• SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina
  • Nemoj propustiti priliku!

SCOTT Spark RC WC AXS EVO - L velicina

Cijena
5.100 €
Šifra oglasa: 45320918

Osnovne informacije

Lokacija
Bjelovarsko-bilogorska, Grubišno Polje, Grubišno Polje
Tip rame
Full suspension
Veličina rame
L (48-52cm)
Veličina kotača
29 inča
Stanje
rabljeno

Opis oglasa

SCOTT Spark RC World Cup, u jako dobrom stanju, znaci HMX karbon rama, ne HMF kao na slabijim modelima
Na biciklu sve uredno i spremno na voznju, gume gotovo nove.
Dolazi bez pedala i sa crnim nosačen bidona, i originalnim sjedalom ("rainbow" sjedalo sa slike +100 eura)
Rama ima zaštitnu foliju koja se po želji može skinuti.

Detalji opreme:


RAMA: Spark RC Carbon HMX, Integrated Suspension Technology, Flex Pivot / Adjustable head angle,
Syncros Cable Integration System BB92 / UDH Interface / 12x148mm with 55mm Chainline

VILICA: RockShox SID Ultimate RD3 Air, Custom Race Day Charger 3-Mode Damper, 15x110mm Maxle Stealth / 44mm offset /Tapered steerer
Lockout / Reb. Adj. / 120mm travel

ZADNJI AMORTIZER: RockShox NUDE 5 RLC3 Trunnion, SCOTT custom w. travel / geo adj. 3 modes: Lockout-Traction Control-Descend
Low Speed Ad.j / Debon Air / Reb. Adj./ Travel 120-80-Lockout / T165X45mm

DALJINSKI SUSTAV VILICE: SCOTT TwinLoc 2 Technology, Suspension & Dropper Remote, 3 Suspension modes

DIJELOVI VOLANA: Syncros – Acros Angle adjust & Cable Routing HS System +-0.6° head angle adjustment ZS56/28.6 – ZS56/40 MTB

ZADNJI MJENJAČ: SRAM XX1 Eagle AXS / 12 Speed Wireless Electronic Shift System

RUČICE MJENJAČA: SRAM Eagle AXS Rocker Controller

KOČNICE: Shimano XTR M9100 Disc, Shimano RT-MT900 CL / 180/F and 160/R

POGON: SRAM XX1 Eagle Carbon crankarm DUB / 55mm CL / 34T oval chainring

DIJELOVI POGONA: SRAM DUB PF 92 MTB Wide / shell 41x92mm

VOLAN: Syncros Fraser iC SL XC Carbon -12° rise / back sweep 8° / 740mm

LULA SJEDALA: FOX Transfer SL Performance Elite Dropper Post 31.6mm / 100mm

SJEDALO: Syncros Belcarra 1.0 Regular 1.0 Carbon rails

LANAC: SRAM CN XX1 Eagle

KAZETA: SRAM XX1 XG1299 / 10-52 T

KOTAČI: Syncros Silverton 1.0S-30 CL F: 15x110mm, R: 12x148mm 30mm Tubeless ready Carbon rim 28H DT Swiss 240 Ratchet EXP 36 / XD Driver
SRAM TyreWiz / Syncros SL Axle w/Removable Lever with 6mm Allen, T30 and T25 Tools

GUME: Pirelli Scorpion XC RC ProWall 29 x 2.4


Spark RC savršena je mješavina vrhunskog karbonskog inženjerstva, nikad prije viđene razine integracije i prave količine tajnog umaka. Novi Spark napravljen je bržim nego ikad prije i uzbrdo i nizbrdo. Povećavajući putovanje, usavršavajući geometriju i primjenjujući doprinose najboljih svjetskih sportaša, stvoren je cross country trkački bicikl od svih cross country trkačkih bicikala. Ako mislite da je brzo zabavno, onda će vam se svidjeti ova vožnja.

Full suspension bicikl nikada neće imati uspjeha bez dobrog dizajna ovjesa. Od prvog puta kada smo vozili Spark-ov single pivot raspored zaljubili smo se. Godinama kasnije, i dalje vjerujemo da je to najbolji pristup za brzi i tehnički aspekt modernih cross-country utrka. Izgled ovjesa Sparka ima vrlo specifičnu i provjereno kinematičku i manje neopruženu masu. Korištenje fleksibilnog zakreta u naslonu sjedala idealno je rješenje za bicikle u ovom rasponu putovanja. To nam omogućuje da zadržimo vrlo lagan sustav, a da istovremeno osiguravamo optimalne performanse ovjesa.

Spark sada ima integrirani stražnji amortizer, pitate se zašto?

Pa za početak, mislimo da izgleda fantastično. Ali ako dublje pogledamo, ovaj pristup omogućuje nam da pročistimo karakteristike ovjesa bez žrtvovanja težine. Često, kada radite s biciklima na ovoj razini, koncept granične dobiti postaje uvijek važan. Za optimalne performanse udara ovjesa, prijenos snage mora biti najizravniji mogući. Ono što želimo izbjeći su bilo kakva neučinkovita usmjerena kretanja, drugim riječima, bočna kretanja (bočno prema smjeru vožnje) dok amortizer prolazi kroz njegovo sabijanje. Integrirani amortizer omogućuje nam da to poboljšamo na nekoliko načina. Prvo, konstrukcija okvira oko amortizera i nosača ograde mogu biti konstruirane tako da budu mnogo krutije, smanjujući kretanje i potičući učinkovitiji prijenos snage. Također možemo dodati puno veće ležajeve na osovinu cijevi sjedala, dodatno ojačavajući ovo područje i smanjujući nepotrebno kretanje. Naša integrirana tehnologija ovjesa također nam pomaže u projektiranju okvira s nižim položajem udara što smanjuje težište. Kao rezultat, bicikl koristi boljem rukovanju i stabilnijoj, samopouzdanijoj vožnji za krajnjeg korisnika. Iako se to pojedinačno mogu činiti kao manja poboljšanja, zbroj njihovih dijelova rezultira učinkovitijim udarnim performansama. Uz to, amortizer je u potpunosti zaštićen od bilo kakvih stranih elemenata. Kišna utrka? Nema problema, vaš će se amortizer i dalje ponašati najbolje, bez obzira na to.

Karta

Hapi

5,0 (2)
Vidi ocjene Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  43290 Grubišno Polje, Bjelovarsko-bilogorska, Hrvatska
Oglas objavljen
22.11.2024. u 10:30
Do isteka još
Oglas prikazan
217 puta

Hapi

5,0 (2)
Vidi ocjene Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  43290 Grubišno Polje, Bjelovarsko-bilogorska, Hrvatska