Kotler i Caslione: KAOTIKA
- Cijena
- 37 €
+ zaštita kupca 1,96 €
+ dostava od 0,00 €
Kupuj uz PayProtect od provjerenih prodavača uz garanciju povrata novca i sigurnu dostavu. Saznaj više
Šifra oglasa: 36085594
Osnovne informacije
- Lokacija
- Grad Zagreb, Brezovica, Brezovica
- Stanje
- novo
Opis oglasa
P. Kotler, J. A. Caslione
KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBOLENTNIM VREMENIMA
NEOPHODAN VODIČ POSLOVNIM VOĐAMA KOJI NASTOJE PREŽIVJETI DANAŠNJE EKONOMSKE OLUJE, A ŽELE I NAPREDOVATI U NEIZBJEŽNIM TURBOLENCIJAMA SUTRAŠNJICE
Izdavač: Mate, 2009
Mekani uvez, 210str
Knjiga je u besprijekornom stanju
Kaotika je strateški radni okvir namijenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.
Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigurati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.
Kratki sadržaj:
1. SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE
Što je tržišna turbulencija?
Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos
2. POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE
Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu
Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka
Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije
Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda
Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena
Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju
Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza
Podcjenjivanje dobavljača i distributera
3. MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE RANJIVOŠĆU I PRILIKAMA
Izrada sustava za rano upozoravanje, Izrada ključnih scenarija
Odabir scenarija i strategije
4. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA
Upravljački sustav Chaotics, Financije i informacijska tehnologija
Proizvodnja/operacije
Kupnja/nabava
Ljudski potencijali
5. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA
Česte marketinške reakcije na krize
Strateški marketinški odgovori na krize
Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli
Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli
6. DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA
Održivost poslovnih pothvata
----------------------------------------
Philip Kotler jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka za strateški marketing, a bio je proglašen prvim vođom marketinške misli u Američkom marketinškom udruženju (AMA). Ugledni je profesor međunarodnog marketinga s titulom S. C. Johnson na Školi za menadžment Kellog na Sveučilištu Northwestern i autor plodonosne knjige Upravljanje marketingom i mnogih drugih utjecajnih knjiga. Živi u Glencoeu u Illinoisu.
John A. Caslione jedan je od najboljih svjetskih poslovnih stratega koji radi kao savjetnik u mnogim velikim i srednjim kompanijama, a izvršavao je globalne poslovne razvoje u 88 zemalja na šest kontinenata. Osnivač je, predsjednik i izvršni direktor GCS Business Capital LLC-a, savjetničke tvrtke za globalna spajanja i akvizicije. Živi u Lake Forestu u llinoisu.
----------------------------------------
Moguće slanje kioskom Tiska (kupac plaća dostavu) ili osobno preuzimanje u Zagrebu
KAOTIKA - UPRAVLJANJE I MARKETING U TURBOLENTNIM VREMENIMA
NEOPHODAN VODIČ POSLOVNIM VOĐAMA KOJI NASTOJE PREŽIVJETI DANAŠNJE EKONOMSKE OLUJE, A ŽELE I NAPREDOVATI U NEIZBJEŽNIM TURBOLENCIJAMA SUTRAŠNJICE
Izdavač: Mate, 2009
Mekani uvez, 210str
Knjiga je u besprijekornom stanju
Kaotika je strateški radni okvir namijenjen rješavanju ekonomske turbulencije. Knjiga se temelji na koncepciji svjetske ekonomije koja je ušla u ekonomsko razdoblje nesigurnosti i omogućava kompanijama preživljavanje uz više stope rizika. Philip Kotler i John A. Caslione za to predstavljaju set novih obrazaca strateškog ponašanja, kao i instrumente za stvaranje sustava ranog upozorenja, sustava osmišljavanja mogućih scenarija za pregled mogućih ishoda te sustava brzih reakcija.
Upravljački sustav Kaotika pomaže menadžerima da ponovo promisle cjelokupni pristup upravljanju i marketingu tijekom recesije i u drugim turbulentnim uvjetima, pa među ostalim i kako razviti sustav za rano upozoravanje i identificiranje prvih znakova promjena, među koje spadaju i razorne inovacije i šokovi; stvoriti detaljne najgore, najbolje i najočekivanije scenarije korištenjem strategija za učinkovito suočavanje sa svakim od njih; strateški rezati troškove ili povećati učinkovitost; osigurati tržišni udjel u temeljnome potrošačkom segmentu; komprimirati strateško planiranje u kraće tromjesečne cikluse kako bi se lakše pratio puls kompanije te spriječiti potencijalno katastrofalne posljedice napuštanja temeljnih načela.
Kratki sadržaj:
1. SVIJET JE UŠAO U NOVI EKONOMSKI STADIJ: OD NORMALNOSTI DO TURBULENCIJE
Što je tržišna turbulencija?
Čimbenici koji mogu prouzročiti kaos
2. POGREŠNE REAKCIJE MENADŽMENTA NA TURBULENCIJU SADA POSTAJU OPASNE
Odluke o raspodjeli sredstava koje potkopavaju glavnu strategiju i kulturu
Smanjivanje sveukupnih troškova naspram usmjerenih i odmjerenih postupaka
Brzopotezna rješenja koja osiguravaju protok novca, a ključne dionike dovode u rizične situacije
Smanjivanje troškova za marketing i razvoj novih maraka i proizvoda
Nazadovanje prodaje i smanjenje cijena
Odvajanje od klijenata smanjivanjem troškova vezanih uz prodaju
Smanjivanje troškova obuke i razvoja u razdoblju ekonomskih kriza
Podcjenjivanje dobavljača i distributera
3. MODEL CHAOTICS: UPRAVLJANJE RANJIVOŠĆU I PRILIKAMA
Izrada sustava za rano upozoravanje, Izrada ključnih scenarija
Odabir scenarija i strategije
4. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH UPRAVLJAČKIH SUSTAVA
Upravljački sustav Chaotics, Financije i informacijska tehnologija
Proizvodnja/operacije
Kupnja/nabava
Ljudski potencijali
5. OBLIKOVANJE ELASTIČNIH MARKETINŠKIH SUSTAVA
Česte marketinške reakcije na krize
Strateški marketinški odgovori na krize
Operativni problemi s kojima se suočavaju marketinški odjeli
Operativni problemi s kojima se suočavaju prodajni odjeli
6. DOBRO USPIJEVATI U TURBULENTNOM RAZDOBLJU: POSTIZANJE ODRŽIVOSTI POSLOVNIH POTHVATA
Održivost poslovnih pothvata
----------------------------------------
Philip Kotler jedan je od najvećih svjetskih stručnjaka za strateški marketing, a bio je proglašen prvim vođom marketinške misli u Američkom marketinškom udruženju (AMA). Ugledni je profesor međunarodnog marketinga s titulom S. C. Johnson na Školi za menadžment Kellog na Sveučilištu Northwestern i autor plodonosne knjige Upravljanje marketingom i mnogih drugih utjecajnih knjiga. Živi u Glencoeu u Illinoisu.
John A. Caslione jedan je od najboljih svjetskih poslovnih stratega koji radi kao savjetnik u mnogim velikim i srednjim kompanijama, a izvršavao je globalne poslovne razvoje u 88 zemalja na šest kontinenata. Osnivač je, predsjednik i izvršni direktor GCS Business Capital LLC-a, savjetničke tvrtke za globalna spajanja i akvizicije. Živi u Lake Forestu u llinoisu.
----------------------------------------
Moguće slanje kioskom Tiska (kupac plaća dostavu) ili osobno preuzimanje u Zagrebu
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
tim1409
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10020 Novi Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska
- Oglas objavljen
- 18.04.2025. u 10:53
- Do isteka još
- 21 dan i 10 sati
- Oglas prikazan
- 314 puta
tim1409
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: 10020 Novi Zagreb, Grad Zagreb, Hrvatska