Prijenos mjenjača 2.0:1, naprijed - ler - nazad
Oprema:
Propeler (opcija), svjetlo upozorenja za ulje, prekidač za isključivanje (Quickstop),
električni start, električni trim, integrirani separator goriva, limitator broja okretaja,
svitak za punjenje 12V-60A/90A, daljinski upravljači i instrument ploča.
Dimenzije:
duljina/širina/visina: 920 mm/625 mm/1760 mm (L), 1887 mm (X), 2043 mm (U) Visina zrcala: 507 mm (L), 634 mm (X)
Težina
: 272 kg (L), 278 kg (X) 282 kg (U)
Prodajne prednosti:
Dizajn:
V-TEC i promjenjivi usisni sustav: tehnologija iz Formule 1 za više okretnog momenta i bolje
performanse u cijelom rasponu okretaja, maksimalnu brzinu i ubrzanje jednako
dvotaktnim motorima s kodiranim dvotaktnim motorima s izravnim ubrzanjem goriva DBW (pogon putem žice)
Praktičnost:
Vrlo tiho: varijabilni usis zraka, sekvencijalno ubrizgavanje goriva, najveća snaga već
od 2000 o/min, 5 decibela manje buke od 2-taktnog motora s izravnim
ubrizgavanjem, dvostruko više buke, 12V/60A/90A zavojnica za punjenje s najboljim startom na
tržištu , trenutačno punjenje moguće već pri 2000 U/min.
Ekonomičnost:
Sekvencijalno ubrizgavanje za manju potrošnju goriva: -40% u usporedbi s dvotaktnim motorima
, -10% u usporedbi s dvotaktnim motorima s izravnim ubrizgavanjem, sondom goriva
(Lambda regulacija) za optimalnu potrošnju i paljenje, prosječna potrošnja: 26 l /h.
Pouzdanost:
Visokokvalitetne i dugovječne automobilske komponente
za industriju, elektronička kontrola svih parametara na motoru.
Dizajn:
Moderan i ekskluzivan dizajn rezultirao je rasporedom cilindara od 60 stupnjeva,
napravljenim da uštedi prostor, tako da je iste veličine kao dvotaktni motor, idealan za
ugradnju gdje se koristi dvostruka motorizacija.
Zaštita okoliša:
Zadovoljava standarde EPA 2006 i CARB 2008, puno niže emisije ispušnih plinova
(HC & Nox) od 2-taktnih motora s izravnim ubrizgavanjem.
Na njuškalu su sve cijene bez poreza.
Imamo organiziranu dostavnu mrežu.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
Tehnični Navtični Karavaning Center JAANIT
Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Slovenia
- Adresa: Dragočajna 27, 1216 Smlednik, Slovenia, Slovenia
- Web adresa: https://jaanit.com
- E-mail: info@jaanit.com
-
- Oglas objavljen
- 24.11.2024. u 09:07
- Do isteka još
- do prodaje
- Oglas prikazan
- 169 puta
Tehnični Navtični Karavaning Center JAANIT
Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Slovenia
- Adresa: Dragočajna 27, 1216 Smlednik, Slovenia, Slovenia
- Web adresa: https://jaanit.com
- E-mail: info@jaanit.com
-