Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Podsused - Vrapče, Perjavica
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Karburator - rasplinjač - forgazer za trimere, flaksericu, kosilice...
Promjer grla 15 mm
Razmak između rupa za vijke gledajući središte rupe je 31 mm
Odgovara za kineske i ostale odgovarajuće trimere (vidi slike)
42cc
52cc
40-5
44-5
40-5F
44-5F
Pogledajte naš oglas "Karburator grlo ∅15mm sa dodacima" za samo 20€ u koliko vam je to sve potrebno, a ušteda je višestruka nego da to sve kupujete odvojeno.
U Njuškalo tražilici upišite ovaj broj da dođete do tog oglasa:
43181523
Brtva za karburator - gratis
Inače u tvorničkom pakiranju dolazi samo Karburator. Brtvu smo dodali.
Postoje dvije vrste brtvi za ovu vrstu karburatora, a mi dajemo onu koju trenutno imamo jer obje brtve potpuno odgovaraju i nema veze koju ćete ugraditi.
Ako stavite staru brtvu, postoji mogućnost da će prolaziti zrak između karburatora i adaptera usisnog razvodnika i stroj neće dobro raditi.
Iz tog razloga smo dodali brtvu da bi bili što sigurniji u ispravnost.
(Kada ugrađujete karburator, dobro provjerite i prirubnicu do karburatora da nije ispucana ili izvinuta)
Možete primjetiti dvije različite slike gdje je H dizna sa oprugom ili bez nje.
Oba karburatora su potpuno kompatibilna - ovisi o dostupnosti.
Trenutno je dostupan samo model gdje H dizna ima oprugu.
Ako je potrebno podesiti smjesu zraka i benzina na Karburatoru a neznate kako, pitajte da objasnim ili potražite upute preko YouTubea i slično.
Kada stavljate sajlu na karburator, namjestite je da nije previše napeta, a eventualni LER gas podesite pomoću LER vijka, a ne da napinjete sajlu. Sajla ne smije biti niti previše labava da nebi ispadala iz ležišta.
Pazite da gumica i brtva na grlu karburatora dobro "sjedne" kako nebi propuštala zrak.
Svaki karburator za takve strojeve je potrebno održavati.
Samo redovito mijenjanje filtera zraka i goriva će pomoći da nećete imati problema čak i sa najjeftinijim karburatorima.
Redovito čistite filter zraka, a po potrebi ga zamijenite ako je oštećen i svake sezone obavezno promijenite filter goriva ako ne želite česte kvarove i skupe popravke.
Druga najvažnija stvar gdje ljudi griješe!
Uvijek napravite onoliko mješavine goriva koliko ćete potrošiti.
Ne čuvajte višak mješavine duže od mjesec dana jer ćete u suprotnom skratiti vijek vašem trimeru, kosilici, motornoj pili ili bilo kojem dvotaktnom motoru.
Inače je za renomirana ulja propisano da mješavinu upotrijebite u roku 5 dana, a da je ne koristite nikako ako je starija od tri mjeseca.
Razlog je taj jer benzin zbog kemijskog procesa s vremenom smanjuje viskozitet ulja te motor nije dovoljno podmazivan.
Kako pripremiti i konzervirati karburator za vrijeme dok nije sezona košnje?
Da biste konzervirali karburator na vrtnim trimerima ili motornim pilama kada ih ne koristite, preporučljivo je slijediti nekoliko koraka:
1. **Isključite gorivo:** Isključite dovod goriva prema motoru ili ispraznite spremnik goriva.
Ostavite da motor radi dok ne ostane bez goriva u karburatoru da se sam ugasi.
To će spriječiti stvaranje naslaga ili blokiranje goriva u karburatoru.
2. **Ispraznite spremnik goriva:** Ako je moguće, ispraznite spremnik goriva kako biste spriječili stvaranje taloga ili kondenzaciju unutar spremnika.
3. Nakon što motor ugasi, pustite ga da se ohladi prije nego što nastavite s konzervacijom.
4. **Očistite karburator:** Koristite komprimirani zrak ili četku za uklanjanje prljavštine, prašine ili ostataka goriva koji se mogu nakupiti u karburatoru.
5. **Koristite konzervacijsko sredstvo:** Možete koristiti konzervacijsko sredstvo koje je namijenjeno za karburatore i motore. Pratite upute proizvođača o primjeni i količini koju trebate koristiti.
6. **Zaštita od korozije:** Ako je potrebno, možete koristiti i sprej za zaštitu od korozije na vanjskim dijelovima motora kako biste spriječili oksidaciju i koroziju.
Pravilna konzervacija karburatora pomoći će u očuvanju njegove funkcionalnosti i produžiti životni vijek vašeg vrtnog trimera ili motorne pile te spriječiti sušenje membrane.
Stroj spremite i zaštitite od glodavaca jer vole pregristi pumpicu goriva i rezervoar.
Osobno preuzimanje u Zagrebu u Gajnicama ili moguće slanje poštom uz naknadu cijene poštarine.
Promjer grla 15 mm
Razmak između rupa za vijke gledajući središte rupe je 31 mm
Odgovara za kineske i ostale odgovarajuće trimere (vidi slike)
42cc
52cc
40-5
44-5
40-5F
44-5F
Pogledajte naš oglas "Karburator grlo ∅15mm sa dodacima" za samo 20€ u koliko vam je to sve potrebno, a ušteda je višestruka nego da to sve kupujete odvojeno.
U Njuškalo tražilici upišite ovaj broj da dođete do tog oglasa:
43181523
Brtva za karburator - gratis
Inače u tvorničkom pakiranju dolazi samo Karburator. Brtvu smo dodali.
Postoje dvije vrste brtvi za ovu vrstu karburatora, a mi dajemo onu koju trenutno imamo jer obje brtve potpuno odgovaraju i nema veze koju ćete ugraditi.
Ako stavite staru brtvu, postoji mogućnost da će prolaziti zrak između karburatora i adaptera usisnog razvodnika i stroj neće dobro raditi.
Iz tog razloga smo dodali brtvu da bi bili što sigurniji u ispravnost.
(Kada ugrađujete karburator, dobro provjerite i prirubnicu do karburatora da nije ispucana ili izvinuta)
Možete primjetiti dvije različite slike gdje je H dizna sa oprugom ili bez nje.
Oba karburatora su potpuno kompatibilna - ovisi o dostupnosti.
Trenutno je dostupan samo model gdje H dizna ima oprugu.
Ako je potrebno podesiti smjesu zraka i benzina na Karburatoru a neznate kako, pitajte da objasnim ili potražite upute preko YouTubea i slično.
Kada stavljate sajlu na karburator, namjestite je da nije previše napeta, a eventualni LER gas podesite pomoću LER vijka, a ne da napinjete sajlu. Sajla ne smije biti niti previše labava da nebi ispadala iz ležišta.
Pazite da gumica i brtva na grlu karburatora dobro "sjedne" kako nebi propuštala zrak.
Svaki karburator za takve strojeve je potrebno održavati.
Samo redovito mijenjanje filtera zraka i goriva će pomoći da nećete imati problema čak i sa najjeftinijim karburatorima.
Redovito čistite filter zraka, a po potrebi ga zamijenite ako je oštećen i svake sezone obavezno promijenite filter goriva ako ne želite česte kvarove i skupe popravke.
Druga najvažnija stvar gdje ljudi griješe!
Uvijek napravite onoliko mješavine goriva koliko ćete potrošiti.
Ne čuvajte višak mješavine duže od mjesec dana jer ćete u suprotnom skratiti vijek vašem trimeru, kosilici, motornoj pili ili bilo kojem dvotaktnom motoru.
Inače je za renomirana ulja propisano da mješavinu upotrijebite u roku 5 dana, a da je ne koristite nikako ako je starija od tri mjeseca.
Razlog je taj jer benzin zbog kemijskog procesa s vremenom smanjuje viskozitet ulja te motor nije dovoljno podmazivan.
Kako pripremiti i konzervirati karburator za vrijeme dok nije sezona košnje?
Da biste konzervirali karburator na vrtnim trimerima ili motornim pilama kada ih ne koristite, preporučljivo je slijediti nekoliko koraka:
1. **Isključite gorivo:** Isključite dovod goriva prema motoru ili ispraznite spremnik goriva.
Ostavite da motor radi dok ne ostane bez goriva u karburatoru da se sam ugasi.
To će spriječiti stvaranje naslaga ili blokiranje goriva u karburatoru.
2. **Ispraznite spremnik goriva:** Ako je moguće, ispraznite spremnik goriva kako biste spriječili stvaranje taloga ili kondenzaciju unutar spremnika.
3. Nakon što motor ugasi, pustite ga da se ohladi prije nego što nastavite s konzervacijom.
4. **Očistite karburator:** Koristite komprimirani zrak ili četku za uklanjanje prljavštine, prašine ili ostataka goriva koji se mogu nakupiti u karburatoru.
5. **Koristite konzervacijsko sredstvo:** Možete koristiti konzervacijsko sredstvo koje je namijenjeno za karburatore i motore. Pratite upute proizvođača o primjeni i količini koju trebate koristiti.
6. **Zaštita od korozije:** Ako je potrebno, možete koristiti i sprej za zaštitu od korozije na vanjskim dijelovima motora kako biste spriječili oksidaciju i koroziju.
Pravilna konzervacija karburatora pomoći će u očuvanju njegove funkcionalnosti i produžiti životni vijek vašeg vrtnog trimera ili motorne pile te spriječiti sušenje membrane.
Stroj spremite i zaštitite od glodavaca jer vole pregristi pumpicu goriva i rezervoar.
Osobno preuzimanje u Zagrebu u Gajnicama ili moguće slanje poštom uz naknadu cijene poštarine.
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
Traviax
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10090 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 23.09.2024. u 11:26
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 1263 puta
Traviax
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10090 Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
-