• KTM 1290 Super Adventure R 2024, 2024 god.
  • KTM 1290 Super Adventure R 2024, 2024 god.
  • Nemoj propustiti priliku!

KTM 1290 Super Adventure R 2024, 2024 god.

Prodajem novo vozilo: KTM Super Adventure R 2024

Cijena
19.590 €
  • Provjeri povijest vozila – 15% popust!
  • Financiranje već od 218,59 € mjesečno

    Iznos
    19.600,00 €
    Minimalna vrijednost
    700,00 €
    Maksimalna vrijednost
    40.000,00 €
    Rok otplate
    120 mj.
    Minimalna vrijednost
    24 mj.
    Maksimalna vrijednost
    120 mj.
    Anuitet*
    218,59 €
    Fiksna kamatna stopa
    6,10%
    EKS
    6,27%
    Ukupni iznos otplate kredita:
    26.230,19 €
    Želim informativnu ponudu

    Izračuni su informativnog karaktera.
    Nastavite na stranice Addiko banke ako želite u 3 minute dobiti informativnu ponudu ili podnijeti zahtjev za kredit.

Šifra oglasa: 45106335

Osnovne informacije

Lokacija vozila
Karlovačka, Draganić, Draganić
Vrsta
Cestovni motocikli
Marka
KTM
Model
Super Adventure R 2024
Motor
četverotaktni
Broj cilindara
2
Vrsta mjenjača
ručni
Snaga motora
118 kW
Radni obujam
1.301 cm3
Prijenos
lanac
Prijeđeni kilometri
1 km
Stanje
novo
Godina proizvodnje
2024. godište
Godina modela
2024.
Registriran
neregistriran
Potrebna vozačka dozvola A kategorije
Da
Servisna knjiga
Da
Garažiran
Da

Opis oglasa

1290 SUPER ADVENTURE R 2024
Od Obale kostura do Himalaja, 1290 SUPER ADVENTURE R projektiran je za prelazak najluđih, najzahtjevnijih terena s neusporedivom sposobnošću i vodećim performansama u klasi. Ne samo da je dokazao da je bez premca u segmentu ekstremnih avantura velikog kapaciteta, nego također ostaje ultimativni READY TO RACE izbor u putničkim strojevima za okorjele nomade.

ENGINE
Sa snagom od 160 KS i golemim okretnim momentom od 138 Nm, dokazani V-twin LC8 motor još jednom osvaja pohvale kao najkompaktniji, najlakši motor s najboljim performansama u segmentu. Također je ekološki prihvatljiviji, ispunjava sve EURO 5 propise i pružat će servisne intervale od 15.000 km i nisku potrošnju goriva, putovanje za putovanjem, kilometar za kilometrom.

TRANSMISSION
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R pomaže u mijenjanju stupnjeva prijenosa – na više načina – 6-stupanjski PANKL mjenjač s novim, lakšim aluminijskim bubnjem za mjenjač s optimiziranim zupčanicima za brže, glađe promjene stupnjeva prijenosa. Vilice mjenjača također su obložene bakrom kako bi se smanjilo habanje. Ovome također pomaže Quickshifteru+ da se brže uključi za ultrabrze, glatke promjene stupnjeva prijenosa.

PASC CLUTCH
Ne samo da se klizno kvačilo otvara kada povratni moment motora postane previsok, ono također pomaže kada otvorite gas. Prvi sprječava destabilizirajuće lupanje stražnjeg kotača pri naglom kočenju ili usporavanju; potonji smanjuje silu poluge potrebnu za promjenu stupnjeva prijenosa, dopuštajući da se kvačilom upravlja jednim prstom na okidaču – čime se štedi energija tijekom vožnje.

CYLINDER HEADS
Ključni element u glatkoj isporuci snage za 75° V-twin je vrhunska DOHC glava motora s 4 ventila svakog cilindra. Oni kombiniraju paljenje s dvostrukim utikačem, priključke optimizirane za protok i gladak pogonski sklop ventila s niskim trenjem s bregastim osovinama s dvostrukim bregastim vratilima u glavi svakog cilindra koje pokreću sljedbenike bregaste osovine obložene DLC-om.

DLC COATING
Diamond-Like Carbon – ili skraćeno DLC – izuzetno je tvrd, izdržljiv premaz koji se koristi u mnogim dijelovima motora, kao što su klizne osovine, za pomoć pri klizanju. Poboljšava performanse i naši motori to vole!

TWIN IGNITION
Sustav paljenja s dvostrukom utičnicom kontrolira dvije svjećice različitih veličina u svakoj glavi cilindra neovisno jedna o drugoj. To rezultira poboljšanim izgaranjem i glatkijim, optimalno kontroliranim slijedom izgaranja. Vama to znači bolje kontrolirana snaga, niža potrošnja goriva i smanjene emisije.

PISTONS
Struktura kovanog klipa KTM-a 1290 SUPER ADVENTURE R izvedena je iz tehnologije Formule 1. Rezultat je visok kapacitet utovara unatoč iznimno kratkom i laganom dizajnu. Poklopci klipa imaju dodatnu vrhunsku Grafal® završnu obradu. Dodatno smanjuje trenje i posebno je otporan na habanje.

CRANKSHAFT
Ekstremno niska klipna težina radilice poboljšava odaziv i prirodu motora bez broja okretaja. S optimiziranim oblikom radilice, rad pogonske osovine s posebno malim gubicima dodatno je poboljšan.

OVERDRIVE
Šesti stupanj prijenosa služi kao dugi overdrive u dobro raspoređenom mjenjaču KTM-a 1290 SUPER ADVENTURE R. To štedi gorivo i povećava udobnost vašeg krstarenja.

RIDE-BY-WIRE
Glatki odaziv gasa je ono što dobivate, osim jednostavnog oslobađanja sajle za gas, zbog čega je sustav vožnje pomoću žice KTM-a 1290 SUPER ADVENTURE R tako atraktivan. Osigurava savršeno doziranje lako dostupnog i izdašnog okretnog momenta, dok elektronički prevodi vozačeve naredbe za gas u položaje ventila za gas, koji su savršeno prilagođeni različitim uvjetima vožnje.

EXHAUST
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R ima potpuno prerađeni ispušni sustav koji daje snagu za ugriz. Dva nova kolektora odvode ispušni plin u hidroformiranu kolektorsku komoru s dva katalitička pretvarača. Oni, u kombinaciji s 3 lambda sonde, omogućuju da emisije ostanu unutar najnovijih EURO 5 ograničenja. U međuvremenu, na poslovnom dijelu, novodizajnirani prigušivač od nehrđajućeg čelika daje tipičan v-twin ton.

AIR FILTER
Zahvaljujući prerađenoj kutiji za zrak, vozači sada mogu lako pristupiti filtru zraka jednostavnim uklanjanjem 4 vijka kako bi uklonili pretinac za pohranu ispred čepa spremnika za gorivo. Također, sam filter sada ima vertikalna rebra, umjesto vodoravnih. Što pomaže u usmjeravanju prašine ili pijeska prema dnu zračne kutije, bez da ih usisava rešetka filtera. Sve u svemu, bolji dizajn za okorjele avanturiste.

COOLING
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R sada ima 2 odvojena hladnjaka umjesto jedinice iz jednog dijela. Rezultat je bolja disipacija topline i poboljšano hlađenje u cijelosti. Pametno dizajnirani zračni kanali sada također struju hladan zrak prema motoru, održavajući ne samo motocikl hladnim, već i noge vozača.

FRAME
Novi, prerađeni i lagani okvir rešetke od krom-molibdena od nehrđajućeg čelika s laserski izrezanim cijevima, u kombinaciji s kovanim elementima za ultra čvrstu komponentu na KTM-u 1290 SUPER ADVENTURE R. Glava upravljača pomaknuta je 15 mm unatrag, kako bi se skratio cjelokupni okvir radi boljeg ponašanja u zavojima, dok je prednji nosač motora zakrenut prema naprijed za 2 stupnja kako bi pomogao u snažnom ubrzanju, držeći prednji kraj čvrsto na tlu.

SWINGARM
Proširena za 15 mm kako bi se optimizirala stabilnost praćenja u kombinaciji s kraćim okvirom, lijevani swingarm s otvorenom rešetkom zadržao je svoju laganu i preciznu izradu kako bi pružila krutost i beskompromisnu kontrolu pri udaru o zemlju.

WHEELS
Ozbiljno offroad istraživanje zahtijeva hardcore opremu. Kotači sa žbicama KTM-a 1290 SUPER ADVENTURE R imaju nove i robusne aluminijske naplatke koje je za KTM izradio AKRONT, s poboljšanim sustavom brtvljenja kako bi bili 100% bez zračnica. Štoviše, umjesto tipične gumene trake koja brtvi obruč kako bi se spriječilo curenje zraka kroz spojnice, kotači imaju brtvu O-prstena na svakoj spojnici.

SUSPENSION
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R opremljen je WP XPLOR ovjesom visokih performansi koji je razvijen u suradnji s testnim vozačem Quinnom Codyjem na čelu. Vilica WP XPLOR s unutarnjim cijevima od 48 mm brine se za posao sprijeda i proizašla je iz uspješnih KTM-ovih terenskih modela, a ima tehnologiju podijeljene vilice i potpuno nove postavke za još bolje offroad performanse. Straga je vrhunski PDS monoamortizer, koji je potpuno podesiv u prednaprezanju opruge s vanjskim ručnim kotačićem, odskoku i kompresiji uključujući prigušivanje kompresije pri velikim i malim brzinama.

STEERING DAMPER
Kretanje izvan utabanih staza često dovodi do susreta s prilično lošim cestama. Srećom, stvari se kontroliraju WP amortizerom upravljača kao standardnom opremom. Povezan između okvira i trostruke stezaljke, amortizer upravljača osigurava da stvari budu uredne kada cesta nije.

BRAKES
Precizne. Snažne. Dosljedne. Baš kao što biste očekivali od seta BREMBO kočnica. Sprijeda ćete pronaći dvostruke diskove promjera 320 mm, koji su radijalno postavljeni, plus čeljusti s 4 klipa. Straga se za višak brzine brine velikodušno dimenzioniran disk promjera 267 mm. A u slučaju nužde, Boschov dvokanalni 9M+ ABS je tu da spasi stvar.

FUEL TANK
Potpuno redizajniran trodijelni spremnik za gorivo od 23 litre. Sastoji se od dvije velike gorive ćelije sa svake strane okvira, s gornjom središnjom posudom koja opskrbljuje gorivom bočne jedinice. Poklopac rezervoara je također nov i elektronski kontroliran. Ali ono najbolje? Pretinac za pohranu koji podsjeća na kultni KTM 990 ADVENTURE uključen je u novi dizajn, zajedno s USB utičnicom i dovoljno velik da u njega stane vaš mobitel, sunčane naočale ili novčanik.

HANDLEBAR
Širok, podesiv i spreman za duge sate u sjedalu, aluminijski upravljač velike čvrstoće dizajniran je kako bi vozačima pružio veću kontrolu i beskompromisnu udobnost. Novorazvijeni robusni štitnici za ruke također su dizajnirani za optimalno aerodinamičko ponašanje kada je u pitanju stabilnost pri velikim brzinama.

ILLUMINATED MENU SWITCH
Osvijetljeni prekidači ne samo da izgledaju dobro, već imaju i smisla kada ste vani u uvjetima slabog osvjetljenja i trebate locirati važne gumbe u tren oka.

SEATS
Tamo gdje ćete provoditi većinu svog vremena, potpuno novo sjedalo na KTM-u 1290 SUPER ADVENTURE R dizajnirano je da jamči maksimalnu udobnost, zahvaljujući visokokvalitetnoj podstavi od pjene. Ovo jednodijelno, stepenasto sjedalo nalazi se 880 mm od poda i omogućuje nesmetano kretanje vozača pri prelasku teškog terena. Pristup području ispod sjedala također je olakšan, jer se zasun sjedala otpušta pritiskom na gumb.

FOOTPEGS
Dva položaja oslonaca za stopala: regularno ili 10 mm gore i unatrag (dijagonalno), omogućuju vozačima da postave razinu udobnosti koja odgovara njihovoj visini i preferencijama vožnje, što može napraviti veliku razliku na dugoj pustolovnoj vožnji.

WINDSHIELD
KTM 1290 SUPER ADVENTURE R može se pohvaliti kratkim, podesivim vjetrobranskim staklom nadahnutim rallyem koje je optimizirano u zračnom tunelu kako bi pružilo maksimalnu zaštitu od vjetra, ali i kretanje vozača kada stoji na osloncima i napada zahtjevan teren. Podešavanje je također jednostavno, zahvaljujući desnom i lijevom kotačiću koji kontrolira 55 mm visine zaslona.

LED HEADLIGHT
Pretvarajući noć u dan, LED prednja svjetla na KTM-u 1290 SUPER ADVENTURE R dizajnirana su za osvjetljavanje puta u svakoj avanturi. Okružen svjetlima za vožnju u zavojima i dnevnim svjetlima. To rezultira čistim, KTM-ovim prepoznatljivim izgledom koji pruža besprijekorno osvjetljenje širokim uzorkom snopa za osvjetljavanje ceste ispred.

DASHBOARD
Kontrolu na čelu preuzima 7-inčni TFT zaslon otporan na ogrebotine. Bez premca u pogledu grafike i čitljivosti, avanturisti mogu pristupiti informacijama u hodu, brzo i jednostavno bez navigiranja složenim izbornicima. To dolazi zahvaljujući kocki sa 6-smjernim prekidačem na upravljaču i gumbima za brzi odabir i favorite. Za povezivanje se brine i KTMconnect, koji se povezuje putem Bluetootha za Turn-by-Turn+ navigaciju, glazbu, pa čak i odgovaranje na pozive. Još uvijek hvatate odsjaj? TFT zaslon je podesiv i po kutu nagiba.

USB PHONE SOCKET
Nema nosača za mobilni telefon na šipki? Nema problema. Praktičan pretinac čuva vaš pametni telefon sigurnim na putu. Također ga održava napunjenim zahvaljujući integriranoj USB utičnici. Opcijske funkcije dolaznog poziva i zvuka povezuju telefon s TFT-om putem Bluetootha, tako da manje vremena provodite buljeći u zaslon, a više vremena gledajući naprijed.

RIDER AIDS
Elektronička pomagala za vožnju vozaču pružaju veću kontrolu, performanse i užitak u širem rasponu okolnosti. Najnovija tehnologija ABS i MTC (kontrola proklizavanja motocikla) ​​osmišljena je kako bi poboljšala vaše iskustvo vožnje. Različiti načini vožnje prilagođeni su za jednostavnu prilagodbu funkcija pomoći vozaču u skladu s nizom uvjeta vožnje. Jednostavna prilagodljivost ovih značajki maksimizira inovativnu tehnologiju i opremu snažnog V-twina na puno širem rasponu terena.

MSC WITH C-ABS
Kontroliranje trakcije nije važno samo kada smanjite snagu, već i kada spustite gas i pritisnete kočnice. Zahvaljujući najsuvremenijem sustavu MSC (Motorcycle Stability Control) koji je napravio Bosch, vozači mogu nastaviti s potpunim povjerenjem. ABS osjetljiv na naginjanje u zavojima radi zajedno s MSC sustavima kako bi vozačima omogućio da uvijek koriste punu snagu svojih kočnica uzimajući u obzir kut nagiba, stabilnost i uvjete na cesti. Jedinstvena Offroad ABS funkcija također će vam omogućiti da gurnete jače, prije nego dođe do bilo kakvih smetnji ABS-a.

TPMS
Kritični dio vaše avanturističke vožnje vjerojatno je tlak u gumama. Srećom, KTM 1290 SUPER ADVENTURE R opremljen je TPMS-om (Tire Pressure Monitoring System) koji nadzire tlak u prednjim i stražnjim gumama i prikazuje ga na TFT-u radi lakšeg pregleda. Ako dođe do bilo kakvog gubitka tlaka, na ploči će se prikazati upozorenje.

MTC
Kontrola proklizavanja motocikla (MTC) osjetljiva na kut nagiba reagira na svako neproporcionalno proklizavanje stražnjeg kotača. To se radi putem dva odvojena kontrolera, koji očitavaju proklizavanje kotača i nagib, radeći izračune i podešavanja u milisekundama. Rezultat? I pravocrtno ubrzanje i učinkovitost u zavojima su neometani uz manje naglo smanjenje snage – čak i kada se prednji kotač podigne s platforme. Želite preuzeti vlast u svoje ruke? MTC se može isključiti za hardcore offroad avanture.

ATIR
Nenaznačavanje je jedna stvar. Indikator zaboravljanja poništavanja melodije je još jedan. Srećom, KTM 1290 SUPER ADVENTURE R opremljen je automatskim resetiranjem pokazivača smjera ili ATIR-om. Nakon 10 sekundi kretanja i 150 metara vožnje, pokazivač smjera će se automatski resetirati. Veliko poboljšanje u smislu sigurnosti, jer je sada nemoguće zaboraviti resetirati indikatore.

OFFROAD RIDE MODE
Prava avantura počinje kada završi asfalt. Za to vam nudimo Offroad Mode. Jednom uključen, ride-by-wire uglađuje odaziv gasa i ograničava vršnu izlaznu snagu kako bi bolje odgovarao uvjetima izvan ceste. To znači da vozači mogu blokirati stražnji kotač pomoću stražnje kočnice - što je preduvjet za predanu offroad vožnju i namjerno izvedene klizanje - dok dopuštaju malo okretanja kotača izvan zavoja. Što je najvažnije, vozač može podići prednji kotač preko prepreka. Vozač također može aktivirati Offroad ABS funkciju kako bi dobio optimalnu kontrolu u offroad uvjetima uz održavanje pune sigurnosti.

OFFROAD TRACTION CONTROL
Offroad Traction Control dopušta određeno proklizavanje stražnjeg kotača. Ovo je za one trenutke kada želite potpunu kontrolu, bez ikakvih neželjenih smetnji svladavajući kontrolirana zanošenja.

OFFROAD ABS
U ovom načinu rada događaju se tri stvari – funkcija ABS-a je deaktivirana na stražnjem kotaču, ali zadržava neke funkcije ABS-a na prednjem kotaču, blokada podizanja stražnjeg kotača je onemogućena, a ABS u zavojima je onemogućen. Sve to zajedno znači da vozači s pouzdanjem imaju potpunu kontrolu izvan ceste. Za napredne vozače omogućuje im da guraju jače prije nego dođe do bilo kakvih smetnji ABS-a.

KTM RACE ON
Zaboravite na ključeve za paljenje i mehanički zaključane čepove goriva. KTM 1290 SUPER ADVENTURE R opremljen je najsuvremenijim sustavom pokretanja bez ključa s jedinstvenim sustavom Anti Relay Attack (ARA) koji smanjuje rizik od zlouporabe sustava bez ključa sprječavajući uključivanje paljenja, bez iteracije na samom privjesku. Previše komplicirano? Sustav ARA može se potpuno onemogućiti u izborniku nadzorne ploče.

CRUISE CONTROL
Standardni tempomat iznimno je zgodan na dugim putovanjima autocestom. Prekidači na lijevoj strani upravljača i zaslon na TFT ploči s instrumentima omogućuju vozaču da intuitivno postavi i promijeni željenu brzinu, tako da ćete stići tamo gdje prava zabava počinje s viškom energije.

TECHNICAL DETAILS
Motor
• Okretni moment: 138 Nm
• Mjenjač: 6 brzina
• Rashlađivanje: hlađenje tekućinom
• Snaga u kW: 118 kW
• Starter: električni starter
• Hod: 71 mm
• Provrt: 108 mm
• Kvačilo: PASC (TM) kvačilo protiv skakanja, hidraulički upravljano
• Emisija CO2: 134 g/km
• Kompresija: 13.1
• Zapremina: 1301 cm³
• EMS: Keihin EMS s RBW i tempomatom, dvostruko paljenje
• Dizajn: 2-cilindrični, 4-taktni, V 75°
• Potrošnja goriva: 5,7 l/100 km
• Priprema smjese: Keihin EFI (prigušni ventil 52 mm)
• Podmazivanje: Cirkulacijsko podmazivanje pod pritiskom s 3 uljne pumpe
Šasija
• Masa (bez goriva): 228 kg
• Kapacitet spremnika (cca.): 23 L
• Međuosovinski razmak: 1577 mm
• ABS: Bosch 10.3ME kombinirani ABS (uključujući ABS u zavojima i off-road način)
• Prednji kočioni disk promjera: 320 mm
• Stražnji kočioni disk promjera: 267 mm
• Lanac: 525 X-prsten
• Suha težina: 221 kg
• Izvedba okvira: krom-molibden rešetkasti okvir, premazan prahom
• Prednji ovjes: WP XPLOR-USD, Ø 48 mm
• Razmak od tla: 242 mm
• Upravljač: aluminijski, čeoni Ø 28/22 mm
• Stražnji ovjes: WP Xplor, PDS podupirač
• Visina sjedala: 880 mm
• Prigušivač zvuka: Primarni i sekundarni prigušivač zvuka od nehrđajućeg čelika s dva katalizatora
• Kontrolni kut glave: 64,7°
• Dizajn stražnjeg okvira: aluminij, praškasto lakiran
• Hod prednjeg ovjesa: 220 mm
• Hod stražnjeg ovjesa: 220 mm
• Kotači: aluminijski naplatci sa žbicama

Dodatne informacije

Boja

  • narančasta

Dodatna oprema

  • ABS
  • tempomat
  • kontrola proklizavanja
  • štitnici motora
  • grijane ručke
  • quickshifter (brzi mjenjač)
  • LED svjetla
  • vjetrobransko staklo

Sportski ispušni sustav

  • nema

Mogućnost plaćanja

  • gotovina
  • leasing
  • obročno bankovnim karticama
  • staro za novo

Karta

Novema Nova d.o.o.

Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Oglas objavljen
04.10.2024. u 12:25
Do isteka još
do prodaje

Novema Nova d.o.o.

Svi oglasi ove trgovine
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska