MIXETA PRE SONUS DIGITALNA VRHUNSKA NOVA ZVUČNOM KARTICOM - HITNO + KO
- Cijena
- 629,98 €
Šifra oglasa: 20663703
Osnovne informacije
- Lokacija
- Dubrovačko-neretvanska, Korčula, Žrnovo
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
PRESONUS StudioLive 16.0.2
Digitalni mikser i Firewire sučelja
Raspon StudioLive mješalice sučelja sada uključuje kompaktni 16-kanalni model.We saznati koliko dobro obavlja na cesti.
PreSonus StudioLive 16.0.2
Izbor između analognog i digitalnog mikser za live upotrebu zvuka je jedan zanimljiv, pogotovo kada su u pitanju mali format stolovi, jer će imaju tendenciju da se koristiti za širi izbor možda više skromnih događaja. Oni će često biti korišten od strane 'dobrovoljaca' operatera previše, koji ne provode sve to mnogo vremena iza konzole, i da će trebati nešto što je lako razumjeti i raditi.
To je mjesto gdje je PRESONUS StudioLive 16.0.2 dolazi u dvojne namjene stol koji ima za cilj ponuditi 'digitalni objekt sa analognog jednostavnosti', u 16.0.2 je kompaktan, prenosiv 16: 2. Dizajn s 12 mono mikrofona ulaza plus dodatni stereo ulaz opcije na najvišim četiri kanala. Ona ima puno ugrađene DSP efektima i, kao i četiri pomoćna (AUX) šalje. Tu je i dvosmjerna, 16-kanalni FireWire sučelje za snimanje i reprodukciju, upravljačku MIDI sučelje, i posvećena je Talkback objekta. Iako je osmišljen kako bi biti pogodna za studio za snimanje previše, ja ću se usredotočim na korištenje 16.0.2 kao stand-alone mikser za live upotrebu.
Svaki kanal ima svoj okretni ulazni-trim kontrolu i sve ostalo, uključujući metara, se dijeli s drugim mikser kanala ili funkcije. Stereo izlaz ima svoj poseban fader, kao i četiri analogna aux šalje.
Nakon čitanja bita na prednjem dijelu Vodič za brzi početak kako bi bili sigurni da ne propustiti ništa stvarno očito, raspakirao sam 16.0.2 i počeo igrati oko odmah, da vidi da li sam mogao pronaći svoj put oko njega, bez instrukcija ,
Prva i najočitija stvar koju sam primijetio o stol u upotrebi je bio da to ne mora motorizirane faders ili bilo fader banke ili ustroj slojeva. 16 kanala faders kontrolnoj odgovarajućih izlaznih kanala razinama i to je sve što im je činiti: ne postoji mogućnost zabune ili podešavanja krivi 'sloj' greškom.
Jaka točka digitalnim mikserima općenito je sposobnost za pohranu, kopirajte i zalijepite postavke podataka, tako da su svi efekti parametri i postavke mogu se kopirati i primijeniti na drugi kanal s nekoliko gumb preše. Oni također mogu biti pohranjeni kao omiljene postavke za buduću uporabu. StudioLive 16.0.2 nudi 80 scena uspomene koje će biti hvatanje sveobuhvatne mikser snimke za kasnije pozivanje. Razne postavke mogu biti uključeni ili isključeni iz tog procesa previše. Tu su i neke dobre 'prvi base' gotove konfiguracije uključeni za više od uobičajene kanala zadatke, kao što su prostor za udarac bubnja, jazz klavir i tako dalje, koji bi mogli biti korisni ako navikavanje na StudioLive 16.0.2.
Vođena tura
Najbolji način za opisivanje osnovne funkcije mikser jest slijediti signal put otprilike od ulaza do izlaza. Kanali jedne do osam su mono trake koje se mogu poduzeti bilo mic ili crta signala putem uravnotežene XLR ili odvojenim TRS konektorima. Preostala četiri kanala imaju mono ulaza, ali su također konfigurirati kao stereo kanala, uzimajući zbrajanje do 16 ulaza. svi kanali imaju solo-in-mjesto tipke koje obavljaju drugu dužnost kanala stišavanje, rasvjeta žuta za solo ili crveno za isključivanje zvuka.
Nakon prolaska kroz trim kontrole, signal se obrađuje što PRESONUS nazivati "Fat kanal ', koji pruža ne-učinak obrade kao što su dinamika i EQ. Ovo kontrolira i nadzire sve gumbe, gumbe i pokazatelja na glavnoj ploči području iznad faders.
Ovo područje je također domaćin 12 LED strip metara koji prikazuju većinu podesivih parametara. Banka gumba preko lijeve strane kanalu jedan određuje funkciju 12 rotirajućih enkodera. To se može koristiti za postavljanje razine kanala poslati na četiri aux miješa i dvije unutarnje učinke autobusa, a također se koriste za podešavanje EQ.
Koji god Funkcija je odabrana, LED metara će pratiti akciju, i auto-range u skladu s tim. Korištenje 'Fat kanal "je vrlo jasan: pritiskom na odgovarajući kanal tipka za odabir i" Fat Channel "će kontrolirati odabrani kanal dok ne prebacite pozornost drugdje.
Kanali i dinamika
The rear panel of the StudioLive 16.0.2 squeezes in plenty of connections, with the XLR inputs conveniently positioned at the top.
Stražnja ploča StudioLive 16.0.2 cijedi u dosta veza, s XLR ulaza povoljno smješten na vrhu.
Držati s protokom signala, svaki ulazni kanal uključuje faze obrnuto, nakon čega slijedi high-pass filter s fiksnom 6dB- po oktavi staza i raspon od 24Hz do 1 kHz - u rasponu koji je tiskan uz prateće LED metru. Volim ovaj jednostavan vizualni pokazatelj, kao što čini postavljanje ove sve-važnu funkciju kao jednostavan kao što može biti.
Zaista bih volio vidjeti jedan pogled "sve kanale ', kao high-pass filtriranje je jednostavan postavka previdjeti kada namještanje gore uživo u žurbi. Nakon što je rekao da je 16.0.2 je digitalni stol s opsežnim scene opoziva, tako da očekujem da postavke filtra su nešto što bih spremiti u 'praznom' memoriju i koristiti kao polazište za svakog novog postava.
Zatim dolazimo do vrata, što opet je vrlo jednostavan. To je jednim gumbom, jedan metar afera, tako da samo nazvati pragu želite. Baš kao filter, LED metar je neposredno iznad koder, to je jedan umjereni u dB od 0 dB na vrhu na -84dB na dnu, u 6dB koraka.
U StudioLive 16.0.2 je kompresor odjeljak dodjeljuje četiri enkodera koji se koriste za postavljanje praga, omjer, vrijeme odziva i make-up dobitak. Svaka kontrola je LED mjerač ima odgovarajuću skalu tiskani uz, osim za 'odgovor', što samo govori 'glatka' (za vokal) u blizini jednog kraja i 'čvrsto' (na zamku) u blizini druge. To je vjerojatno onoliko koliko je potrebno ovdje.
Omjer kompresije može se podesiti od 1: 1 do 14: 1, što bi trebalo biti dovoljno za bilo koju živu situaciju. Vrijeme odgovora može se postaviti na "Automatski", onemogućiti odgovora enkoder i primjenom uglavnom korisne fiksne vrijednosti 10ms napada i 150ms izdanju.
Odvojena limitator može biti angažiran, ako je potrebno, preporučuje se za 'opasnosti kanale' koje bi mogle nositi prigodne vrlo vruće signale. To je nešto što ja smatram obavezno na svakom kanalu dodijeljenom čovjeka na disku.
Izjednačavanje
Osnovni kanal equalizer obuhvaća tri swept bendova s korisnim količinu kontrole. Niska i visoka trake koje se mogu koristiti u bilo band-pass ili police modu, a svaki ima enkoder i zaslon se koristi za postavljanje centar ili frekvenciju polica, kao i drugi za postavke osjetljivosti: rez ili poticaj u iznosu do 15dB.
Mid-range bend može biti usmjeren između 260Hz i 3500Hz, preklapaju nisku EQ po 100Hz i visok EQ po korisnog 2kHz. To praktično znači da se raspon glatko odgovor bi trebao biti lako ostvariv. Osim toga, EQ sekcija mid-range ima "Hi Q 'opciju, što povećava sredinom frekvencija Q krivulje iz svoje zadane vrijednosti 0.55 do 2.0, pružajući mnogo oštriji alat za pronalaženje i bave problematičnim frekvencijama.
Podesivi EQ je korisna značajka: to nije baš potpuno podesiv EQ krug, ali lijepo na stolu ovaj mali i jednostavan, i otkrio sam da je mid-range zamah da se lijepo i osjetljiv. Proveo sam neko vrijeme s EQ na pojedinim izvorima zvuka i sam volio raditi s njim, nikada nije bilo poteškoća s nabavom zvuk sam htjela.
Kao i sa svim elementima "Fat kanal ', otkrio sam EQ jednostavan za korištenje i, nakon što sam se navikla na linearne indikacije nego grafičkog zaslona tako, nisam imao većih teškoća u ostvarivanju osnovnih radnih postavki. EQ nije agresivan i nema razmaka izme podešavanje kontrole i zaslon reagira, nešto sam našao skloni da me malo manje teške ruke i malo precizniji prilikom dobitak promjene.
Funkcija pan ima koder vlastite, zajedno s horizontalnom metru. Budući da je rotacijski enkoder nego analogni pot, kontrole nema središnji urez, ali mjerač ima crveni segment u sredini koja svijetli i čini srednji lako pronaći. Ova kontrola djeluje kao stereo tavi na bilo uparenih kanala, uključujući uparenih aux autobusa.
Autobusi i praćenje
Kako je StudioLive 16.0.2 je jednostavan 16: 2 mikser bez in-line grupa, opcija usmjeravanja ograničeni na postavkama autobusne aux i efektima. Šalje se četiri aux autobusa kontrolom rotirajućih enkodera, ovisno o tome koji je od auxes odabrana. AUX autobusi također može biti povezan stvoriti jedan ili dva stereo izlaza.
Glavni stereo izlaz je pod kontrolom jednog fader i - poput aux autobusa - može se odabrati na vlastitu, tako da svi utjecaji unutar Fat kanal može se primijeniti. Vaš glavni mix je uvijek gdje faders su, tako da je moguće pogledati grafički prikaz punog mix i jedan aux mix u isto vrijeme, što je vrlo korisno, istina.
U StudioLive 16.0.2 Gospodar odjeljak uključuje dobre TalkBacka i praćenja sadržaje za mikser svoje veličine. Tu je posvećen TalkBackovim mic ulaz, nalazi se na stražnjoj strani mikserom s vlastitom kontrolom obloge, a signal koji se može svrstati u aux autobusa u parovima. Talkback ne može biti preusmjeren na glavnu stereo mix, što je možda i dobro i loše, ovisno o vašem načinu rada.
Gumb "razgovor" zakači funkciju TalkBacka, što je šteta, ali vjerojatno bi samo uzeti malo softvera ugađati u sljedećem ažuriranju pružiti 'odgurnuti i držite za razgovor' opciju. Što se tiče praćenja, tu je solo autobus koji može podići sadržaj iz bilo kojeg kanala, uključujući aux autobusa, a može biti uključen da bude pre-izblijediti ili nakon nestati.
Monitor sabirnice koristi se za punjenje kontrola prostorija izlaz na stražnjoj ploči, kao i za opskrbu mješavine za slušalice, koji je neovisan razinu kontrole. Ovaj bus ima svoj ulaz iz solo autobusa, glavne autobusne i povratak Firewire, a ova ulaganja zbrajaju, tako da možete odabrati sve tri odjednom, ako je potrebno. Izlaz za slušalice osjetno se nalazi na prednjem rubu.
Ovo je prilično sveobuhvatan sekcija monitoring, i ne bi bilo neumjesno na veće i skuplje mikser. Kontrolno-sobni izlazi mogla, u live aplikaciju, može koristiti kako bi analognog snimanja ili kao pomoćni izlaz za hranjenje backstage relej.
sustav kontrole
Postoje mnoga područja od StudioLive 16.0.2 da nisam prostora opisati u detalje ovdje, osobito sposobnost Firewire snimanje i MIDI kontrole, ali oni ne spadaju mom osnovnom zadaćom razmatranja ovog stola kao kandidat za live zvuk miješanja , Od važnosti za sve aplikacije, međutim, je 'sustav' izbornik, koji daje pristup raznim globalnim i domaćinstva postavke. Ona je ovdje da je "pre" i "poslije" aux-slanje izbori učinjeni, razina Osvjetljenje LCD zaslona je postavljen, a razina sigurnosti isključenje može se mijenjati kako bi se spriječilo radoznale prste iz narušili svoj mukotrpno vještina mix.
Za više avanturistički, kao i gdje je primjena zahtijeva više nego samo ruke na izravnu kontrolu na raspolaganju od 16.0.2 kao samostalni stolu, a StudioLive se može upravljati s računala pomoću Virtual StudioLive softver. Također se može daljinski upravljati iz laptopa, iPad ili iPhone pomoću StudioLive Remote.
Kad je stol je zakačen na PC ili Mac, komunikacija je dvosmjerna, a svi parametri mogu se kontrolirati i nadzirati. Na taj način, StudioLive 16.0.2 može shvatiti kao da ima "virtualna" automatizirani faders, kao scene podsjetio pomoću Virtual StudioLive s omogućenim zapravo će promijeniti kanal i aux ili glavno fader postavke unutar stola fader pozicijama, umesto fizičke fader postavke. Postoji mnogo toga što se može postići s ovim sustavom, a što je sada opisano sve ove funkcije i dodatne mogućnosti, teško je sjetiti se samo ono što je kompaktan, jednostavan za rukovanje mali mikser je ovo, pogotovo u svojoj cijeni.
dobri dojmovi
U StudioLive 16.0.2 čizme brzo (oko šest sekundi), a tijekom vremena sam proveo s njom je uvijek bio stabilan i dobro ponašao, bez pad sustava ili neočekivano ponašanje. Također sam kao način PRESONUS dizajnirali glavnu ploču, osim nedostatka namjenskih izlaznih metara, sa sve jasno označiti, bez obzira na broj kontrola multi-mode i metara.
Gumene tipke su pozitivni u pogon i osvijetljeni su tako dobro da sam mislio da bi moglo biti malo svijetle u tamnu mjestu, ali zapravo oni su samo za mene. Od rotirajućih enkodera, u međuvremenu, su glatke i imaju dosljedan mehaničku otpornost kroz njihovo putovanje. U faders nisu sasvim nesmetano sam naići, iako: Našao sam ih biti malo ljepljiv kad guraju na oba ruba plastičnom kapom, ali oni su bili u redu kada preusmjerena duž središnje linije.
Odlučio sam da nekoliko prijatelja pokušati mikser: ljudi koji su nedavno izrazili interes za kupnju novog miksera za njihove organizacije. Morao sam pomoći malo u početku, uglavnom s indikacijama EQ, ali su obojica 'dobio je' prilično brzo i bez čitanja priručnik i jedna bi mi dao novac za pregled modela tamo i tada!
Oni su oboje vrlo uzeti s načinom na koji postavke mogu biti pohranjeni i razrješava, a oni su bili impresionirani s veličinom, izgled i dojam od StudioLive 16.0.2 previše. Bili su oboje uvjereni da će to biti jednostavan za korištenje za druge u svojim organizacijama, koji bi se samo trebaju raditi mix faders i par aux šalje u većini. Vidjeli su ga kao dobar korak od analogne, održavanje jednostavnost, ali dodavanjem svih digitalnih zvona i zviždaljke su htjeli.
Ja, također, vidi PRESONUS StudioLive 16.0.2 kao izvrstan prvi digitalni mikser, kao što zadržava analogni osjećaju sa svojim namjenskim faders, jednostavno usmjeravanje i jednostavnost korištenja, ali je pakiran sa svim bitnim 'vanjskoj' obrade potrebno učiniti odličan live zvuka posao. Ona također ima značajnu dodatnu sposobnost na slavinu za izravno snimanje, daljinski softversku kontrolu i MIDI sučelja u studiju. Ukratko, to je mali i jednostavan za rukovanje mikser s mnogo mogućnosti.
Cijeniti sve što StudioLive 16.0.2 može učiniti, vi stvarno trebate da biste dobili vaše ruke na jedan, ali ako ne možete to učiniti odmah, dobar prvi korak bio bi pronaći puno korisnički priručnik na internetu, a imaju dobro pročitati. Ja sam također vrlo iskušenju da kupite jedan ja, kao što sam ja može misliti toliko poslova za koje bi ovaj stol biti savršen alat.
Meter Maid
U StudioLive 16.0.2 je mjerenje je sveobuhvatan i jasan, a jedini dio sam našao zbunjujuće na prvi je bio glavni EQ dio, uglavnom zbog toga što sam gledao u njega kao grafički nego parametarski izgled. Dvanaest LED metara u središtu većine operacija na 16.0.2, a svakako su velike i svijetle dovoljno čitljiv je u jarko osvijetljenim prostorima i, pretpostavljam, čak i na jakom suncu.
Lijevo od faders bude malo ploča s opcijama metara, a mjerenja mogu prikazati razinu ulaznih kanala (post-trim, pre-fader), smanjenje dobitak koji se trenutno primjenjuju na svih 16 ulaza ili razine izlaz za aux i glavni stereo autobusa. Jedna stvar koju sam stvarno propustila na 16.0.2 bio je par posvećen izlaznih metara, plus nisam mogao naći način gledanja na glavnu razinu miješanja u isto vrijeme kao i razine unosa.
Budući da je StudioLive 16.0.2 nema motorizirane faders ali ima scena na pamćenje i sjećanje, brojila mogu se koristiti da se prisjetimo pohranjene prigušenjem pozicije. Uz metara u 'pronašli' način, a sve ih je osvijetliti svoj centar segment samo i bilo prigušenja kretanja pratit će se na odgovarajući metru jer je premještena. Kad samo jedan segment svijetli, fader je u izvornom ili skladišten scene položaju.
To zvuči nespretan kad opisano, ali to je zapravo vrlo jednostavan za korištenje u praksi. Iako to zahtijeva ručnu intervenciju prisjetiti postavke fader, čini vam se do mjesta gdje trebate biti. To očito nije korisno za automatizirano promjene zemljište tijekom kazališne predstave, ali za manje zahtjevne live koncert raditi to je sasvim u redu. bio sam ga koristiti kao sigurnosna mreža, ostavljajući mene znati, bez sumnje to je to gdje smo završili zvuka ček '.
Načini mjerač automatski odgovoriti na onu kontrolu koju trenutno podešavanje. Na primjer, u 'locirati' način ona će se prikazati dvanaest ulaznih strip faders, ali ako dodirnete jedan od aux ili glavnih faders oni odmah okrenuti pokazati onima umjesto - korištenje metara od 7 do 12 - te će okrenuti natrag trenutak pomicanja fader kanala: prilično uredan značajku.
Jedna stvar na umu je ovo: ako ste praćenje razine unosa, na primjer, i napraviti prilagodbe u Fat kanal, metara brzo će okrenuti prikazati stvari koje si ugađati, a zatim okrenuti leđa oko jedne sekunde nakon prestanete promjene. Ali ono što me uhvatio ovdje par puta bio izbor kanala: kanal koji aktivno je izabran će biti onaj da su kontrole Fat kanala odnose se na, a ne kanal čiji je fader ste zadnji put pomaknuo.
The StudioLive 16.0.2's meters, like everything else on the console, are very bright and clear.
U StudioLive 16.0.2 je metara, kao i sve drugo na konzoli, vrlo svijetao i jasan.
Dobivanje grafika
Osim tri-band EQ na raspolaganju u okviru Fat kanalu, tu je izgrađen-in, 31-band 'GEQ', koji se može primijeniti na glavnu sabirnicu. Ova funkcija omogućuje korištenje svih 12 od metara, enkodera i LCD zaslona i pruža mnogo preciznije kontrole nad mix nego što je moguće s tri-band sustav. Sa samo 12 metara, ne možete vidjeti sve od 31 bendova iz 20Hz do 20kHz odjednom, tako da oni podijeljeni u tri skupine koje se prikazuju prema kojima pojedinac bend odaberete na LCD zaslonu. To zvuči kao fiddly sustav, ali u praksi je to vrlo jednostavan za korištenje, a postavka može biti pohranjeni u 'scene' memorije uz sve ostalo.
Dodatni efekti
StudioLive 16.0.2 ima dvije unutarnje efekte autobusa, koji se pristupa na isti način kao i aux autobusa. Količina signal dovodi do učinaka procesora je pod kontrolom odgovarajućih enkodera, te pregled razine slanja prikazan je na brojilima, kada se pritisne tipka EffectsA ili EffectsB.
Sam procesor sadrži 100 programe koji mogu biti opozvani od strane bilo kojeg od dva procesora. Presets oznakom od 1-50 su tvorničke zakrpe, od kojih vam promijeniti različite postavke i spremiti u mjestu ili na nekom drugom mjestu između 51 i 100, od kojih su svi rezervirani za korisničke izgrađen memorijskih.
Efekti obuhvaćaju niz reverbs i kašnjenja, a ja sam volio najviše prirodnog zvuka iz sobe i hodnika reverbs, koje su bile vrlo korisna u njihovim tvorničke država. Efekte, osobito 'ravno' reverbs, su, naravno, stvar osobnog izbora, ali sam volio ono što StudioLive 16.0.2 ima u ponudi, posebno sposobnost za ugađanje parametara. Mislila sam da je koncert lokalne Gilbert & Sullivan Društva može imati koristi od primjene 'ping-pong Purple Rain' kašnjenja, ali, nažalost, pravi trenutak nikad dosta stigao.
Digitalni mikser i Firewire sučelja
Raspon StudioLive mješalice sučelja sada uključuje kompaktni 16-kanalni model.We saznati koliko dobro obavlja na cesti.
PreSonus StudioLive 16.0.2
Izbor između analognog i digitalnog mikser za live upotrebu zvuka je jedan zanimljiv, pogotovo kada su u pitanju mali format stolovi, jer će imaju tendenciju da se koristiti za širi izbor možda više skromnih događaja. Oni će često biti korišten od strane 'dobrovoljaca' operatera previše, koji ne provode sve to mnogo vremena iza konzole, i da će trebati nešto što je lako razumjeti i raditi.
To je mjesto gdje je PRESONUS StudioLive 16.0.2 dolazi u dvojne namjene stol koji ima za cilj ponuditi 'digitalni objekt sa analognog jednostavnosti', u 16.0.2 je kompaktan, prenosiv 16: 2. Dizajn s 12 mono mikrofona ulaza plus dodatni stereo ulaz opcije na najvišim četiri kanala. Ona ima puno ugrađene DSP efektima i, kao i četiri pomoćna (AUX) šalje. Tu je i dvosmjerna, 16-kanalni FireWire sučelje za snimanje i reprodukciju, upravljačku MIDI sučelje, i posvećena je Talkback objekta. Iako je osmišljen kako bi biti pogodna za studio za snimanje previše, ja ću se usredotočim na korištenje 16.0.2 kao stand-alone mikser za live upotrebu.
Svaki kanal ima svoj okretni ulazni-trim kontrolu i sve ostalo, uključujući metara, se dijeli s drugim mikser kanala ili funkcije. Stereo izlaz ima svoj poseban fader, kao i četiri analogna aux šalje.
Nakon čitanja bita na prednjem dijelu Vodič za brzi početak kako bi bili sigurni da ne propustiti ništa stvarno očito, raspakirao sam 16.0.2 i počeo igrati oko odmah, da vidi da li sam mogao pronaći svoj put oko njega, bez instrukcija ,
Prva i najočitija stvar koju sam primijetio o stol u upotrebi je bio da to ne mora motorizirane faders ili bilo fader banke ili ustroj slojeva. 16 kanala faders kontrolnoj odgovarajućih izlaznih kanala razinama i to je sve što im je činiti: ne postoji mogućnost zabune ili podešavanja krivi 'sloj' greškom.
Jaka točka digitalnim mikserima općenito je sposobnost za pohranu, kopirajte i zalijepite postavke podataka, tako da su svi efekti parametri i postavke mogu se kopirati i primijeniti na drugi kanal s nekoliko gumb preše. Oni također mogu biti pohranjeni kao omiljene postavke za buduću uporabu. StudioLive 16.0.2 nudi 80 scena uspomene koje će biti hvatanje sveobuhvatne mikser snimke za kasnije pozivanje. Razne postavke mogu biti uključeni ili isključeni iz tog procesa previše. Tu su i neke dobre 'prvi base' gotove konfiguracije uključeni za više od uobičajene kanala zadatke, kao što su prostor za udarac bubnja, jazz klavir i tako dalje, koji bi mogli biti korisni ako navikavanje na StudioLive 16.0.2.
Vođena tura
Najbolji način za opisivanje osnovne funkcije mikser jest slijediti signal put otprilike od ulaza do izlaza. Kanali jedne do osam su mono trake koje se mogu poduzeti bilo mic ili crta signala putem uravnotežene XLR ili odvojenim TRS konektorima. Preostala četiri kanala imaju mono ulaza, ali su također konfigurirati kao stereo kanala, uzimajući zbrajanje do 16 ulaza. svi kanali imaju solo-in-mjesto tipke koje obavljaju drugu dužnost kanala stišavanje, rasvjeta žuta za solo ili crveno za isključivanje zvuka.
Nakon prolaska kroz trim kontrole, signal se obrađuje što PRESONUS nazivati "Fat kanal ', koji pruža ne-učinak obrade kao što su dinamika i EQ. Ovo kontrolira i nadzire sve gumbe, gumbe i pokazatelja na glavnoj ploči području iznad faders.
Ovo područje je također domaćin 12 LED strip metara koji prikazuju većinu podesivih parametara. Banka gumba preko lijeve strane kanalu jedan određuje funkciju 12 rotirajućih enkodera. To se može koristiti za postavljanje razine kanala poslati na četiri aux miješa i dvije unutarnje učinke autobusa, a također se koriste za podešavanje EQ.
Koji god Funkcija je odabrana, LED metara će pratiti akciju, i auto-range u skladu s tim. Korištenje 'Fat kanal "je vrlo jasan: pritiskom na odgovarajući kanal tipka za odabir i" Fat Channel "će kontrolirati odabrani kanal dok ne prebacite pozornost drugdje.
Kanali i dinamika
The rear panel of the StudioLive 16.0.2 squeezes in plenty of connections, with the XLR inputs conveniently positioned at the top.
Stražnja ploča StudioLive 16.0.2 cijedi u dosta veza, s XLR ulaza povoljno smješten na vrhu.
Držati s protokom signala, svaki ulazni kanal uključuje faze obrnuto, nakon čega slijedi high-pass filter s fiksnom 6dB- po oktavi staza i raspon od 24Hz do 1 kHz - u rasponu koji je tiskan uz prateće LED metru. Volim ovaj jednostavan vizualni pokazatelj, kao što čini postavljanje ove sve-važnu funkciju kao jednostavan kao što može biti.
Zaista bih volio vidjeti jedan pogled "sve kanale ', kao high-pass filtriranje je jednostavan postavka previdjeti kada namještanje gore uživo u žurbi. Nakon što je rekao da je 16.0.2 je digitalni stol s opsežnim scene opoziva, tako da očekujem da postavke filtra su nešto što bih spremiti u 'praznom' memoriju i koristiti kao polazište za svakog novog postava.
Zatim dolazimo do vrata, što opet je vrlo jednostavan. To je jednim gumbom, jedan metar afera, tako da samo nazvati pragu želite. Baš kao filter, LED metar je neposredno iznad koder, to je jedan umjereni u dB od 0 dB na vrhu na -84dB na dnu, u 6dB koraka.
U StudioLive 16.0.2 je kompresor odjeljak dodjeljuje četiri enkodera koji se koriste za postavljanje praga, omjer, vrijeme odziva i make-up dobitak. Svaka kontrola je LED mjerač ima odgovarajuću skalu tiskani uz, osim za 'odgovor', što samo govori 'glatka' (za vokal) u blizini jednog kraja i 'čvrsto' (na zamku) u blizini druge. To je vjerojatno onoliko koliko je potrebno ovdje.
Omjer kompresije može se podesiti od 1: 1 do 14: 1, što bi trebalo biti dovoljno za bilo koju živu situaciju. Vrijeme odgovora može se postaviti na "Automatski", onemogućiti odgovora enkoder i primjenom uglavnom korisne fiksne vrijednosti 10ms napada i 150ms izdanju.
Odvojena limitator može biti angažiran, ako je potrebno, preporučuje se za 'opasnosti kanale' koje bi mogle nositi prigodne vrlo vruće signale. To je nešto što ja smatram obavezno na svakom kanalu dodijeljenom čovjeka na disku.
Izjednačavanje
Osnovni kanal equalizer obuhvaća tri swept bendova s korisnim količinu kontrole. Niska i visoka trake koje se mogu koristiti u bilo band-pass ili police modu, a svaki ima enkoder i zaslon se koristi za postavljanje centar ili frekvenciju polica, kao i drugi za postavke osjetljivosti: rez ili poticaj u iznosu do 15dB.
Mid-range bend može biti usmjeren između 260Hz i 3500Hz, preklapaju nisku EQ po 100Hz i visok EQ po korisnog 2kHz. To praktično znači da se raspon glatko odgovor bi trebao biti lako ostvariv. Osim toga, EQ sekcija mid-range ima "Hi Q 'opciju, što povećava sredinom frekvencija Q krivulje iz svoje zadane vrijednosti 0.55 do 2.0, pružajući mnogo oštriji alat za pronalaženje i bave problematičnim frekvencijama.
Podesivi EQ je korisna značajka: to nije baš potpuno podesiv EQ krug, ali lijepo na stolu ovaj mali i jednostavan, i otkrio sam da je mid-range zamah da se lijepo i osjetljiv. Proveo sam neko vrijeme s EQ na pojedinim izvorima zvuka i sam volio raditi s njim, nikada nije bilo poteškoća s nabavom zvuk sam htjela.
Kao i sa svim elementima "Fat kanal ', otkrio sam EQ jednostavan za korištenje i, nakon što sam se navikla na linearne indikacije nego grafičkog zaslona tako, nisam imao većih teškoća u ostvarivanju osnovnih radnih postavki. EQ nije agresivan i nema razmaka izme podešavanje kontrole i zaslon reagira, nešto sam našao skloni da me malo manje teške ruke i malo precizniji prilikom dobitak promjene.
Funkcija pan ima koder vlastite, zajedno s horizontalnom metru. Budući da je rotacijski enkoder nego analogni pot, kontrole nema središnji urez, ali mjerač ima crveni segment u sredini koja svijetli i čini srednji lako pronaći. Ova kontrola djeluje kao stereo tavi na bilo uparenih kanala, uključujući uparenih aux autobusa.
Autobusi i praćenje
Kako je StudioLive 16.0.2 je jednostavan 16: 2 mikser bez in-line grupa, opcija usmjeravanja ograničeni na postavkama autobusne aux i efektima. Šalje se četiri aux autobusa kontrolom rotirajućih enkodera, ovisno o tome koji je od auxes odabrana. AUX autobusi također može biti povezan stvoriti jedan ili dva stereo izlaza.
Glavni stereo izlaz je pod kontrolom jednog fader i - poput aux autobusa - može se odabrati na vlastitu, tako da svi utjecaji unutar Fat kanal može se primijeniti. Vaš glavni mix je uvijek gdje faders su, tako da je moguće pogledati grafički prikaz punog mix i jedan aux mix u isto vrijeme, što je vrlo korisno, istina.
U StudioLive 16.0.2 Gospodar odjeljak uključuje dobre TalkBacka i praćenja sadržaje za mikser svoje veličine. Tu je posvećen TalkBackovim mic ulaz, nalazi se na stražnjoj strani mikserom s vlastitom kontrolom obloge, a signal koji se može svrstati u aux autobusa u parovima. Talkback ne može biti preusmjeren na glavnu stereo mix, što je možda i dobro i loše, ovisno o vašem načinu rada.
Gumb "razgovor" zakači funkciju TalkBacka, što je šteta, ali vjerojatno bi samo uzeti malo softvera ugađati u sljedećem ažuriranju pružiti 'odgurnuti i držite za razgovor' opciju. Što se tiče praćenja, tu je solo autobus koji može podići sadržaj iz bilo kojeg kanala, uključujući aux autobusa, a može biti uključen da bude pre-izblijediti ili nakon nestati.
Monitor sabirnice koristi se za punjenje kontrola prostorija izlaz na stražnjoj ploči, kao i za opskrbu mješavine za slušalice, koji je neovisan razinu kontrole. Ovaj bus ima svoj ulaz iz solo autobusa, glavne autobusne i povratak Firewire, a ova ulaganja zbrajaju, tako da možete odabrati sve tri odjednom, ako je potrebno. Izlaz za slušalice osjetno se nalazi na prednjem rubu.
Ovo je prilično sveobuhvatan sekcija monitoring, i ne bi bilo neumjesno na veće i skuplje mikser. Kontrolno-sobni izlazi mogla, u live aplikaciju, može koristiti kako bi analognog snimanja ili kao pomoćni izlaz za hranjenje backstage relej.
sustav kontrole
Postoje mnoga područja od StudioLive 16.0.2 da nisam prostora opisati u detalje ovdje, osobito sposobnost Firewire snimanje i MIDI kontrole, ali oni ne spadaju mom osnovnom zadaćom razmatranja ovog stola kao kandidat za live zvuk miješanja , Od važnosti za sve aplikacije, međutim, je 'sustav' izbornik, koji daje pristup raznim globalnim i domaćinstva postavke. Ona je ovdje da je "pre" i "poslije" aux-slanje izbori učinjeni, razina Osvjetljenje LCD zaslona je postavljen, a razina sigurnosti isključenje može se mijenjati kako bi se spriječilo radoznale prste iz narušili svoj mukotrpno vještina mix.
Za više avanturistički, kao i gdje je primjena zahtijeva više nego samo ruke na izravnu kontrolu na raspolaganju od 16.0.2 kao samostalni stolu, a StudioLive se može upravljati s računala pomoću Virtual StudioLive softver. Također se može daljinski upravljati iz laptopa, iPad ili iPhone pomoću StudioLive Remote.
Kad je stol je zakačen na PC ili Mac, komunikacija je dvosmjerna, a svi parametri mogu se kontrolirati i nadzirati. Na taj način, StudioLive 16.0.2 može shvatiti kao da ima "virtualna" automatizirani faders, kao scene podsjetio pomoću Virtual StudioLive s omogućenim zapravo će promijeniti kanal i aux ili glavno fader postavke unutar stola fader pozicijama, umesto fizičke fader postavke. Postoji mnogo toga što se može postići s ovim sustavom, a što je sada opisano sve ove funkcije i dodatne mogućnosti, teško je sjetiti se samo ono što je kompaktan, jednostavan za rukovanje mali mikser je ovo, pogotovo u svojoj cijeni.
dobri dojmovi
U StudioLive 16.0.2 čizme brzo (oko šest sekundi), a tijekom vremena sam proveo s njom je uvijek bio stabilan i dobro ponašao, bez pad sustava ili neočekivano ponašanje. Također sam kao način PRESONUS dizajnirali glavnu ploču, osim nedostatka namjenskih izlaznih metara, sa sve jasno označiti, bez obzira na broj kontrola multi-mode i metara.
Gumene tipke su pozitivni u pogon i osvijetljeni su tako dobro da sam mislio da bi moglo biti malo svijetle u tamnu mjestu, ali zapravo oni su samo za mene. Od rotirajućih enkodera, u međuvremenu, su glatke i imaju dosljedan mehaničku otpornost kroz njihovo putovanje. U faders nisu sasvim nesmetano sam naići, iako: Našao sam ih biti malo ljepljiv kad guraju na oba ruba plastičnom kapom, ali oni su bili u redu kada preusmjerena duž središnje linije.
Odlučio sam da nekoliko prijatelja pokušati mikser: ljudi koji su nedavno izrazili interes za kupnju novog miksera za njihove organizacije. Morao sam pomoći malo u početku, uglavnom s indikacijama EQ, ali su obojica 'dobio je' prilično brzo i bez čitanja priručnik i jedna bi mi dao novac za pregled modela tamo i tada!
Oni su oboje vrlo uzeti s načinom na koji postavke mogu biti pohranjeni i razrješava, a oni su bili impresionirani s veličinom, izgled i dojam od StudioLive 16.0.2 previše. Bili su oboje uvjereni da će to biti jednostavan za korištenje za druge u svojim organizacijama, koji bi se samo trebaju raditi mix faders i par aux šalje u većini. Vidjeli su ga kao dobar korak od analogne, održavanje jednostavnost, ali dodavanjem svih digitalnih zvona i zviždaljke su htjeli.
Ja, također, vidi PRESONUS StudioLive 16.0.2 kao izvrstan prvi digitalni mikser, kao što zadržava analogni osjećaju sa svojim namjenskim faders, jednostavno usmjeravanje i jednostavnost korištenja, ali je pakiran sa svim bitnim 'vanjskoj' obrade potrebno učiniti odličan live zvuka posao. Ona također ima značajnu dodatnu sposobnost na slavinu za izravno snimanje, daljinski softversku kontrolu i MIDI sučelja u studiju. Ukratko, to je mali i jednostavan za rukovanje mikser s mnogo mogućnosti.
Cijeniti sve što StudioLive 16.0.2 može učiniti, vi stvarno trebate da biste dobili vaše ruke na jedan, ali ako ne možete to učiniti odmah, dobar prvi korak bio bi pronaći puno korisnički priručnik na internetu, a imaju dobro pročitati. Ja sam također vrlo iskušenju da kupite jedan ja, kao što sam ja može misliti toliko poslova za koje bi ovaj stol biti savršen alat.
Meter Maid
U StudioLive 16.0.2 je mjerenje je sveobuhvatan i jasan, a jedini dio sam našao zbunjujuće na prvi je bio glavni EQ dio, uglavnom zbog toga što sam gledao u njega kao grafički nego parametarski izgled. Dvanaest LED metara u središtu većine operacija na 16.0.2, a svakako su velike i svijetle dovoljno čitljiv je u jarko osvijetljenim prostorima i, pretpostavljam, čak i na jakom suncu.
Lijevo od faders bude malo ploča s opcijama metara, a mjerenja mogu prikazati razinu ulaznih kanala (post-trim, pre-fader), smanjenje dobitak koji se trenutno primjenjuju na svih 16 ulaza ili razine izlaz za aux i glavni stereo autobusa. Jedna stvar koju sam stvarno propustila na 16.0.2 bio je par posvećen izlaznih metara, plus nisam mogao naći način gledanja na glavnu razinu miješanja u isto vrijeme kao i razine unosa.
Budući da je StudioLive 16.0.2 nema motorizirane faders ali ima scena na pamćenje i sjećanje, brojila mogu se koristiti da se prisjetimo pohranjene prigušenjem pozicije. Uz metara u 'pronašli' način, a sve ih je osvijetliti svoj centar segment samo i bilo prigušenja kretanja pratit će se na odgovarajući metru jer je premještena. Kad samo jedan segment svijetli, fader je u izvornom ili skladišten scene položaju.
To zvuči nespretan kad opisano, ali to je zapravo vrlo jednostavan za korištenje u praksi. Iako to zahtijeva ručnu intervenciju prisjetiti postavke fader, čini vam se do mjesta gdje trebate biti. To očito nije korisno za automatizirano promjene zemljište tijekom kazališne predstave, ali za manje zahtjevne live koncert raditi to je sasvim u redu. bio sam ga koristiti kao sigurnosna mreža, ostavljajući mene znati, bez sumnje to je to gdje smo završili zvuka ček '.
Načini mjerač automatski odgovoriti na onu kontrolu koju trenutno podešavanje. Na primjer, u 'locirati' način ona će se prikazati dvanaest ulaznih strip faders, ali ako dodirnete jedan od aux ili glavnih faders oni odmah okrenuti pokazati onima umjesto - korištenje metara od 7 do 12 - te će okrenuti natrag trenutak pomicanja fader kanala: prilično uredan značajku.
Jedna stvar na umu je ovo: ako ste praćenje razine unosa, na primjer, i napraviti prilagodbe u Fat kanal, metara brzo će okrenuti prikazati stvari koje si ugađati, a zatim okrenuti leđa oko jedne sekunde nakon prestanete promjene. Ali ono što me uhvatio ovdje par puta bio izbor kanala: kanal koji aktivno je izabran će biti onaj da su kontrole Fat kanala odnose se na, a ne kanal čiji je fader ste zadnji put pomaknuo.
The StudioLive 16.0.2's meters, like everything else on the console, are very bright and clear.
U StudioLive 16.0.2 je metara, kao i sve drugo na konzoli, vrlo svijetao i jasan.
Dobivanje grafika
Osim tri-band EQ na raspolaganju u okviru Fat kanalu, tu je izgrađen-in, 31-band 'GEQ', koji se može primijeniti na glavnu sabirnicu. Ova funkcija omogućuje korištenje svih 12 od metara, enkodera i LCD zaslona i pruža mnogo preciznije kontrole nad mix nego što je moguće s tri-band sustav. Sa samo 12 metara, ne možete vidjeti sve od 31 bendova iz 20Hz do 20kHz odjednom, tako da oni podijeljeni u tri skupine koje se prikazuju prema kojima pojedinac bend odaberete na LCD zaslonu. To zvuči kao fiddly sustav, ali u praksi je to vrlo jednostavan za korištenje, a postavka može biti pohranjeni u 'scene' memorije uz sve ostalo.
Dodatni efekti
StudioLive 16.0.2 ima dvije unutarnje efekte autobusa, koji se pristupa na isti način kao i aux autobusa. Količina signal dovodi do učinaka procesora je pod kontrolom odgovarajućih enkodera, te pregled razine slanja prikazan je na brojilima, kada se pritisne tipka EffectsA ili EffectsB.
Sam procesor sadrži 100 programe koji mogu biti opozvani od strane bilo kojeg od dva procesora. Presets oznakom od 1-50 su tvorničke zakrpe, od kojih vam promijeniti različite postavke i spremiti u mjestu ili na nekom drugom mjestu između 51 i 100, od kojih su svi rezervirani za korisničke izgrađen memorijskih.
Efekti obuhvaćaju niz reverbs i kašnjenja, a ja sam volio najviše prirodnog zvuka iz sobe i hodnika reverbs, koje su bile vrlo korisna u njihovim tvorničke država. Efekte, osobito 'ravno' reverbs, su, naravno, stvar osobnog izbora, ali sam volio ono što StudioLive 16.0.2 ima u ponudi, posebno sposobnost za ugađanje parametara. Mislila sam da je koncert lokalne Gilbert & Sullivan Društva može imati koristi od primjene 'ping-pong Purple Rain' kašnjenja, ali, nažalost, pravi trenutak nikad dosta stigao.
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
defora
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 20260 Korčula, Dubrovačko-neretvanska, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 22.11.2024. u 02:05
- Do isteka još
- Oglas prikazan
- 8051 puta
defora
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 20260 Korčula, Dubrovačko-neretvanska, Hrvatska
-