Ovaj oglas je prodan.
Pronjuškaj slične oglase.
Knaus Traveler 520
Šifra oglasa: 25300617
Osnovne informacije
- Lokacija
- Brodsko-posavska
- Stanje
- rabljeno
Opis oglasa
Ako ste od one vrste ljudi koje "ne drži mjesto", i želite potpunu slobodu na putovanjima bez jurnjave, ako Vam je putovanje samo po sebi doživljaj i oduvijek ste željeli kamper, nastavite čitati ovaj oglas.
Ako Vam je omot draži od sadržaja i imate dovoljno novaca za novije i luksuznije kampere, oprostite na oduzetom vremenu i nastavite pretraživati druge oglase.
Za onu prvu skupinu ljudi nastavljamo dalje...
Dakle, radi se o kamperu koji nema sva čuda moderne tehnologije, nije ni najbrži, niti najduži, nije ni najljepši, niti najopremljeniji, ali njegova bit i nije u tome. Radi se o vozilu iz nekih drugih ( sretnijih, rekli bi neki) vremena. Njegov 2,5 l dieselski motor neće vas prikovati uz sjedalo na startu, nećete u njega moći staviti pola kuće, neće nikada biti onaj za kojim će se ljudi s čežnjom okretati, ali i neće biti atraktivan lopovima. Zauzvrat, neće vas ostaviti bespomoćne na cesti zbog toga što se upalila neka lampica, a Vama, nakon što u uputama vidite "zaustavite vozilo i pozovite servis" prisjedne putovanje "fancy" kamperom. Njega su izradili u vrijeme kada je sve bilo jednostavno ( čitaj jeftino) servisirati i popraviti. Njegovi elementi opreme nisu "Made in China", izrađeni su da traju i traju. Pa, evo da spomenemo i opremu: hladnjak 12V/230V/plin, plinski kamin "Truma", cijevni sustav s ventilatorom za distribuciju toplog zraka po unutrašnjosti, visokotlačna pumpa za vodu 12V ( standardne slavine kao u kućanstvu), plinski štednjak s tri plamenika, plinski bojler za toplu vodu, tuš kada, WC, spremnik za čistu i otpadnu vodu s grijanjem ( da se ne zaledi zimi), sjenila i komarnici na svim prozorima, rolo-sjenilo za odvajanje kabine od stambenog prostora ( vizualna i termička pregrada), kontrolni panel u stambenom prostoru...
Vjerojatno ima još toga što sam zaboravio, ali teško je sjetiti se baš svakog detalja.
Kako bi putovanja mogla biti što slobodnija, ugradili smo veliki solarni panel, pretvarač napona 12V- 230V, a napon od 230V može se koristiti u originalnoj el. instalaciji i kada niste "na vezu". Rasvjeta je izvedena u LED tehnici kako bi produžili autonomiju. O vodi neću puno ( ipak smo iz Slav. Broda! ), ali nje se još, Bogu i dobrim ljudima hvala, uvijek nađe usput. Plin stiže iz toroidnog spremnika ( oblik rezervnog kotača) koji je unutar šasije ispod poda i može se lako nadopuniti na gotovo svakoj benzinskoj crpki. A kada se odlučite stati i odmoriti, možete iskoristiti i vanjski priključak za plinski roštilj.
Na kraju dana treba i negdje leći i odmoriti se. Za to su Vam na raspolaganju veliki krevet iznad vozačke kabine cca. 160x 200 cm i otraga krevet cca. 140x 200 cm koji u nekoliko poteza složite od sjedeće ganiture. Gornji krevet ima rolo-mrežu koja služi kao zaštita od pada u snu, a donji je s tri strane omeđen stranicama kabine, a s četvrte ormarom i kuhinjskim blokom. Prednost ovakvog rasporeda je u tome što su kupaonica i kuhinja u sredini pa nema preskakivanja preko kreveta po noći dok žurite do WC-a! A ujutro putnici ( tj. spavači) na gornjem krevetu mogu nastaviti spavati zaklonjeni zastorom dok ostali mogu sjediti i uživati u jutarnjoj kavi na kutnoj U-garnituri otraga.
Izvana i iznutra ( tapete, presvlake sjedala i kreveta, paneli na zidovima i stropu) je sve u originalnom stanju i dobro očuvano. Nije novo, naravno, ali imajte na umu da je vozilo iz 1993. god pa i nije za očekivati da bude.
I, na kraju, još nekoliko brojčanih podataka:
- 1993. god.
- 2,5 D
- 55 KW
- 2350 kg
- 800 kg nosivosti
- 5,64 m dužine
- reg. za 4 osobe
Za sve dodatne informacije, slobodno nazovite!
Ako Vam je omot draži od sadržaja i imate dovoljno novaca za novije i luksuznije kampere, oprostite na oduzetom vremenu i nastavite pretraživati druge oglase.
Za onu prvu skupinu ljudi nastavljamo dalje...
Dakle, radi se o kamperu koji nema sva čuda moderne tehnologije, nije ni najbrži, niti najduži, nije ni najljepši, niti najopremljeniji, ali njegova bit i nije u tome. Radi se o vozilu iz nekih drugih ( sretnijih, rekli bi neki) vremena. Njegov 2,5 l dieselski motor neće vas prikovati uz sjedalo na startu, nećete u njega moći staviti pola kuće, neće nikada biti onaj za kojim će se ljudi s čežnjom okretati, ali i neće biti atraktivan lopovima. Zauzvrat, neće vas ostaviti bespomoćne na cesti zbog toga što se upalila neka lampica, a Vama, nakon što u uputama vidite "zaustavite vozilo i pozovite servis" prisjedne putovanje "fancy" kamperom. Njega su izradili u vrijeme kada je sve bilo jednostavno ( čitaj jeftino) servisirati i popraviti. Njegovi elementi opreme nisu "Made in China", izrađeni su da traju i traju. Pa, evo da spomenemo i opremu: hladnjak 12V/230V/plin, plinski kamin "Truma", cijevni sustav s ventilatorom za distribuciju toplog zraka po unutrašnjosti, visokotlačna pumpa za vodu 12V ( standardne slavine kao u kućanstvu), plinski štednjak s tri plamenika, plinski bojler za toplu vodu, tuš kada, WC, spremnik za čistu i otpadnu vodu s grijanjem ( da se ne zaledi zimi), sjenila i komarnici na svim prozorima, rolo-sjenilo za odvajanje kabine od stambenog prostora ( vizualna i termička pregrada), kontrolni panel u stambenom prostoru...
Vjerojatno ima još toga što sam zaboravio, ali teško je sjetiti se baš svakog detalja.
Kako bi putovanja mogla biti što slobodnija, ugradili smo veliki solarni panel, pretvarač napona 12V- 230V, a napon od 230V može se koristiti u originalnoj el. instalaciji i kada niste "na vezu". Rasvjeta je izvedena u LED tehnici kako bi produžili autonomiju. O vodi neću puno ( ipak smo iz Slav. Broda! ), ali nje se još, Bogu i dobrim ljudima hvala, uvijek nađe usput. Plin stiže iz toroidnog spremnika ( oblik rezervnog kotača) koji je unutar šasije ispod poda i može se lako nadopuniti na gotovo svakoj benzinskoj crpki. A kada se odlučite stati i odmoriti, možete iskoristiti i vanjski priključak za plinski roštilj.
Na kraju dana treba i negdje leći i odmoriti se. Za to su Vam na raspolaganju veliki krevet iznad vozačke kabine cca. 160x 200 cm i otraga krevet cca. 140x 200 cm koji u nekoliko poteza složite od sjedeće ganiture. Gornji krevet ima rolo-mrežu koja služi kao zaštita od pada u snu, a donji je s tri strane omeđen stranicama kabine, a s četvrte ormarom i kuhinjskim blokom. Prednost ovakvog rasporeda je u tome što su kupaonica i kuhinja u sredini pa nema preskakivanja preko kreveta po noći dok žurite do WC-a! A ujutro putnici ( tj. spavači) na gornjem krevetu mogu nastaviti spavati zaklonjeni zastorom dok ostali mogu sjediti i uživati u jutarnjoj kavi na kutnoj U-garnituri otraga.
Izvana i iznutra ( tapete, presvlake sjedala i kreveta, paneli na zidovima i stropu) je sve u originalnom stanju i dobro očuvano. Nije novo, naravno, ali imajte na umu da je vozilo iz 1993. god pa i nije za očekivati da bude.
I, na kraju, još nekoliko brojčanih podataka:
- 1993. god.
- 2,5 D
- 55 KW
- 2350 kg
- 800 kg nosivosti
- 5,64 m dužine
- reg. za 4 osobe
Za sve dodatne informacije, slobodno nazovite!
- Oglas objavljen
- 13.04.2018. u 23:45
- Do isteka još
- oglas istekao