• Yamaha xsr900 GP MY24, 2024 god.
  • Yamaha xsr900 GP MY24, 2024 god.
  • Nemoj propustiti priliku!

Yamaha xsr900 GP MY24, 2024 god.

Prodajem novo vozilo: Yamaha xsr900 GP MY24

Cijena
14.799 €
  • Provjeri povijest vozila – 15% popust!
  • Financiranje već od 168,43 € mjesečno

    Iznos
    14.800,00 €
    Minimalna vrijednost
    700,00 €
    Maksimalna vrijednost
    40.000,00 €
    Rok otplate
    120 mj.
    Minimalna vrijednost
    24 mj.
    Maksimalna vrijednost
    120 mj.
    Anuitet*
    168,43 €
    Fiksna kamatna stopa
    6,55%
    EKS
    6,75%
    Ukupni iznos otplate kredita:
    20.211,25 €
    Želim informativnu ponudu

    Izračuni su informativnog karaktera.
    Nastavite na stranice Addiko banke ako želite u 3 minute dobiti informativnu ponudu ili podnijeti zahtjev za kredit.

Šifra oglasa: 45167679

Osnovne informacije

Lokacija vozila
Karlovačka, Draganić, Draganić
Vrsta
Cestovni motocikli
Marka
Yamaha
Model
xsr900 GP MY24
Motor
četverotaktni
Broj cilindara
3
Vrsta mjenjača
ručni
Snaga motora
87 kW
Radni obujam
890 cm3
Prijenos
lanac
Prijeđeni kilometri
1 km
Stanje
novo
Godina proizvodnje
2024. godište
Godina modela
2024.
Registriran
neregistriran
Potrebna vozačka dozvola A kategorije
Da
Servisna knjiga
Da
Garažiran
Da

Opis oglasa

XSR900 GP
Dizajniran kako bi pobudio uspomene iz zlatnog doba, XSR900 GP vrhunski je spoj nasljeđa trkaćeg stila i najnovije tehnologije koji nudi uzbudljivu vožnju koja potiče osjećaje na način na koji to ne može nijedan drugi model.

Rođena legenda.
Uz izgled koji podsjeća na pobjedničke vožnje poznatih Yamahinih trkača iz 80-ih i 90-ih, koji su vozili model YZR500, XSR900 GP nikada je viđena posveta Yamahinu trkaćem pedigreu. Prednji oklop i izbočina na sjedalu, nadahnuti modelima YZR koji su se utrkivali za Veliku nagradu, evociraju uspomene na zlatno doba utrka za veliku nagradu – istinska posveta nekima od najpoznatijih trkaćih motocikala iz Yamahine prošlosti.
Neka vas stil naslijeđa ne zavara, jer ispod oklopa krije se najnovija vrhunska Yamahina tehnologija koja ovom stroju daje istinske mogućnosti koje oduševljavaju svakim zakretanjem gasa. Najnovije komponente kočnica i ovjesa poboljšavaju vožnju, dok integrirani načini vožnje i opsežan paket elektronike podižu ljestvicu još više.

Istaknuti tehnički podaci:
• BOJE S VN - Boje poznate 80. i 90. godina
• KYB - Potpuno prilagodljiv ovjes
• DELTABOX - Predvodnik tehnologije okvira
• YRC - Ugrađeni načini vožnje

Značajke
Upečatljiv dizajn podsjeća na modele koji su se 80-ih i 90-ih godina utrkivali za Veliku nagradu
XSR900 ima gornji oklop koji podsjeća na „zlatno doba” utrka za Veliku nagradu 1980-ih, a oklop u kombinaciji s odvojenim štitnicima za zglobove ne samo da odaje povezanost s modelom YZR500, već dodatni aerodinamični učinak povećava najveću brzinu i ubrzanje. Poklopac sjedala suputnika usklađene boje upotpunjuje trkaći izgled stražnjim krajem četvrtastog stila 1980-ih.

Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' koji ima mogućnost povezivanja
Novi TFT zaslon u boji dijagonale 5 '' smješten je u kokpitu retrostila. Možete birati između četiri teme zaslona koje pristaju nizu doživljaja vožnje, uključujući analogni brzinomjer nadahnut trkaćim motociklima prošlih vremena. Za obogaćeno iskustvo vožnje model XSR900 GP ima mogućnost povezivanja s pametnim telefonom kao standardnu opremu, tako da putem aplikacije My Ride možete ostati povezani tijekom vožnje.

Potpuno prilagodljivi prednji i stražnji ovjes marke KYB iznimne kvalitete
U skladu s mantrom o spajanju retrostila sa suvremenom tehnologijom, XSR900 GP može se pohvaliti najnovijom tehnologijom ovjesa uključujući potpuno prilagodljivu preokrenutu vilicu marke KYB i stražnji ovjes sa sponom koji su optimizirani za poboljšano upravljanje prilagođeno sportskom stilu vožnje.

Nove ručice upravljača sa spojnicama i prekidači na upravljaču
Kako bi se omogućio sportski stil vožnje koji pristaje njegovoj estetici nadahnutoj utrkama, XSR900 GP ima podiznu kopču na upravljaču pričvršćenu iznad gornjeg nosača. Ovo pomiče vozača na stroju dalje prema naprijed, povećavajući opterećenje na prednjem dijelu kako bi se ponudio precizniji osjećaj koji se očekuje od trkaćeg stroja, ali s dovoljno udobnosti za cestovnu vožnju.

Podvozje Deltabox veće krutosti
Yamaha je 80-tih godina prvi put predstavila okvir Deltabox na svojim motociklima koji su se natjecali za Veliku nagradu – uvodeći novu tehnologiju koja je oblikovala buduću proizvodnju sportskih motocikala. Okvir Deltabox ostao je osnova mnogih Yamahinih motocikala sve do danas, uključujući i model XSR900 GP. Kako bi pristajalo više sportskom položaju za vožnju na modelu XSR900 GP, podvozje je prilagođeno tako da poboljša stabilnost u vožnji zavojima i poveća povratne informacije na prednjem kraju.

Prerađeno glavno sjedalo nadahnuto 80-ima, novi bočni poklopci i odvojivi pokrov sjedala
Novo dizajnirano i udobno sjedalo za vozača dizajnirano je po uzoru na stil trkača iz 80-ih i 90-tih. Zatvorene bočne ploče dodane su ispod sjedala kako bi se nastavio trkaći izgled polovičnog oklopa, a pričvršćene su D-prstenastim zatvaračima u trkaćem stilu za brzo i jednostavno uklanjanje. Poklopac sjedala postavljen je preko prostora za suvozača i može se ukloniti kada se vozi suputnik.

Novi stil i položaji oslonaca za noge
Oslonci za noge lijevani postupkom kontroliranog punjenja dostupni su u dva položaja, u gornjem i donjem položaju. Položaji oslonaca za noge izmijenjeni su kako bi pristajali sportskoj ergonomiji prilagođenoj novom položaju sjedenja i spuštenim upravljačkim ručkama sa spojnicom.

Yamahin sustav nadzora vožnje YRC i IMU sa šest osi
Napredni IMU sa šest osi izveden iz modela R1 upravlja opsežnim paketom pomagala za vozača, uključujući, između ostalog, nadzor proklizavanja osjetljiv na naginjanje i ABS te nadzor klizanja i sustav nadzora podizanja prednjeg kotača. Yamaha Ride Control omogućuje vam odabir svojstva snage motora i razine intervencije iz pomoćnih sustava za vozača osjetljivih na nagib prema vašim željama i uvjetima na cesti. Tri unaprijed postavljena integrirana načina vožnje, „SPORT” (sport), „STREET” (cesta) i „RAIN” (kiša) imaju tvorničke postavke s različitim razinama intervencije koje pristaju različitim uvjetima nadopunjuju se ručno prilagodljivim postavkama za vuču „CUSTOM” (prilagođeno).

Tempomat i treća generacija sustava brzog mjenjača i pomoćne klizne spojke (A&S)
Uživajte u poboljšanom iskustvu vožnje zahvaljujući najnovijoj Yamahinoj tehnologiji, uključujući treću generaciju sustava brzog mjenjača koji omogućuje promjenu stupnja prijenosa bez kvačila pri prebacivanju i u viši stupanj prijenosa pri ubrzavanju i u niži stupanj prijenosa. Tempomat je ugrađen kao standardna oprema i njime se upravlja s pomoću novog intuitivnog prekidača kako bi se pojednostavila vožnja na većim udaljenostima, dok pomoćna klizna spojka (engl. Asist and Slipper, A&S) održava motocikl mirnim pri sportskoj vožnji.

Sofisticirani agregat CP3 visokog zakretnog momenta i zapremnine 890 ccm, koji udovoljava normi EU5
Agregat CP3 zapremnine 890 ccm visokog okretnog momenta u kombinaciji s laganim i okretnim okvirom Deltabox savršen je za više sportski položaj za vožnju na modelu XSR900 GP. Akustična harmonija zvuka triju cilindara pojačava osjećaj ubrzanja svakim zakretanjem gasa, pružajući najbolje sportsko iskustvo vožnje u asortimanu CP3.

Yamahini kotači imaju kružnim postupkom stanjenu stjenku i opremljeni su gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23
Proizvedeni s pomoću Yamahine ekskluzivne tehnologije kružnog modeliranja, kotači modela XSR900 GP iznimno su lagani, omogućujući bolje reagiranje ovjesa zbog povećavane okretnosti i stabilnosti. XSR900 GP puno bolje reagira, osobito pri vožnji zavojima i kočenju, a prianjanje je maksimalno poboljšano najnovijim gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23.

Specifikacije:
Agregat
Tip agregata: 4-takta, Hlađenje tekućinom, DOHC, 4-ventila, 3 - cilindara
Zapremina: 890 ccm
Provrt x hod: 78 mm x 62,1 mm
Omjer kompresije: 11,5 : 1
Maksimalna snaga: 87,5 kW (119 KS) @ 10.000 o/min
Verzija sa smanjenom snagom: Ograničena verzija A2 – 35,0 kW (47,6 KS) pri 6.000 o/min Neograničena verzija A2 – 70,0 kW (95,2 KS) pri 9.000 o/min
Maksimalan okretni moment: 93 Nm (9,5 kg-m) @ 7.000 o/min
Sustav podmazivanja: Mokri karter
Tip kvačila: Mokro, Višestruki diskovi
Sustav paljenja: TCI
Sustav pokretanja. Električno
Sustav prijenosa: Stalan otvor, 6-brzinski
Završni prijenos: Lanac
Potrošnja goriva: 5 l / 100 km
CO2 emisija: 116 g/km
Rasplinjač: Elektronično ubrizgavanje goriva
Šasija
Okvir: Dijamant
Kut prednje vilice: 25°20'
Predtrag: 110 mm
Sustav ovjesa sprijeda: Teleskopska vilica
Sustav ovjesa straga: (Link sustav ovjesa), Njihajuča ruka
Hod ovjesa sprijeda: 130 mm
Hod ovjesa straga: 131 mm
Prednja kočnica: Hidraulička dvostruka disk kočnica, Ø 298 mm
Stražnja kočnica: Hidraulična jednostruka disk kočnica, Ø 245 mm
Prednja guma: 120/70ZR17M/C (58 W) bez unutarnje gume
Stražnja guma: 180/55ZR17M/C (73 W) bez unutarnje gume
Dimenzije
Ukupna dužina: 2.160 mm
Ukupna širina: 810 mm
Ukupna visina: 1.180 mm
Visina sjedala: 835 mm
Međuosovinski razmak: 1.500 mm
Minimalna udaljenost od tla: 145 mm
Težina (s punim spremnikom ulja i goriva): 200 kg
Kapacitet spremnika goriva: 14 L
Kapacitet spremnika za ulje: 3,5 L

Dodatne informacije

Boja

  • siva

Dodatna oprema

  • ABS
  • tempomat
  • kontrola proklizavanja
  • quickshifter (brzi mjenjač)
  • LED svjetla
  • vjetrobransko staklo

Sportski ispušni sustav

  • nema

Mogućnost plaćanja

  • gotovina
  • leasing
  • obročno bankovnim karticama
  • staro za novo

Karta

Novema Nova d.o.o.

Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Oglas objavljen
10.10.2024. u 10:12
Do isteka još
do prodaje

Novema Nova d.o.o.

Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska