• Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS
  • Nemoj propustiti priliku!

Volvo S80 D5, manual, RH auto, jedan koji nije prevara, ČITAJ OGLAS

Prodajem rabljeno vozilo: Volvo S80

Cijena
5.000 €
  • Provjeri povijest vozila – 15% popust!
  • Financiranje već od 56,91 € mjesečno

    Iznos
    5.000,00 €
    Minimalna vrijednost
    700,00 €
    Maksimalna vrijednost
    40.000,00 €
    Rok otplate
    120 mj.
    Minimalna vrijednost
    24 mj.
    Maksimalna vrijednost
    120 mj.
    Anuitet*
    56,91 €
    Fiksna kamatna stopa
    6,55%
    EKS
    6,75%
    Ukupni iznos otplate kredita:
    6.827,70 €
    Želim informativnu ponudu

    Izračuni su informativnog karaktera.
    Nastavite na stranice Addiko banke ako želite u 3 minute dobiti informativnu ponudu ili podnijeti zahtjev za kredit.

Šifra oglasa: 37665262
  • Godina proizvodnje
    2003
  • Prijeđeni kilometri
    353.000
  • Vrsta motora
    Diesel
  • Ručni mjenjač
    Da

Osnovne informacije

Lokacija vozila
Grad Zagreb, Donja Dubrava, Čulinec
Marka automobila
Volvo
Model automobila
S80
Tip automobila
D5
Broj šasije
YV1TS799241342848
Godina proizvodnje
2003. godište
U prometu od
2003.
Prva registracija u RH
2003.
Registriran do
07 / 2025
Prijeđeni kilometri
353000 km
Motor
Diesel
Radni obujam
2.400 cm3
Mjenjač
Mehanički mjenjač
Broj stupnjeva
5 stupnjeva
Potrošnja goriva
8.5 l/100km
Stanje
rabljeno
Vlasnik
treći i više

Opis oglasa

Evo ga ponovo na oglasu, ovaj put kompletno servisiran. Dolje niže je stari oglas iz 2022. da ne bi bilo ovo ono, ako je tko pratio. Auto se tada nije prodao, tj. zvalo je masu ljudi i nudilo 1000-2000 EUR, na dnu je napisan moj stav o tome. Parkirao sam ga u garažu i tako je preležao kraj 2022./ cijelu 2023. i početak 2024. Ove godine sam ga samostalno kompletno renovirao jer se trenutno vozim s njime cca 5000 km mjesečno autoputa. Ne bih ga prodavao, jer me odlično služi u RH, međutim uletila mi je ovo ljeto Toyota Hilux 2021 (selim iz države), a budimo realni lagan je izbor birati u sigurnosti na autoputu između S80 i Hiluxovih 4x4, 2,5 tone kamionsko podvozje.

Niže je dakle oglas iz 2022., da se ne ponavljam sad samo da navedem što sam (sam) ove godine (na 341 000 km) napravio servisa. Neke stvari je kao što sam već rekao trebalo napraviti, neke sam preventivno napravio čisto zato jer auto ima 350 iljada kilometara, pa ako ništa onda kulture radi. Svi materijali koje sam koristio su najbolje što ima na tržištu komparacija Volvo original naspram zamjensko, sve je točno navedeno dolje, računi materijala imam bez problema, sam sam ugrađivao. U auto je investirano preko 2000 eur samo materijala, tako da kao i ranije nema cjenkanja oko cijene.
Motor:
-zamjena zupčastog remena (stavljen Continental), natezač i rolica (stavljeni INA), pumpu vode nisam mijenjao (original volvo, dobra je, nema potrebe), dihtung pumpe vode stavljen novi original Volvo
- novi vijci remenice radilice i nova velika matica remenice radilice (stegnuta moment ključem na 340 Nm)
- dihtunzi pumpe ulja unutrašnji i vanjski (oba original volvo)
- semering bregaste osovine (original volvo)
- unutrašnja plastika zaštita zupčastog remena (original nova volvo)
- očišćena usisna grana, novi dihtung kape ventila (original volvo)
- očišćen EGR
- 1 novi grijač (bosch), ostali dobri
- provjereno u Ivanuša svih 5 injektora, svih 5 dobri, originalni, nisu repariravani, nove bakrene šajbe na injektorima (original volvo)
- dihtunzi kućišta filtera ulja (original volvo)
- dihtunzi vakum pumpe (original volvo)
- dihtung povrata ulja iz turbine (original volvo)
- dihtung šipke ulja (original volvo)
- novo veliko crijevo vode iz pumpe vode do hladnjaka (original volvo)- staro je isto bilo dobro, nije puklo niti je zakuhao, međutim izgledalo je staro pa sam kupio novo
- dihtung čepa ulja (original volvo)
- novi lijevi nosač motora (na strani zupčastog remena) (Lemforder)
- novi prednje i zadnji nosač motora (vakumski) Lemforder)
- nova crijeva vakuma
- novi kanalni remen (Contitech), novi natezač kanalnog remena i rolica (oboje INA, u originalu je isto INA)
- nova remenica alternatora (INA, original je isto INA), nove četkice alternatora (Bosch)
- novi čep kartera i brtva
- novo ulje 5w40 Castrol sintetika 5w30 i filter ulja Mahle na 341 000, potom ponovo sada na 352 000 5w40 Yaco sintetika i filter ulja Mann
- novi filter goriva na 341 000 Mahle
- novi filter zraka na 341 000 Mann
- novi antifriz (original Volvo koncentrat, miješan 50:50 s destiliranom)
- novo ulje letve volana
- novi tvrdi lajtunzi letve volana (francuska ZF letva volana na svim Volvima ove generacije je jedan od najvećih problema Volva. Napravljena je francuski nježno. Dogodi se, (dogodilo mi se), da od vibracije pukne donji dugački tvrdi hidraulički lajtung na letvi. Vibracija je najvjerojatnije podrijetlom od nevaljalog stražnjeg vakumskog nosača motora koji je direktno fiksiran na letvu ili curenja vakum sustava na crijevima nosača motora. Letvu sam izvadio, stavio dva nova original Volvo tvrda lajtunga, letvu nema potrebe repariravati, dobro sve izolirao od vibracije gumom i vezicama, preporuka od Volvo servisera u Baotiću, stavio nove vakum nosače motora i nova crijeva vakuma, provjerio vakum sustav da drži vakum manometrom i vozi dalje. Imam sve slike tog posla, ukratko remek djelo. Servo pumpa dobra, nema je potrebe dirati.
- aditiv za gorivo na 341 tisuću i onda opet na 352 tisuće

Podvozje:
- novi prednji i zadnji amortizeri (naprijed i natrag Sachs, u originalu je isto Sachs), kako sam niže napisao bili su za zamijeniti
- novi prednji stabilizatori (Meyle HD), novi zadnji stabilizatori (Meyle HD isto), bili su i stari dobri, ali su izgledali staro
- novi prednji desni krajnik (Lemforder), lijevi je isto Lemforder, mijenjan je cca 2020/2021, nije napravio više od 40 tisuća km sve skupa
- u pripremi i dva stražnja selena prednje vilice za zamijeniti (Meyle HD), trenutni originalni su još dobri, pa se nisam žurio, mogu ovi trenutni još tko zna koliko tisuća km autoputa
- nove kape i gume ispod kape amortizera sprijeda (Lemforder), nova šajba ispod gume na kapi amortizera (original Volvo) - ovo sve je bila pojela hrđa
- nova gume zaštite prednjih amortizera od prašine

Kočnice:
- novi prednji i stražnji diskovi i pločice (sve Brembo), novo ulje u kočnicama

Klima: ništa nije dirano, hladi od prvog dana kao Švedska

Ostalo:
- novi filter kabine na 341 tisuću i sad opet na 352 tisuće (Kamoka hepa antialergijski, antibakterijski filter, najfiniji mogući na tržištu)
- novi akumulator Banner Austrija
- kuka prethodno nije navedena u prošlom oglasu, ima je od prošlog vlasnika, upisana uredno u prometnu, korištena par puta za potezanje par sto kila teške avio jedrilice glider-a od strane prošlog vlasnika
- nove ljetne gume Hankook Ventus Prime 4 XL, ugrađeno na aluminijske felge 12.10.2024., proizvodnja 2024.
- dva seta zimskih guma na čeličnim felgama (jedan set je Michelin Alpin 5 2016. godište, kao nove, drugi moram vidjeti u garaži koji točno) - imao sam jednog od prošlog vlasnika, onda mi je uletio ovaj set od Michelina jeftino, a doslovno kao nove)
- zamijenjena zavojnica volana, kad sam vraćao letvu, promašio sam kut volana (priznam, nisam pazio od umora), pa je kod punog okreta pukla zavojnica, skinuo sam sa jednog starog Volva originalnu u dobrom stanju, uredno vozi dalje
- napravljena geometrija kotača u BAT-a u Zagrebu
- novi brisači Bosch najskuplji (cca 25 eur)
- garant sam nešto još zaboravio spomenuti

Ostalo za odraditi:
- u nekom momentu kad dođe vrijeme stražnji seleni na prednjim vilicama (dobijete nove skupa sa autom), kada točno ne znam, ovisi sve kako se i koliko vozite
- podizač vozačevog prozora - navedeno već ranije, podiže do 1 cm pred kraj, nije problem za samostalno popraviti, bio bih napravio sam, jedan dan posla, ali krenula jesen, a ne otvaram prozor, pa sam cijelo vrijeme odgađao pred ostalim
- ručica žmigavca smjer desno nekad ne uhvati iz prve u nekom položaju volana, vjerojatno je do nekog kontakta pod nekim kutem, imam rezervnu ručicu, ali crnu, a na njemu je originalna siva, pa je nemam volje mijenjati radi estetike dok ne crkne
- zatvarač plastike spremnika naslona rukohvata kod ručne kočnice - imam dio, moram ga zamijeniti

Auto se redovito vozi na dnevnoj bazi, radim na relaciji Zagreb-Čakovec-Bjelovar-Zabok, mjesečno napravim cca 4-5000 km s njim. Troši na autoputu od pumpe do pumpe oko 6 litara bez klime sa novim gumama (XL su, možda je trebalo staviti obične za manju potrošnju), sa klimom oko 6,5 L/100 km. Znam da nitko ne vjeruje, ali nije da me briga, računi i kilometri ne lažu. Osjetno bolje radi i manje troši nakon čišćenja EGR-a i sa kontinuirano novim uljem. Duplo manje od Hiluxa, pa preferiram dok je toplo i suho Volva. Ne trebaju mi dva auta, ali nije mi ga ni bitno ni hitno prodati, pa nema potrebe da se natežemo oko cijene, samo na potrošnji goriva isplatim dvije registracije. Auto je u dva mjeseca napravilo preko 10 000 km, trenutno je na 355 tisuće km, skoro pa živim u njemu, sam se vozim, napravit ću detaljno čišćenje prije prodaje, trenutno nema smisla.

Zvati na 0922503889, lokacija vozila Zagreb.
Cijena 5000 eurića.
---------------------------------------------
Stari tekst oglasa iz 2022. godine:
Kome treba sigurno i udobno vozilo za malo novaca, auto za bit siguran za ne poginuti na otvorenoj cesti kuća-posao-kuća, sumnjam da može bolje od ovoga, pogotovo za ovu cijenu. Ovo nije vozilo primarne namjene gradske vožnje (iako nije sporno da je skroz upotrebljivo i za po gradu) niti je ovo vozilo primarne namjene praktičnosti nošenja stvari, dječjih kolica, tereta isl. Isto tako ovo auto ima 160 konja i motor reagira momentalno čim se stisne gas, pa ovo nije vozilo za dati vozaču početniku u ruke (osim ako je zdrav u glavi).

Vozilo je kupljeno u Baotića u Zagrebu, novo, 2003. godine. Ukratko, prvi vlasnik vozila je bila farmaceutska firma iz Zagreba, vozio ga vlasnik firme i njegova supruga. Kćer (doktorica) vlasnika firme i moj kolega doktor (ortoped) se oženili i vozilo im biva poklonjeno. Njih dvoje u 2022. godini kupuju mladu Octaviu karavan, a Volva daju meni (kolegi anesteziologu) u 5/2022 da ga stavim na oglas (sa 180-200 radnih sati mjesečno u bolnici ne da im se zaj. sa pozivima u vezi prodaje vozila). Sad, tko je tu prvi, tko drugi, tko treći ili više vlasnik zaključite sami kako ovu situaciju imenovati.
Za početak, auto je 19 godina staro, auto se koristilo, dakle nije novo i glupo je uopće govoriti ili očekivati da će biti novo. Auto ima skoro 5 metara i sasvim je logično da se u 19 godina s tom dužine u Zagrebu prilikom parkiranja tu i tamo ogrebalo ili naslonilo negdje na branik ili kakav stup, a što se vidi i po slikama i po kilometrima vožnje. Dakle, svi oni koji bjesomučno glancaju šasije i pate da im je auto bez ikakve crtice ili fleke i to im je najveći problem u životu odmah neka produže dalje. Što se tiče šasije, a što je više manje standardno za Volva, poprilično je imun na hrđu. Auto se vozilo i kilometraža je stvarna (lako provjerljiva). Znamo se godinama i išli se s njim i na kongrese i na more i na skijanja. Međutim, svih ovih godina je redovno servisirano i nikad nije bilo karambolirano, da stvar bude luđa još ima original tvorničke plave plastične folije na pragovima. Vozačev zračni jastuk odstupa od boje interijera jer su iz Volva sami zvali da će napraviti zamjenu zračnog jastuka zbog nekakve greške u izvedbi u toj seriji. Zamjena je obavljena u Baotića, lako moguće provjeriti u njihovoj evidenciji. Auto lijepo radi, a udobnost vožnje je priča za sebe (očito ima razloga zašto mu je početkom 2000tih cijena bila astronomska). Realno, da mi ne treba teretno vozilo (vozim Opel Comba teretnog sa dva sica), za ove pare uzeo bih ga za sebe. Dolazi sa dva seta guma (ljetne i zimske, oba seta u dobrom stanju) i registriranom kukom. Po gradu od pumpe do pumpe normalnom, kulturnom, vožnjom troši oko 8.5 litara dizela. Motor je kultni Volvo D5, generacije prije nego su imali problema sa flapovima na usisnoj grani. U prijevodu, ovaj motor kao takav će uz redovno održavanje trajati dok je dizela u upotrebi. Injektori su prvi, nisu ni mijenjani ni servisirani, realno nema nikakvih naznaka da ima nekih problema sa njima, cijelo vrijeme se ulijevalo u njega dizel sa aditivima po zagrebačkim pumpama. Bosch pumpa je Bosch CP3 (imam istu takvu na ženinom Chrysler Grand Voyageru), dakle živa mehanika od pumpe, šansa da ona kao takva crkne je mala do nikakva (mogu detaljno o njoj elaborirati zašto, sumnjam da ikoga previše zanima). Getriba je manualna, i to original Volvo izvedba (Šveđani za arhitekturu šasije u S80 te godine nisu uspjeli na tržištu naći mehaničku getribu pa su napravili vlastitu) tako da nema problema kakvih je Volvo imao sa ventilima Aisinovih automatskih getriba do cca 2006./2007. Od neke vidljive opreme ima dvozonsku klimu, tempomat, putno računalo, CD i kazetofon, dva izofixa straga, zračnu zavjesu bočno. Vozilo je uredno, 12.07.2022. od prve registrirano u CVH u Prečkom u Zagrebu (bez kumski, rodijačkih i inih kombinacija). Jedina napomena na zapisniku je da bi do iduće registracije trebalo zamijeniti ulje u kočnicama.

E sad mane, tj. činjenice zašto su ga zamijenili sa Octavija karavanom (osim što je nova). Za početak, Volvo nema peta vrata, a dobili su dijete, pa ovaj odmah otpada kao opcija što se tiče praktičnosti (je da, ima Volvo dva izofixa straga, ali u stvarnosti su tu više radi folklora nego za neku realnu praktičnu upotrebu). Dalje, došao mu je redovni servisni interval zamjene zupčastog remena i pumpe vode. Prethodna zamjena je bila na cca 230 tisuća km, trenutno je na cca 329 tisuća. Popratno možda ne bi bilo loše usputno zamijeniti natezač i rolice kanalnog remena. Dalje, do iduće registracije treba zamijeniti ulje u kočnicama i moguće je da bi možda trebalo zamijeniti i prednje amortizere, ne izgleda da je ijedan procurio, niti je bilo ikakve zamjerke na tehničkom 12.07.2022., ali vozilo na autoputu možda malo valja, a prednji amortizeri nikad nisu mijenjani, još uvijek su prva ugradnja (mada, vozili smo se pred dva mjeseca na neki kongres Zagreb-Rijeka autoputom, cestu sa 130-140 km/h nismo ni osjetili). I zadnje, podizač vozačevog prozora ne radi kako spada, tj. uredno podiže prozor do cca 1 cm od vrha okvira vrata, potom počne kao lupati pa je potrebno prozor ručno pogurati do vrha okvira, iako sam prozor kao takav ne pada i stoji čvrsto zatvoren. Ima na YouTube-u hrpa videa u čemu je problem (nekakvi plastični zupci koji podižu prozor, koštaju po ebayu 15-20 EUR-a ako bi se popravljalo samostalno, u Baotića je servis prozora oko 2500 kn, nije nam bio problem taj 1 cm pogurat prozor rukom pa se nije ni popravljalo). Službena ponuda u Baotića za riješiti sve ovo (redovna zamjena zupčastog remena, kanalnog remena, pumpe vode, rolica i antifriza, zamjena amortizera, servis prozora, zamjena plastike vozačevog pojasa plus rad) je cca 11 000 kn sa original Volvo dijelovima. Vjerojatno bi se moglo proći i dosta jeftinije ako se ne radi u službenom servisu.

Sve u svemu, cijena je 4000 EUR i ne žuri nam ga se prodati, tako da nema potrebe da se natežemo oko cijene (da ne govorim da ga je meni osobno uopće i žao prodati jer za ovu paru realno nema šanse ni na AutoScoutu dobiti ovaj nivo kvalitete auta). Auto trenutno stoji parkirano u Dubravi i ne vozi se, nije da ikome od nas treba, pa je šteta da stoji, mada posluži tu i tamo za otići na kakvi kongres ili dežurstvo. Vozilo nije prodano dok je oglas aktivan. Čim bude prodano, na oglasu će pisati da je prodano.

Slobodno zovite na 0922503889 (poziv, sms, viber, whatsapp, telegram, signal). Ako se ne uspijem javiti, vjerojatno ćete dobiti povratnu poruku da sam u operacijskoj sali, što znači da sam vidio poziv pa se javim povratno čim budem mogao.

Disclaimer
Prema dosadašnjem iskustvu pozivanja u vezi vozila, molim Vas uštedite vrijeme i sebi i meni i nemojte zvati da biste pitali koja je zadnja cijena. Dakle trenutna cijena vozila, ujedno i zadnja cijena, je 4000 EUR (prije registracije je cijena bila 3000 EUR, sad je 4000 EUR). Ova cijena ne da je realna, fer i korektna, prema aktualnim društveno-političko-tržišnim parametrima, nego je ujedno i niža nego cijena po kojoj se Volvo S80 D5 2003 godište mehaničkog mjenjača uopće može pronaći u Europi po Autoscoutu. Bilo je nekih koji su me zvali, kulturno se javim, oni me krenu pravit budalom i ponude 1500-2000 EUR i onda ni kriv ni dužan ispadnem bezobrazan kad im odgovorim neka lijepo ukucaju u filter max cijena koliko imaju para u džepu i prema tome biraju vozila. I ja bih trenutno rado kupio ženi i djeci V-klasu, ali to ne znači da zovem po oglasima ide li cijena za 30 ili 50% niže od oglašene. Dakle, slobodno zovite i pitajte što god Vas zanima, ali nema potrebe da zovete s ciljem pregovaranja oko cijene.

Karta

Dodatne informacije

Mogućnost plaćanja

  • gotovina

Dodatni podaci

  • Oblik karoserije: limuzina
  • Broj vrata: 4
  • Broj sjedala: 5
  • Boja: siva
  • Vrsta pogona: prednji
  • Ovjes: obični
  • Veličina guma: Širina: 215, Visina: 55, Promjer: 16

proteos

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska
Oglas objavljen
21.11.2024. u 21:06
Do isteka još

proteos

Svi oglasi ovog oglašivača
Korisnik je verificirao broj telefona u državi: Hrvatska
Korisnik nije trgovac te na njega nisu primjenjive EU odredbe o zaštiti potrošača
  • Adresa:  Vukovarska 59, 21000 Split, Splitsko-dalmatinska, Hrvatska