Opel Combo 1.7 CDTI jedan koji nije prevara pročitajte oglas, s PDVom, 2008 god.
Prodajem rabljeno vozilo: Opel Combo 1.7 CDTI
Šifra oglasa: 45178503
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Grad Zagreb, Donja Dubrava, Čulinec
- Namjena
- Kombi i dostavna vozila
- Stanje
- rabljeno
- Marka i tip
- Opel Combo 1.7 CDTI
- Motor
- diesel
- Snaga motora
- 74 kW
- Prijeđeni kilometri
- 340.627 km
- Radni obujam
- 1.686 cm3
- Mjenjač
- ručni
- Registriran do
- 09 / 2025
- Najveća dopuštena masa
- do 3,5 t
- Vlasnik
- treći i više
- Godina proizvodnje
- 2008.
- Godina modela
- 2008.
- Bočna vrata
- nema bočnih vrata
- Broj sjedala
- 2
- Zračni jastuci
- vozački i suvozački
- Klimatizacija
- ručna
- Prva registracija
- 2008.
- Autoradio
- CD
- Boja
- siva
- Mogućnost plaćanja
- gotovina
Opis oglasa
Prodaje se prvi udarnik u firmi, auto u kojem sam živio proteklih 6 godina, auto koje mi se nije ukazalo na parkingu, auto na kojem znam svaki šaraf, ukratko:
1. navedena cijena je s PDV-om, vozilo na firmu, račun R1, nalazi se u Zagrebu, cijena ukupno 2400 + PDV= 3000 eur
2. kupljeno u Hrvatskoj, treći vlasnik, kilometri vrlo vjerojatno originalno, redovito održavano od strane mene osobno i mojih ruku
3. redovito ga još koristim, razlog prodaje - selim kroz koji mjesec u Švicarsku, u firmi smo u međuvremenu ga zamijenili sa Iveco Daily
4. u 6 godina i 140 tisuća km koliko se družimo nikad izdao (uz održavanje naravno) niti me ostavio na cesti
5. zaradio nam mnogo novca i novom vlasniku će, ima još poprilično mnogo života u njemu
6. hrđe po nekoj logici na podvozju, pragovima i šasiji nema nigdje vidljivo, osim par točkica na haubi
7. klima uredno radi
8. kuka upisana, doslovno nikad korištena, dva seta guma zimske i ljetne i dva seta felgi
Detaljno:
Vozilo kupljeno u Ogulinu od kooperanta T-Coma, T-Com prvi vlasnik, na sebi još ima vidljive tragove ljepila T-comovih naljepnica. Tko se sjeća, tamo negdje 2015/2016/2017 je T-com napravio otpis cijelog kontingenta ovih Opela, ovaj je otkupila firma kooperant u Ogulinu, ako sam dobro shvatio koristili su ga i dok je bio u vlasništvu T-Com-a. Mi smo ga kupili 2018. godine i vlasnik smo od onda. Stajao je cca godinu dana na livadi u Ogulinu ne registriran, cijeli je bio u paučini, tresao sam se hoću uopće uspjeti doći do Zagreba, tada je imao cca 202056 km. Vrlo vjerojatno stvarnih, obzirom da je od 2008. do 2018. bio većinu vremena lociran u Ogulinu. Od onda do danas sam napravio vrlo stvarnih 140 tisuća km na relaciji Zagreb i okolica, 99% vremena sam se vozeći u njemu, i dalje ga cijelo vrijeme koristim za potrebe firme na dnevnoj bazi. Održavao sam ga i servisirao cijelo vrijeme sam tako da znam doslovno svaki šaraf na njemu. Većina servisa je napravljena po logici preventivnog održavanja, drugi dio servisa je napravljen ako zbog nečega pao tehničkom. U bilježnici zapisana kronologija održavanja.
Od održavanja ovako, manje detaljno napisano, napravljeno na cca 320 tisuća km promjena:
- zupčastog, kanalnog remena, natezača i pumpe vode (sam mijenjao)
- svih gumenih crijeva vode na motoru (dotrajala od starosti) i brtve termostata
- brtve kape ventila i brtvi injektora
- novi tvornički repariran originalni alternator (najveći problem ovih motora je vakum pumpa koja je po nekoj logici straga namontirana na alternator, pogonjena je njegovom osovinom, a podmazuje je ulje motora, na kontaktu sa alternatorom procuri brtva ulja)
- novi anlanser
- novi vakum solenoidi turbine i usisne grane
- skinut katalizator i detaljno izvana opran, promijenjene brtve turbine i usisne grane
- promijenjen sušionik klime (klima je uredno radila, ali sušionik se mijenja svakih 200 tisuća km, koliko mu je životni vijek, na svim autima, doliveno ulje kompresora koliko se izgubilo na evakuaciji, klima ponovo vakumirana i napunjena, preko manometra, vage i boce, ne preko komercijalnog aparata)
Na nekih 270 tisuća stavljeno:
- nove vilice obostrano
- novi lonac auspuha i novi gumeni nosači auspuha
- novi amortizeri i opruge stražnje amortizera, pa ponovo mijenjani amortizeri straga na nekih 320 tisuća (kombi se redovito koristi za nošenje paleta sirovine)
- nova letva volana
Letva volana mijenjana:
1. na 240 tisuća (originalna je trajala do 240 tisuća, idiot sam je bacio i kupio zamjensku, jer su me uvjerili da se ne reparirava, umjesto da sam je sam rastavio i sam reparirao, ima za kupiti po internetu set)
2. na 315 tisuća ponovo zamijenjena letva (talijanska zamjenska je trajala jedva 70 tisuća km, stavih opet talijansku)
3. na 340 tisuća (pred tjedan dana za tehnički) ponovo zamjenjena letva (ovaj put je talijanska izdala nakon svega 29 tisuća km i godinu dana vožnje, sad sam stavio Sasic francuski, možda traje više)
4. nakon svake zamjene letve rađena geometrija kotača.
Kumplung set je mijenjan na oko 190 tisuća, taman prije nego su ga odjavili u Ogulinu.
Ulje mijenjano dva puta godišnje, tj. svakih 10-max 15 tisuća km, sam ga mijenjan, stavljena svaki put 100% sintetika, filter uvijek Man ili Mahle. Filter goriva mijenjan svakih 20-30 tisuća km, također ga sam mijenjan, ako novi vlasnik ima volje sam raditi, filter goriva je na ovim motorima problematično sam zamijeniti jer nema dobavne pumpe u rezervoaru, objasnim mu sistem kako, nikad korišten start sprej samo da spomenem). Filter kabine 2-3 puta godišnje mijenjan (zrak u Zagrebu je takav kakav je, stavljen isključivo onaj antialergijski, antibakterijski, hepa filter, 30 eur komad, upravo je stavljen novi). Filter zraka svakih cca 20 tisuća km.
Rezime:
- u 9/2024 za tehnički je stavljena nova letva sa krajnicima, nove obostrano kugle (Lemforder), novo ulje u kočnicama, nove zadnje pakne (Brembo), novo ulje u motoru i promijenjeni pritom svi filteri. Prednje kočnice i diskovi su prošle godine i početkom ove mijenjani. Ukratko, kombi je sjedi i vozi.
Akumulator je kupljen pred dvije godine novi, Banner Austrija.
Kombi dolazi sa dva seta guma i dva seta felgi. Gume Sava eskimo zimske i intensa hp ljetne, stare cca dvi godine. Kuka upisana u prometnu, apsolutno nikad korištena. Imao sam ideju nekad kupiti prikolicu radi nekog posla, pa sam zato stavio kuku, ali ideja otišla u vjetar.
I za kraj, je li ikad bio u kakvoj prometnoj, jest, udarila su me ovo ljeto tri Indijca u Lučkom straga sa Ford Focusom 1.6 TDCi 2006. godište, njihov Focus je otišao na otpad nakon toga (savijena hauba, razbiven prednji branik, razbivena oba prednja blatobrana, pukla šajba i otišli svi naprijed hladnjaci), Opelu je savijena greda zadnjeg branika i to je to (sačuvao sam staru gredu za uspomenu), čak ni plastika nije pukla. Našao sam novu gredu na otpadu, zamijenio i vozi dalje. Uredno prošao tehnički bez ikakvih kombinacija.
Šasija sveukupno bez hrđe, zašto, kako i po kojoj logici, nemam pojma, čude se redovito i na tehničkom. Podvozje je originalni premaz, nije ga ikad itko mazao nečim dodatno. Turbina dobra i bez greške. Niti dimi niti curi ulje.
Potrošnja u Zagrebu od pumpe do pumpe s klimom 7,2, bez klime 6,8 L/100 km. Svakih 6-10 tisuća km ulijevam aditiv za čišćenje dizel sustava. Moguće snimiti i poslati još slika i video preko Whatsappa.
Cijena naravno fiksna, plaćanje solarno (novci na sunce, tj. na račun), isključene sve moguće kombinacije, zamjene isl.
Zvati na 0922503889.
1. navedena cijena je s PDV-om, vozilo na firmu, račun R1, nalazi se u Zagrebu, cijena ukupno 2400 + PDV= 3000 eur
2. kupljeno u Hrvatskoj, treći vlasnik, kilometri vrlo vjerojatno originalno, redovito održavano od strane mene osobno i mojih ruku
3. redovito ga još koristim, razlog prodaje - selim kroz koji mjesec u Švicarsku, u firmi smo u međuvremenu ga zamijenili sa Iveco Daily
4. u 6 godina i 140 tisuća km koliko se družimo nikad izdao (uz održavanje naravno) niti me ostavio na cesti
5. zaradio nam mnogo novca i novom vlasniku će, ima još poprilično mnogo života u njemu
6. hrđe po nekoj logici na podvozju, pragovima i šasiji nema nigdje vidljivo, osim par točkica na haubi
7. klima uredno radi
8. kuka upisana, doslovno nikad korištena, dva seta guma zimske i ljetne i dva seta felgi
Detaljno:
Vozilo kupljeno u Ogulinu od kooperanta T-Coma, T-Com prvi vlasnik, na sebi još ima vidljive tragove ljepila T-comovih naljepnica. Tko se sjeća, tamo negdje 2015/2016/2017 je T-com napravio otpis cijelog kontingenta ovih Opela, ovaj je otkupila firma kooperant u Ogulinu, ako sam dobro shvatio koristili su ga i dok je bio u vlasništvu T-Com-a. Mi smo ga kupili 2018. godine i vlasnik smo od onda. Stajao je cca godinu dana na livadi u Ogulinu ne registriran, cijeli je bio u paučini, tresao sam se hoću uopće uspjeti doći do Zagreba, tada je imao cca 202056 km. Vrlo vjerojatno stvarnih, obzirom da je od 2008. do 2018. bio većinu vremena lociran u Ogulinu. Od onda do danas sam napravio vrlo stvarnih 140 tisuća km na relaciji Zagreb i okolica, 99% vremena sam se vozeći u njemu, i dalje ga cijelo vrijeme koristim za potrebe firme na dnevnoj bazi. Održavao sam ga i servisirao cijelo vrijeme sam tako da znam doslovno svaki šaraf na njemu. Većina servisa je napravljena po logici preventivnog održavanja, drugi dio servisa je napravljen ako zbog nečega pao tehničkom. U bilježnici zapisana kronologija održavanja.
Od održavanja ovako, manje detaljno napisano, napravljeno na cca 320 tisuća km promjena:
- zupčastog, kanalnog remena, natezača i pumpe vode (sam mijenjao)
- svih gumenih crijeva vode na motoru (dotrajala od starosti) i brtve termostata
- brtve kape ventila i brtvi injektora
- novi tvornički repariran originalni alternator (najveći problem ovih motora je vakum pumpa koja je po nekoj logici straga namontirana na alternator, pogonjena je njegovom osovinom, a podmazuje je ulje motora, na kontaktu sa alternatorom procuri brtva ulja)
- novi anlanser
- novi vakum solenoidi turbine i usisne grane
- skinut katalizator i detaljno izvana opran, promijenjene brtve turbine i usisne grane
- promijenjen sušionik klime (klima je uredno radila, ali sušionik se mijenja svakih 200 tisuća km, koliko mu je životni vijek, na svim autima, doliveno ulje kompresora koliko se izgubilo na evakuaciji, klima ponovo vakumirana i napunjena, preko manometra, vage i boce, ne preko komercijalnog aparata)
Na nekih 270 tisuća stavljeno:
- nove vilice obostrano
- novi lonac auspuha i novi gumeni nosači auspuha
- novi amortizeri i opruge stražnje amortizera, pa ponovo mijenjani amortizeri straga na nekih 320 tisuća (kombi se redovito koristi za nošenje paleta sirovine)
- nova letva volana
Letva volana mijenjana:
1. na 240 tisuća (originalna je trajala do 240 tisuća, idiot sam je bacio i kupio zamjensku, jer su me uvjerili da se ne reparirava, umjesto da sam je sam rastavio i sam reparirao, ima za kupiti po internetu set)
2. na 315 tisuća ponovo zamijenjena letva (talijanska zamjenska je trajala jedva 70 tisuća km, stavih opet talijansku)
3. na 340 tisuća (pred tjedan dana za tehnički) ponovo zamjenjena letva (ovaj put je talijanska izdala nakon svega 29 tisuća km i godinu dana vožnje, sad sam stavio Sasic francuski, možda traje više)
4. nakon svake zamjene letve rađena geometrija kotača.
Kumplung set je mijenjan na oko 190 tisuća, taman prije nego su ga odjavili u Ogulinu.
Ulje mijenjano dva puta godišnje, tj. svakih 10-max 15 tisuća km, sam ga mijenjan, stavljena svaki put 100% sintetika, filter uvijek Man ili Mahle. Filter goriva mijenjan svakih 20-30 tisuća km, također ga sam mijenjan, ako novi vlasnik ima volje sam raditi, filter goriva je na ovim motorima problematično sam zamijeniti jer nema dobavne pumpe u rezervoaru, objasnim mu sistem kako, nikad korišten start sprej samo da spomenem). Filter kabine 2-3 puta godišnje mijenjan (zrak u Zagrebu je takav kakav je, stavljen isključivo onaj antialergijski, antibakterijski, hepa filter, 30 eur komad, upravo je stavljen novi). Filter zraka svakih cca 20 tisuća km.
Rezime:
- u 9/2024 za tehnički je stavljena nova letva sa krajnicima, nove obostrano kugle (Lemforder), novo ulje u kočnicama, nove zadnje pakne (Brembo), novo ulje u motoru i promijenjeni pritom svi filteri. Prednje kočnice i diskovi su prošle godine i početkom ove mijenjani. Ukratko, kombi je sjedi i vozi.
Akumulator je kupljen pred dvije godine novi, Banner Austrija.
Kombi dolazi sa dva seta guma i dva seta felgi. Gume Sava eskimo zimske i intensa hp ljetne, stare cca dvi godine. Kuka upisana u prometnu, apsolutno nikad korištena. Imao sam ideju nekad kupiti prikolicu radi nekog posla, pa sam zato stavio kuku, ali ideja otišla u vjetar.
I za kraj, je li ikad bio u kakvoj prometnoj, jest, udarila su me ovo ljeto tri Indijca u Lučkom straga sa Ford Focusom 1.6 TDCi 2006. godište, njihov Focus je otišao na otpad nakon toga (savijena hauba, razbiven prednji branik, razbivena oba prednja blatobrana, pukla šajba i otišli svi naprijed hladnjaci), Opelu je savijena greda zadnjeg branika i to je to (sačuvao sam staru gredu za uspomenu), čak ni plastika nije pukla. Našao sam novu gredu na otpadu, zamijenio i vozi dalje. Uredno prošao tehnički bez ikakvih kombinacija.
Šasija sveukupno bez hrđe, zašto, kako i po kojoj logici, nemam pojma, čude se redovito i na tehničkom. Podvozje je originalni premaz, nije ga ikad itko mazao nečim dodatno. Turbina dobra i bez greške. Niti dimi niti curi ulje.
Potrošnja u Zagrebu od pumpe do pumpe s klimom 7,2, bez klime 6,8 L/100 km. Svakih 6-10 tisuća km ulijevam aditiv za čišćenje dizel sustava. Moguće snimiti i poslati još slika i video preko Whatsappa.
Cijena naravno fiksna, plaćanje solarno (novci na sunce, tj. na račun), isključene sve moguće kombinacije, zamjene isl.
Zvati na 0922503889.
Karta
Napomena: Prikazana je točna lokacija
Dodatne informacije
Dodatna oprema
Sigurnost
Udobnost
proteos
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-
- Oglas objavljen
- 21.11.2024. u 21:00
- Do isteka još
proteos
Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
- Adresa: Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
-