Ovaj oglas je prodan.
Pronjuškaj slične oglase.
Renault Clio 1.4 RT LPG 1991.
Prodajem rabljeno vozilo: Renault Clio
Šifra oglasa: 9952191
-
- Godina proizvodnje
- 1991
-
- Prijeđeni kilometri
- 230.000
-
- Snaga motora
- 58 kW
-
- Vrsta motora
- Benzin
-
- Ručni mjenjač
- Da
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Zadarska
- Marka automobila
- Renault
- Model automobila
- Clio
- Tip automobila
- 1,4
- Godina proizvodnje
- 1991. godište
- Godina modela
- 1990.
- Prva registracija u RH
- 1991.
- Prijeđeni kilometri
- 230000 km
- Motor
- Benzin
- Plin
- Da
- Snaga motora
- 58 kW
- Radni obujam
- 1.390 cm3
- Mjenjač
- Mehanički mjenjač
- Broj stupnjeva
- 5 stupnjeva
- Stanje
- rabljeno
- Vlasnik
- drugi
- Garažiran
- Da
Opis oglasa
Modifikacije:
Auto Plin LPG – atestiran, nova boca 2013. vrijedi do 2023. kapacitet 80l
Nove kočnice – prednje 259mm sa Clio 16v, zadnje doboši reparirani
Boja metalik tamno zelena, novo ofarban 2011.
Polugeneralka motora – 2013. (promjenjeno: brtva kartera, brtva glave, brtva poklopca ventila, semering radilice i bregaste, prstenovi, leteći ležajevi, gumice ventila, zubčasti remen, pumpa vode, svjećice, termostat, ulje i filter, antifriz...)
Ispuh – Lastovčić, protočni srednji i zadnji lonac fi50mm + ukrasni nastavak promjera 100mm
Felge 15“ – Speedline Maracana – original Clio 16v, reparirane, izravnate i ofarbane oko 2005.
Gume Toyo 195/50/15 2008. godina
Ovjes – Vogtland junior kit – 50mm, Clio je spušten maximalno, može se voziti tri prosječne osobe, a za više treba podignuti zadnju torziju.
Filter zraka – BMC ovalni panel
Volan – original Clio 16v
Hauba – Clio 16v
Vozačevo sjedalo od Clia 16v, poderano je, ali funkcionalno
Prednji farovi – angel eyes (ne rade više svi krugovi, trebalo bi ledice promijeniti, ali uz Clia idu i original farovi koji su u vrlo dobrom stanju)
OMP ručica mjenjača
Radio Pionner - CD/FM tuner/USB – Zvučnici Lanzar, iza 2x trosistemci, naprijed 2x middle bass u vratima i 2x visokotonac
Nedostaci:
Na zadnjim blatobranima ima par cm ruzine
Nema zadnjeg brisača, šprica za tekučinu i dalje funkcionira
Ne radi brzinomjer (okretaji i sve ostalo radi)
Ne radi grijanje (pokušavao riješiti u nekoliko navrata, izgleda da je ispala cijev koja dovodi topli zrak jer je grijač kabine protočan, poklanjam novi grijač kabine kojeg sam mislio ugraditi dok sam mislio da je on problem)
2007. atestiran sa plinom i modifikacijama. Zbog plina ne mora na ekotest iako ga je prolazio do 2007. bez problema. Clio nije nikad bio vraćen sa tehničkog pregleda osim kad je novi zakon rekao da moram kupiti novu bocu od plina koja sada vrijedi idućih 10 godina.
Clio je uredno servisiran i pažljivo održavan te garažiran. Velika pažnja se pridodavala u vožnji u izbjegavanju rupa na cesti, usporavanje pri prelasku ležećih policajaca i nije se parkiralo na nogostupe i sl. Polugeneralka se radila jer je popustila brtva glave, a svi ostali dijelovi su se mijenjali preventivno. Nikad se nije čekalo da nešto krepa do kraja, mijenjalo se odmah. Npr., kad je popustio homokinetički zglob sa poluosovinom, odmah su promijenjena oba. Pazio sam da ga ne stiskam na hladno, i isto tako ga nisam vrućeg naglo ni gasio. Volio bih da ga mogu prodati za više s obzirom na način na koji sam ga pazio, održavao i koliko sam uložio, ali svjestan sam tržišta i cijena. Bez obzira na '91. godište vidio sam dosta automobila i do 10 godina mlađih koji su u očajnom stanju. Clio je slagan za užitak u vožnji, a opet auto za svaki dan. Nedostatak serva na volanu je osjetan kod parkiranja, ali u vožnji je pravi užitak jer se osjeti sve.
Plaćanje:
Gotovina, javni bilježnik, odjava, tablice zadržavam
Auto Plin LPG – atestiran, nova boca 2013. vrijedi do 2023. kapacitet 80l
Nove kočnice – prednje 259mm sa Clio 16v, zadnje doboši reparirani
Boja metalik tamno zelena, novo ofarban 2011.
Polugeneralka motora – 2013. (promjenjeno: brtva kartera, brtva glave, brtva poklopca ventila, semering radilice i bregaste, prstenovi, leteći ležajevi, gumice ventila, zubčasti remen, pumpa vode, svjećice, termostat, ulje i filter, antifriz...)
Ispuh – Lastovčić, protočni srednji i zadnji lonac fi50mm + ukrasni nastavak promjera 100mm
Felge 15“ – Speedline Maracana – original Clio 16v, reparirane, izravnate i ofarbane oko 2005.
Gume Toyo 195/50/15 2008. godina
Ovjes – Vogtland junior kit – 50mm, Clio je spušten maximalno, može se voziti tri prosječne osobe, a za više treba podignuti zadnju torziju.
Filter zraka – BMC ovalni panel
Volan – original Clio 16v
Hauba – Clio 16v
Vozačevo sjedalo od Clia 16v, poderano je, ali funkcionalno
Prednji farovi – angel eyes (ne rade više svi krugovi, trebalo bi ledice promijeniti, ali uz Clia idu i original farovi koji su u vrlo dobrom stanju)
OMP ručica mjenjača
Radio Pionner - CD/FM tuner/USB – Zvučnici Lanzar, iza 2x trosistemci, naprijed 2x middle bass u vratima i 2x visokotonac
Nedostaci:
Na zadnjim blatobranima ima par cm ruzine
Nema zadnjeg brisača, šprica za tekučinu i dalje funkcionira
Ne radi brzinomjer (okretaji i sve ostalo radi)
Ne radi grijanje (pokušavao riješiti u nekoliko navrata, izgleda da je ispala cijev koja dovodi topli zrak jer je grijač kabine protočan, poklanjam novi grijač kabine kojeg sam mislio ugraditi dok sam mislio da je on problem)
2007. atestiran sa plinom i modifikacijama. Zbog plina ne mora na ekotest iako ga je prolazio do 2007. bez problema. Clio nije nikad bio vraćen sa tehničkog pregleda osim kad je novi zakon rekao da moram kupiti novu bocu od plina koja sada vrijedi idućih 10 godina.
Clio je uredno servisiran i pažljivo održavan te garažiran. Velika pažnja se pridodavala u vožnji u izbjegavanju rupa na cesti, usporavanje pri prelasku ležećih policajaca i nije se parkiralo na nogostupe i sl. Polugeneralka se radila jer je popustila brtva glave, a svi ostali dijelovi su se mijenjali preventivno. Nikad se nije čekalo da nešto krepa do kraja, mijenjalo se odmah. Npr., kad je popustio homokinetički zglob sa poluosovinom, odmah su promijenjena oba. Pazio sam da ga ne stiskam na hladno, i isto tako ga nisam vrućeg naglo ni gasio. Volio bih da ga mogu prodati za više s obzirom na način na koji sam ga pazio, održavao i koliko sam uložio, ali svjestan sam tržišta i cijena. Bez obzira na '91. godište vidio sam dosta automobila i do 10 godina mlađih koji su u očajnom stanju. Clio je slagan za užitak u vožnji, a opet auto za svaki dan. Nedostatak serva na volanu je osjetan kod parkiranja, ali u vožnji je pravi užitak jer se osjeti sve.
Plaćanje:
Gotovina, javni bilježnik, odjava, tablice zadržavam
Dodatne informacije
Mogućnost plaćanja
Dodatni podaci
Dodatna oprema vozila
Sigurnost
Udobnost
Sigurnost protiv krađe
- Oglas objavljen
- 06.04.2014. u 20:21
- Do isteka još
- oglas istekao