Ovaj oglas je prodan.
Pronjuškaj slične oglase.
EKSKLUZIVNO**ITALJET DRAGSTER 180 2T LC**MINT CONDITION**10/10**RARE**, 2001 god.
Prodajem testno vozilo: Italjet Dragster
- Cijena
- 4.000 €
- Provjeri povijest vozila – 15% popust!
- Osvoji besplatnu policu auto osiguranja!
-
Financiranje već od 45,53 € mjesečno
Šifra oglasa: 34301204
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Grad Zagreb, Gornji Grad - Medveščak, Pantovčak
- Vrsta
- Skuteri (preko 50 ccm)
- Marka
- Italjet
- Model
- Dragster
- Motor
- dvotaktni
- Snaga motora
- 15 kW
- Radni obujam
- 180 cm3
- Prijeđeni kilometri
- 2.300 km
- Stanje
- testno
- Vlasnik
- prvi
- Godina proizvodnje
- 2001. godište
- Godina modela
- 2001.
- Prva registracija
- 2017. godine
- Registriran do
- 04 / 2022
- Potrebna vozačka dozvola A kategorije
- Da
- Garažiran
- Da
Opis oglasa
Dame i gospodo,
DA!!! Moguce je!!!
Imamo na prodaju jedan od najlegendarnijih, najkarizmaticnijih, najradikalnijih, najinovativnijih i najpozeljnijih maxi skutera svih vremena, jedini i neponovljivi Italjet Dragster 180 2T LC.
Pogonjen jednako legendarnim i vec odavno opjevanim Piaggio Big Bore agregatom koji se ugradivao u Runner 180, Hexagon 180 te u nesto izmjenjenoj verziji u Skipper 150 i SR150, ovu dvotaktnu raketu cini jednim od najbrzih I najboljih maxi skutera ikad proizvedenih.
Italjet Dragster 180 obozavan je diljem svijeta, pracen od samih pocetka proizvodnje te je u kratko vrijeme sakupio vojsku obozavatelja i dosegao gotovo kultski status koji traje I danas.
Za pocetak treba otkloniti neke predrasude koje su jednostavno neistinite, a one glase: nema rezervnih djelova.
Kada bi to bila istina, ovaj primjerak nikada ne bi ugledao svijetlo dana. Svaka osoba koja razumije engleski jezik, zna citat, pisat i upalit kompjuter te posjeduje bankovnu karticu, moci ce doci do dijelova vise-manje bez vecih poteskoca.
Uostalom 80% motora je Piaggio cijih dijelova ima na svakom kiosku, a ostali dijelovi koje je radio sam Italjet Moto mogu se naci na svijetskim trzistima motocikala, nazalost nase domace trziste je jadno i malo te na njega ne treba racunati ne samo kad su motori u pitanju.
Neki djelovi su se takoder ugradivali i u druge motore pa se tako mogu naci tvornicki original relej zmigavaca na Peugeotu (Mady by Transval), vakum pumpa benzina na TOMOSU (Made by O.M.G.), zadnji pokazivaci smjera na Malagutiju (Made by Tri.o.m.), zadnje svijetlo na Yamahi (Made by Tri.o.m.)..
Sto se samog agregata tice, BB se pokazao kao iznimno kvalitetan, izdrzljiv, trajan i pouzdan stroj ukoliko niste retardirani pa ostanete bez ulja ili se vozite bez rashladne tekucine. Isto vrijedi i za suzdrzavanje od nepotrebnog tuninga te bacenih novaca za 5+ max brzine ili 0,5 sec+ od 0 do 100kmh. Uz standarno odrzavanje i ostanak na 100% oem setup-u, BB bez poteskoca moze odvrtiti 50 000 km (+).
O samom navedenom motociklu mogu reci sljedece:
Motor je 100% Made in Italy, isprike stovateljima kineskih proizvoda i dijelova koji su budimo realni ocajne kvalitete i izrade, maximalno se vodilo racuna o tome da zamjenski kineski djelovi ne dolaze u obzir te se gledalo da stock OEM dijelova bude proizveden prije 2010-te godine dok piaggio nije krenuo u avanturu sa kineskim dobavljacima.
Restauriran je 25 mjeseci (pocevsi od 2017.-te godine, znaci nedavno) od strane 2 inzinjera koje krasi opsesivno-kompulzivni poremecaj i stalna opsesija za savrsenstvom iz cega proizlazi da je danas motor 100% identican i nov kao sto je bio kada je sisao sa proizvodne trake u Bologni. Svaki od 2200 dijelova, djelica, sarafa i matica koji je stavljen na motor je nov ili restauriran do stanja identicnog novom. Svaka komponenta motora radi savrseno, svaki dio je 100% OEM (osim retrovizora koji su grozni), nista nije potrgano, spajano, ljepljeno, vareno, kitano, motor je potpuno u novom tvornickom stanju, usudio bih se reci i bolji.
Sto se same prodaje tice, apsolutno nije presudno niti hitno da se motor proda, moze otici, a i ne mora, ne postoji nikakav presing prodaje. Cijena je 4000 € formirana prema ponudi sa ostalih trzista, nije izmisljena iz vedra neba, a kao dokaz prilazem sliku 2 prodana primjerka u Moskvi i Sydney-ju za slican novac. Sto ce vrijeme vise prolaziti, ovakvi mint condition primjerci ce vrijediti sve vise i vise pa se potencijalna kupnja moze smatrati i kao future investment s obzirom da se radi o collectors item motoru. Na uvid dajem vise od 400 slika dijelova i procesa restauracije.
Shodno navedenom, kako bi skratili svoje i moje vrijeme, ukoliko vam je skupo, mislite rusiti cijenu, smatrate da ne vrijedi toliko ili nudite zamjene, ne morate me niti zvat.
Za kraj, popis svih OEM dijelova uz detaljna objasnjenja:
BODY:
Svi vanjski oklopi kupljeni novi, sirovi, nelakirani, OEM by Italjet Moto te lakirani kod jedinog licenciranog lakirera za Aston Martin u Hrvatskoj, gospodina Javora iz Javor i sin lakirnice u SV. Nedjelji. Lakiranje u dva sloja boje te dva sloja bezbojnog laka ciji je zadnji sloj usprican preko naljepnica kako b i se sprijecilo njihovo potencijalno odljepljivanje. Sve klipse za nosace plastike original nove kao i nove original naljepnice.
Bocni pcelasti bubrezi novi (OEM), mali bubrezi na bocnim plastikama novi (OEM), kutije za bateriju I osigurace nove (OEM), prednji i straznji blatobran novi (OEM), grill plastika za hladenje nova (OEM), poklopac ekspanzione posude nov (OEM), sjedalo vozaca i suvozaca kao novo bez ikakvih puknuca ili ostecenja (OEM).
ENGINE AND TRANSMISSION:
Radilica nova (OEM), Cilindar kao nov bez ijedne crtice u unutarnjoj stjenci (OEM by GILARDONI), Klip sa karikama, bolcnom i osiguracima novi (OEM by Piaggio), novi lageri radilice (OEM by NTN Japan), novi semerinzi radilice (OEM by Corteco Germany), novi set svih brtvi (OEM by Piaggio), nova svjecica (OEM by NGK).
Svi gearbox lageri novi (OEM by KOYO Japan), zupcanici ocisceni i pregledani, bez ikakvih ostecenja, pokretna zadnja osovina takoder ociscena, podmazana i pregledana, bez ostecenja, kuplung kao nov bez potrosnje papucica (OEM by Piaggio), zvono kao novo zdrave boje (OEM by TGB), novi federi kuplunga i centralni feder (OEM), kuciste variomata kao novo bez ostecenja, nove rolice, klizaci, remen i mikroremen (SVE OEM), novi bendix (OEM), zupcanik mikroremena i pumpe kao nov (OEM), uljna pumpa kao nova, nepoderiva prva generacija Made by Mikuni Japan(OEM), nova vodena pumpa (OEM) sa lagerima SKF Sweden i Corteco Germany plavim semeringom.
Karburator novi 20.5 PHVB by Dell Orto (OEM), novi filter (OEM), prirubnica (OEM) i usisne lamelice (OEM).
Auspuh prve generacije FXR-a bez katalizatora SM 06 e3*89/235*0079, prociscen 48 sati kausticnom sodom, otrov koji nagriza sve osim zeljeza te omogicava potpuno i temeljito ciscenje auspuha iznutra.
CHASSIS:
Sasija pjeskarena i plastificirana kako bi se sprijecila korozija uzrokovana vlagom i vanjskim vremenskim uvijetima, garancija 10+ godina. Novi VIN. Kociona kljesta pjeskarena i plastificirana (OEM by AJP), novi kocioni cilindri, gumice, pleteni lajtunzi, kociono ulje i disk plocice. Novi centralni selen (OEM), nove plasticne pikse nosaca motora i nove gumice (OEM), prednja i zadnja felga lakirana na novo (OEM), rezervar ulja i benzina kao nov bez ikakvih ostecenja, rupa ili udubljenja, prednja i zadnja guma nova (OEM by Pirelli SL), nove brave 5 kom sa 2 nova kljuca (OEM by Zadi locks Italy), prednji i zadnji amortizeri kao novi, ne pustaju, nisu masni i rade savrseno (OEM by PAIOLI Italy), kocione stopice nove (OEM), nove kapice prednje suspenzije (OEM), nova mast prednje suspenzije, steering arm i support arm kao nove bez ostecenja.
ELECTRICAL:
Novi akumulator, nove sve zarulje, novi CDI (OEM by MITSUBA), novi osiguraci (OEM by MTA), novi prednji I zadnji zmigavci (OEM by T.r.i.om), novi relej zmigavca (OEM by Transval), novi regulator voltaze (OEM by Mitsuba), novi relej paljenja (OEM by Cobo), novi anlaser (OEM Mitsuba/Vicma), novi starter (OEM by Piaggio), novi prednji i zadnji far (OEM by T.r.iom), novo kompletno ozicenje (OEM by Italjet Moto)
Za eventualne nejasnoce, stojimo na raspolaganju.
Happy hunting!
DA!!! Moguce je!!!
Imamo na prodaju jedan od najlegendarnijih, najkarizmaticnijih, najradikalnijih, najinovativnijih i najpozeljnijih maxi skutera svih vremena, jedini i neponovljivi Italjet Dragster 180 2T LC.
Pogonjen jednako legendarnim i vec odavno opjevanim Piaggio Big Bore agregatom koji se ugradivao u Runner 180, Hexagon 180 te u nesto izmjenjenoj verziji u Skipper 150 i SR150, ovu dvotaktnu raketu cini jednim od najbrzih I najboljih maxi skutera ikad proizvedenih.
Italjet Dragster 180 obozavan je diljem svijeta, pracen od samih pocetka proizvodnje te je u kratko vrijeme sakupio vojsku obozavatelja i dosegao gotovo kultski status koji traje I danas.
Za pocetak treba otkloniti neke predrasude koje su jednostavno neistinite, a one glase: nema rezervnih djelova.
Kada bi to bila istina, ovaj primjerak nikada ne bi ugledao svijetlo dana. Svaka osoba koja razumije engleski jezik, zna citat, pisat i upalit kompjuter te posjeduje bankovnu karticu, moci ce doci do dijelova vise-manje bez vecih poteskoca.
Uostalom 80% motora je Piaggio cijih dijelova ima na svakom kiosku, a ostali dijelovi koje je radio sam Italjet Moto mogu se naci na svijetskim trzistima motocikala, nazalost nase domace trziste je jadno i malo te na njega ne treba racunati ne samo kad su motori u pitanju.
Neki djelovi su se takoder ugradivali i u druge motore pa se tako mogu naci tvornicki original relej zmigavaca na Peugeotu (Mady by Transval), vakum pumpa benzina na TOMOSU (Made by O.M.G.), zadnji pokazivaci smjera na Malagutiju (Made by Tri.o.m.), zadnje svijetlo na Yamahi (Made by Tri.o.m.)..
Sto se samog agregata tice, BB se pokazao kao iznimno kvalitetan, izdrzljiv, trajan i pouzdan stroj ukoliko niste retardirani pa ostanete bez ulja ili se vozite bez rashladne tekucine. Isto vrijedi i za suzdrzavanje od nepotrebnog tuninga te bacenih novaca za 5+ max brzine ili 0,5 sec+ od 0 do 100kmh. Uz standarno odrzavanje i ostanak na 100% oem setup-u, BB bez poteskoca moze odvrtiti 50 000 km (+).
O samom navedenom motociklu mogu reci sljedece:
Motor je 100% Made in Italy, isprike stovateljima kineskih proizvoda i dijelova koji su budimo realni ocajne kvalitete i izrade, maximalno se vodilo racuna o tome da zamjenski kineski djelovi ne dolaze u obzir te se gledalo da stock OEM dijelova bude proizveden prije 2010-te godine dok piaggio nije krenuo u avanturu sa kineskim dobavljacima.
Restauriran je 25 mjeseci (pocevsi od 2017.-te godine, znaci nedavno) od strane 2 inzinjera koje krasi opsesivno-kompulzivni poremecaj i stalna opsesija za savrsenstvom iz cega proizlazi da je danas motor 100% identican i nov kao sto je bio kada je sisao sa proizvodne trake u Bologni. Svaki od 2200 dijelova, djelica, sarafa i matica koji je stavljen na motor je nov ili restauriran do stanja identicnog novom. Svaka komponenta motora radi savrseno, svaki dio je 100% OEM (osim retrovizora koji su grozni), nista nije potrgano, spajano, ljepljeno, vareno, kitano, motor je potpuno u novom tvornickom stanju, usudio bih se reci i bolji.
Sto se same prodaje tice, apsolutno nije presudno niti hitno da se motor proda, moze otici, a i ne mora, ne postoji nikakav presing prodaje. Cijena je 4000 € formirana prema ponudi sa ostalih trzista, nije izmisljena iz vedra neba, a kao dokaz prilazem sliku 2 prodana primjerka u Moskvi i Sydney-ju za slican novac. Sto ce vrijeme vise prolaziti, ovakvi mint condition primjerci ce vrijediti sve vise i vise pa se potencijalna kupnja moze smatrati i kao future investment s obzirom da se radi o collectors item motoru. Na uvid dajem vise od 400 slika dijelova i procesa restauracije.
Shodno navedenom, kako bi skratili svoje i moje vrijeme, ukoliko vam je skupo, mislite rusiti cijenu, smatrate da ne vrijedi toliko ili nudite zamjene, ne morate me niti zvat.
Za kraj, popis svih OEM dijelova uz detaljna objasnjenja:
BODY:
Svi vanjski oklopi kupljeni novi, sirovi, nelakirani, OEM by Italjet Moto te lakirani kod jedinog licenciranog lakirera za Aston Martin u Hrvatskoj, gospodina Javora iz Javor i sin lakirnice u SV. Nedjelji. Lakiranje u dva sloja boje te dva sloja bezbojnog laka ciji je zadnji sloj usprican preko naljepnica kako b i se sprijecilo njihovo potencijalno odljepljivanje. Sve klipse za nosace plastike original nove kao i nove original naljepnice.
Bocni pcelasti bubrezi novi (OEM), mali bubrezi na bocnim plastikama novi (OEM), kutije za bateriju I osigurace nove (OEM), prednji i straznji blatobran novi (OEM), grill plastika za hladenje nova (OEM), poklopac ekspanzione posude nov (OEM), sjedalo vozaca i suvozaca kao novo bez ikakvih puknuca ili ostecenja (OEM).
ENGINE AND TRANSMISSION:
Radilica nova (OEM), Cilindar kao nov bez ijedne crtice u unutarnjoj stjenci (OEM by GILARDONI), Klip sa karikama, bolcnom i osiguracima novi (OEM by Piaggio), novi lageri radilice (OEM by NTN Japan), novi semerinzi radilice (OEM by Corteco Germany), novi set svih brtvi (OEM by Piaggio), nova svjecica (OEM by NGK).
Svi gearbox lageri novi (OEM by KOYO Japan), zupcanici ocisceni i pregledani, bez ikakvih ostecenja, pokretna zadnja osovina takoder ociscena, podmazana i pregledana, bez ostecenja, kuplung kao nov bez potrosnje papucica (OEM by Piaggio), zvono kao novo zdrave boje (OEM by TGB), novi federi kuplunga i centralni feder (OEM), kuciste variomata kao novo bez ostecenja, nove rolice, klizaci, remen i mikroremen (SVE OEM), novi bendix (OEM), zupcanik mikroremena i pumpe kao nov (OEM), uljna pumpa kao nova, nepoderiva prva generacija Made by Mikuni Japan(OEM), nova vodena pumpa (OEM) sa lagerima SKF Sweden i Corteco Germany plavim semeringom.
Karburator novi 20.5 PHVB by Dell Orto (OEM), novi filter (OEM), prirubnica (OEM) i usisne lamelice (OEM).
Auspuh prve generacije FXR-a bez katalizatora SM 06 e3*89/235*0079, prociscen 48 sati kausticnom sodom, otrov koji nagriza sve osim zeljeza te omogicava potpuno i temeljito ciscenje auspuha iznutra.
CHASSIS:
Sasija pjeskarena i plastificirana kako bi se sprijecila korozija uzrokovana vlagom i vanjskim vremenskim uvijetima, garancija 10+ godina. Novi VIN. Kociona kljesta pjeskarena i plastificirana (OEM by AJP), novi kocioni cilindri, gumice, pleteni lajtunzi, kociono ulje i disk plocice. Novi centralni selen (OEM), nove plasticne pikse nosaca motora i nove gumice (OEM), prednja i zadnja felga lakirana na novo (OEM), rezervar ulja i benzina kao nov bez ikakvih ostecenja, rupa ili udubljenja, prednja i zadnja guma nova (OEM by Pirelli SL), nove brave 5 kom sa 2 nova kljuca (OEM by Zadi locks Italy), prednji i zadnji amortizeri kao novi, ne pustaju, nisu masni i rade savrseno (OEM by PAIOLI Italy), kocione stopice nove (OEM), nove kapice prednje suspenzije (OEM), nova mast prednje suspenzije, steering arm i support arm kao nove bez ostecenja.
ELECTRICAL:
Novi akumulator, nove sve zarulje, novi CDI (OEM by MITSUBA), novi osiguraci (OEM by MTA), novi prednji I zadnji zmigavci (OEM by T.r.i.om), novi relej zmigavca (OEM by Transval), novi regulator voltaze (OEM by Mitsuba), novi relej paljenja (OEM by Cobo), novi anlaser (OEM Mitsuba/Vicma), novi starter (OEM by Piaggio), novi prednji i zadnji far (OEM by T.r.iom), novo kompletno ozicenje (OEM by Italjet Moto)
Za eventualne nejasnoce, stojimo na raspolaganju.
Happy hunting!
Dodatne informacije
Boja
Mogućnost plaćanja
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
- Oglas objavljen
- 21.09.2021. u 10:18
- Do isteka još
- oglas istekao