Ovaj oglas je prodan.

Pronjuškaj slične oglase.

  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
  • Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.

Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.

Prodajem rabljeno vozilo: Renault Clio

Cijena
995,42 €
  • Provjeri povijest vozila – 15% popust!
  • Financiranje već od 20,00 € mjesečno

    Iznos
    1.000,00 €
    Minimalna vrijednost
    700,00 €
    Maksimalna vrijednost
    40.000,00 €
    Rok otplate
    120 mj.
    Minimalna vrijednost
    24 mj.
    Maksimalna vrijednost
    120 mj.
    Anuitet*
    20,00 €
    Fiksna kamatna stopa
    6,55%
    EKS
    6,75%
    Ukupni iznos otplate kredita:
    1.171,04 €
    Želim informativnu ponudu

    Izračuni su informativnog karaktera.
    Nastavite na stranice Addiko banke ako želite u 3 minute dobiti informativnu ponudu ili podnijeti zahtjev za kredit.

Šifra oglasa: 9952191
  • Godina proizvodnje
    1991
  • Prijeđeni kilometri
    230.000
  • Snaga motora
    58 kW
  • Vrsta motora
    Benzin
  • Ručni mjenjač
    Da

Osnovne informacije

Lokacija vozila
Zadarska
Marka automobila
Renault
Model automobila
Clio
Tip automobila
1,4
Godina proizvodnje
1991. godište
Godina modela
1990.
Prva registracija u RH
1991.
Prijeđeni kilometri
230000 km
Motor
Benzin
Plin
Da
Snaga motora
58 kW
Radni obujam
1.390 cm3
Mjenjač
Mehanički mjenjač
Broj stupnjeva
5 stupnjeva
Stanje
rabljeno
Vlasnik
drugi
Garažiran
Da

Opis oglasa

Modifikacije:
Auto Plin LPG – atestiran, nova boca 2013. vrijedi do 2023. kapacitet 80l
Nove kočnice – prednje 259mm sa Clio 16v, zadnje doboši reparirani
Boja metalik tamno zelena, novo ofarban 2011.
Polugeneralka motora – 2013. (promjenjeno: brtva kartera, brtva glave, brtva poklopca ventila, semering radilice i bregaste, prstenovi, leteći ležajevi, gumice ventila, zubčasti remen, pumpa vode, svjećice, termostat, ulje i filter, antifriz...)
Ispuh – Lastovčić, protočni srednji i zadnji lonac fi50mm + ukrasni nastavak promjera 100mm
Felge 15“ – Speedline Maracana – original Clio 16v, reparirane, izravnate i ofarbane oko 2005.
Gume Toyo 195/50/15 2008. godina
Ovjes – Vogtland junior kit – 50mm, Clio je spušten maximalno, može se voziti tri prosječne osobe, a za više treba podignuti zadnju torziju.
Filter zraka – BMC ovalni panel
Volan – original Clio 16v
Hauba – Clio 16v
Vozačevo sjedalo od Clia 16v, poderano je, ali funkcionalno
Prednji farovi – angel eyes (ne rade više svi krugovi, trebalo bi ledice promijeniti, ali uz Clia idu i original farovi koji su u vrlo dobrom stanju)
OMP ručica mjenjača
Radio Pionner - CD/FM tuner/USB – Zvučnici Lanzar, iza 2x trosistemci, naprijed 2x middle bass u vratima i 2x visokotonac

Nedostaci:
Na zadnjim blatobranima ima par cm ruzine
Nema zadnjeg brisača, šprica za tekučinu i dalje funkcionira
Ne radi brzinomjer (okretaji i sve ostalo radi)
Ne radi grijanje (pokušavao riješiti u nekoliko navrata, izgleda da je ispala cijev koja dovodi topli zrak jer je grijač kabine protočan, poklanjam novi grijač kabine kojeg sam mislio ugraditi dok sam mislio da je on problem)

2007. atestiran sa plinom i modifikacijama. Zbog plina ne mora na ekotest iako ga je prolazio do 2007. bez problema. Clio nije nikad bio vraćen sa tehničkog pregleda osim kad je novi zakon rekao da moram kupiti novu bocu od plina koja sada vrijedi idućih 10 godina.
Clio je uredno servisiran i pažljivo održavan te garažiran. Velika pažnja se pridodavala u vožnji u izbjegavanju rupa na cesti, usporavanje pri prelasku ležećih policajaca i nije se parkiralo na nogostupe i sl. Polugeneralka se radila jer je popustila brtva glave, a svi ostali dijelovi su se mijenjali preventivno. Nikad se nije čekalo da nešto krepa do kraja, mijenjalo se odmah. Npr., kad je popustio homokinetički zglob sa poluosovinom, odmah su promijenjena oba. Pazio sam da ga ne stiskam na hladno, i isto tako ga nisam vrućeg naglo ni gasio. Volio bih da ga mogu prodati za više s obzirom na način na koji sam ga pazio, održavao i koliko sam uložio, ali svjestan sam tržišta i cijena. Bez obzira na '91. godište vidio sam dosta automobila i do 10 godina mlađih koji su u očajnom stanju. Clio je slagan za užitak u vožnji, a opet auto za svaki dan. Nedostatak serva na volanu je osjetan kod parkiranja, ali u vožnji je pravi užitak jer se osjeti sve.

Plaćanje:
Gotovina, javni bilježnik, odjava, tablice zadržavam

Dodatne informacije

Mogućnost plaćanja

  • gotovina

Dodatni podaci

  • Oblik karoserije: hatchback
  • Broj vrata: 5
  • Boja: tamno zelena
  • Metalik boja: Metalik
  • Vrsta pogona: prednji
  • Ovjes: sportski

Dodatna oprema vozila

  • Centralno daljinsko zaključavanje
  • Sportska sjedala
  • Preklopiva stražnja klupa - djeljiva
  • Maglenke
  • Mehan. mjenjač 5-brzina
  • Tonizirana stakla
  • aluminijski naplatci
  • športsko podvozje
  • prednja svjetla za maglu
  • zatamnjena stakla

Sigurnost

  • samozatezajući sigurnosni pojasevi

Udobnost

  • djeljiva stražnja klupa
  • el. podizanje prednjih stakala
  • sportska sjedala
  • Autoradio: autoradio/CD/mp3

Sigurnost protiv krađe

  • centralno zaključavanje s daljinskim

ZD1400RT

Svi oglasi ovog oglašivača
Oglas objavljen
06.04.2014. u 20:21
Do isteka još
oglas istekao

ZD1400RT

Svi oglasi ovog oglašivača