Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Črnomerec, Črnomerec
- Stanje
- novo
Opis oglasa
Autor: Novak, Ivan
Područje: Marketing
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 610
Uvez: meki
O knjizi:
Sportski marketing kao bitni aspekt suvremenog sporta. Suvremeni sport putem primjene ekonomskih načela postepeno izrasta u novu gospodarsku granu koja rapidno raste!
Autor analizira sportski marketing kao bitni aspekt suvremenog sporta. Rastuća primjena ekonomskih načela u suvremenom sportu, a time i ekonomike kao discipline i sportskog marketinga, neminovna su posljedica suvremenog tretmana sporta i postupnog izrastanja nove gospodarske grane… Taj novi pristup ekonomici i marketingu sporta, kojeg je autor konzekventno proveo u svom radu, predstavlja značajni doprinos na tom, u nas još uvijek nedovoljno razvijenom, području…
Iz sadržaja:
SPORT I EKONOMIJA/ Povijesni odnosi ekonomije i sporta – uvodne napomene/ Dosadašnji razvoj odnosa ekonomije i sporta/ Kauzalno-povijesni odnosi ekonomije i sporta/ Povijesna pojava sportskog marketinga/ Trendovi razvoja odnosa ekonomije i sporta/ Natjecateljski sport/ Rekreacijske sportske aktivnosti/ Opći i globalni trendovi/ Sport i turizam/ Nužnost interdisciplinarnog povezivanja ekonomije i sporta/ SPORTSKA INDUSTRIJA/ Sport kao industrija/ O pojmovima industrija i sportska industrija/ Struktura sportske industrije/ Sport kao medij i suvremeno sredstvo tržišne komunikacije/ Institucionalizirani oblici drugih medija/ Faktori financijskih odnosa sporta kao tržišnog komunikatora i drugih medija/ Sport kao medij i suvremeno sredstvo tržišne komunikacije/ Poduzetništvo u sportu/ Primarno poduzetništvo u području sporta/ Sekundarno poduzetništvo u području sporta/ Tercijalno poduzetništvo u području sporta/ Sport kao poduzetnička djelatnost/ Uvod u sport kao poduzetničku djelatnost/ Područje natjecateljskih sportova/ Područje sportsko-rekreacijskih aktivnosti (uključivo rekreacijski lov i ribolov)/ Područje znanosti i edukacije u sportu/ Područje kineziterapije i sporta invalida/ Ostale poslovne sportske djelatnosti/ Prateće djelatnosti sporta/ Ulaganja u sportsku djelatnost/ Proizvodna djelatnost u sportu/ SPORTSKI MARKETING/ Sportski martketing/ Osnovne karakteristika suvremenog sporta/ Pojmovno određenje razgraničenje sporta, tjelesne (fizičke) kulture, tjelesnog odgoja i kineziologije/ Definicija sporta/ Razni pristupi i definicije sporta/ Podpodručja sporta/ Definicija sporta/ Znanost u sportu (…)/ METODOLOŠKE OSNOVE VALORIZACIJE EKONOMSKIH UČINAKA SPORTA/ Metodološke osnove valorizacije ekonomskihučinaka sporta/ Zašto metodološke osnove?/ Pretpostavke valorizacije ekonomskih učinaka sporta/ Prikaz nekih od problema pri valorizaciji ekonomskih učinaka sporta/ Analiza postojećeg stanja i metode valorizacije ekonomskih učinaka sporta/ Prijedlog nove metode valorizacije ekonomskih učinaka sporta/ Analiza poslovanja u sportu/ ANALIZA POSLOVANJA U SPORTU/ Analiza poslovanja u sportu – načini i izvori financiranja/ Sustav proračunskog financiranja sporta/ Proračunski korisnici/ Neprofitne organizacije/ Sustav slobodnog tržišta/ Uvodne napomene/ Poduzetnici u sportu/ Sustav eksternog financiranja/ Uvodne napomene/ Izravno financiranje/ Posredovano financiranje/ Nevidljivi prihodi sporta/ Neki elementi ekonomske procjene stanja i razvoja (RH) sporta/ Utjecaj sportske djelatnosti na (hrvatsko) gospodarstvo
NAPOMENA:
Primopredaja i novac iskljucivo na ruke.
Molim komunicirati iskljucivo preko Njuskala.
Hvala!
Područje: Marketing
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 610
Uvez: meki
O knjizi:
Sportski marketing kao bitni aspekt suvremenog sporta. Suvremeni sport putem primjene ekonomskih načela postepeno izrasta u novu gospodarsku granu koja rapidno raste!
Autor analizira sportski marketing kao bitni aspekt suvremenog sporta. Rastuća primjena ekonomskih načela u suvremenom sportu, a time i ekonomike kao discipline i sportskog marketinga, neminovna su posljedica suvremenog tretmana sporta i postupnog izrastanja nove gospodarske grane… Taj novi pristup ekonomici i marketingu sporta, kojeg je autor konzekventno proveo u svom radu, predstavlja značajni doprinos na tom, u nas još uvijek nedovoljno razvijenom, području…
Iz sadržaja:
SPORT I EKONOMIJA/ Povijesni odnosi ekonomije i sporta – uvodne napomene/ Dosadašnji razvoj odnosa ekonomije i sporta/ Kauzalno-povijesni odnosi ekonomije i sporta/ Povijesna pojava sportskog marketinga/ Trendovi razvoja odnosa ekonomije i sporta/ Natjecateljski sport/ Rekreacijske sportske aktivnosti/ Opći i globalni trendovi/ Sport i turizam/ Nužnost interdisciplinarnog povezivanja ekonomije i sporta/ SPORTSKA INDUSTRIJA/ Sport kao industrija/ O pojmovima industrija i sportska industrija/ Struktura sportske industrije/ Sport kao medij i suvremeno sredstvo tržišne komunikacije/ Institucionalizirani oblici drugih medija/ Faktori financijskih odnosa sporta kao tržišnog komunikatora i drugih medija/ Sport kao medij i suvremeno sredstvo tržišne komunikacije/ Poduzetništvo u sportu/ Primarno poduzetništvo u području sporta/ Sekundarno poduzetništvo u području sporta/ Tercijalno poduzetništvo u području sporta/ Sport kao poduzetnička djelatnost/ Uvod u sport kao poduzetničku djelatnost/ Područje natjecateljskih sportova/ Područje sportsko-rekreacijskih aktivnosti (uključivo rekreacijski lov i ribolov)/ Područje znanosti i edukacije u sportu/ Područje kineziterapije i sporta invalida/ Ostale poslovne sportske djelatnosti/ Prateće djelatnosti sporta/ Ulaganja u sportsku djelatnost/ Proizvodna djelatnost u sportu/ SPORTSKI MARKETING/ Sportski martketing/ Osnovne karakteristika suvremenog sporta/ Pojmovno određenje razgraničenje sporta, tjelesne (fizičke) kulture, tjelesnog odgoja i kineziologije/ Definicija sporta/ Razni pristupi i definicije sporta/ Podpodručja sporta/ Definicija sporta/ Znanost u sportu (…)/ METODOLOŠKE OSNOVE VALORIZACIJE EKONOMSKIH UČINAKA SPORTA/ Metodološke osnove valorizacije ekonomskihučinaka sporta/ Zašto metodološke osnove?/ Pretpostavke valorizacije ekonomskih učinaka sporta/ Prikaz nekih od problema pri valorizaciji ekonomskih učinaka sporta/ Analiza postojećeg stanja i metode valorizacije ekonomskih učinaka sporta/ Prijedlog nove metode valorizacije ekonomskih učinaka sporta/ Analiza poslovanja u sportu/ ANALIZA POSLOVANJA U SPORTU/ Analiza poslovanja u sportu – načini i izvori financiranja/ Sustav proračunskog financiranja sporta/ Proračunski korisnici/ Neprofitne organizacije/ Sustav slobodnog tržišta/ Uvodne napomene/ Poduzetnici u sportu/ Sustav eksternog financiranja/ Uvodne napomene/ Izravno financiranje/ Posredovano financiranje/ Nevidljivi prihodi sporta/ Neki elementi ekonomske procjene stanja i razvoja (RH) sporta/ Utjecaj sportske djelatnosti na (hrvatsko) gospodarstvo
NAPOMENA:
Primopredaja i novac iskljucivo na ruke.
Molim komunicirati iskljucivo preko Njuskala.
Hvala!
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
- Oglas objavljen
- 04.01.2024. u 23:39
- Do isteka još
- oglas istekao
- Oglas prikazan
- 64 puta