Ovaj oglas je neaktivan.
Pronjuškaj slične oglase.
Peugeot 106 GTI TURBO 210ks, PLIN
Prodajem rabljeno vozilo: Peugeot 106
- Cijena
- 3.200 €
- Provjeri povijest vozila – 15% popust!
- Osvoji besplatnu policu auto osiguranja!
-
Financiranje već od 36,42 € mjesečno
Šifra oglasa: 19640416
-
- Godina proizvodnje
- 1997
-
- Prijeđeni kilometri
- 260.000
-
- Snaga motora
- 154 kW
-
- Vrsta motora
- Benzin
-
- Ručni mjenjač
- Da
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Grad Zagreb
- Marka automobila
- Peugeot
- Model automobila
- 106
- Tip automobila
- GTI TURBO
- Godina proizvodnje
- 1997. godište
- Prijeđeni kilometri
- 260000 km
- Motor
- Benzin
- Snaga motora
- 154 kW
- Radni obujam
- 1.600 cm3
- Mjenjač
- Mehanički mjenjač
- Broj stupnjeva
- 5 stupnjeva
- Stanje
- rabljeno
- Vlasnik
- treći i više
Opis oglasa
modifikacije:
glava motora p-206 1.6 16v, portana, potpuno uređena
bregaste od 106gti (malo jače od ovih iz 206)
usisna grana 206 1.6 16v
ispušna grana za turbo, T25/28 flanđa
turbo Garrett GT2560 (focus RS mk1, V-band prema downpipeu)
downpipe fi70, dalje fi60, 1 protočni lonac, širokopojasna lambda sonda
injektori 383cc
pumpa goriva walbro 255
intercooler sa Iveca
4x bobine Beru, od 1.8T motora (audi, vw)
elektronika standalone Ecumaster EMU, 2 mape (benzin-plin), na benzin 0.8 bara(210ks, na plin 0.6(175ks). ima bluetooth modul pa se može na njega spojiti sa Android tabletom ili mobitelom i gledati parametre (AFR, boost, temperatura, brzina...). podržava traction control, launch control...
elektronska boost kontrola
hladnjak od diesela (veći je i ima ekspanzijsku posudu), SPAL ventilator
plin je atestiran, isparivač naknadno stavljen KME GOLD i plinski injektori najjači za koje sam čuo da postoje- LPG tech.
potrošnja plina po ZG 12-13-14litara tj.ispod 50lipa kilometar
eibach opruge naprijed
repariran zadnji most
svi amortizeri reparirani, napunjeni na tvrđe
svi diskovi i pločice imaju manje od 10 000km
felge OZ ultraleggera 15" sa gumama Michelin pilot sport 3 (godinu dana, imaju možda 5000km) 195 50 15
duboki volan
ima estetskih nedostataka
pod haubom je više novaca nego što tražim za cijeli auto
vrijeme auta na 402m je sa lošijim turbom bilo 14.1s
glava motora p-206 1.6 16v, portana, potpuno uređena
bregaste od 106gti (malo jače od ovih iz 206)
usisna grana 206 1.6 16v
ispušna grana za turbo, T25/28 flanđa
turbo Garrett GT2560 (focus RS mk1, V-band prema downpipeu)
downpipe fi70, dalje fi60, 1 protočni lonac, širokopojasna lambda sonda
injektori 383cc
pumpa goriva walbro 255
intercooler sa Iveca
4x bobine Beru, od 1.8T motora (audi, vw)
elektronika standalone Ecumaster EMU, 2 mape (benzin-plin), na benzin 0.8 bara(210ks, na plin 0.6(175ks). ima bluetooth modul pa se može na njega spojiti sa Android tabletom ili mobitelom i gledati parametre (AFR, boost, temperatura, brzina...). podržava traction control, launch control...
elektronska boost kontrola
hladnjak od diesela (veći je i ima ekspanzijsku posudu), SPAL ventilator
plin je atestiran, isparivač naknadno stavljen KME GOLD i plinski injektori najjači za koje sam čuo da postoje- LPG tech.
potrošnja plina po ZG 12-13-14litara tj.ispod 50lipa kilometar
eibach opruge naprijed
repariran zadnji most
svi amortizeri reparirani, napunjeni na tvrđe
svi diskovi i pločice imaju manje od 10 000km
felge OZ ultraleggera 15" sa gumama Michelin pilot sport 3 (godinu dana, imaju možda 5000km) 195 50 15
duboki volan
ima estetskih nedostataka
pod haubom je više novaca nego što tražim za cijeli auto
vrijeme auta na 402m je sa lošijim turbom bilo 14.1s
Dodatne informacije
Mogućnost plaćanja
Dodatni podaci
Dodatna oprema vozila
Udobnost
Sigurnost protiv krađe
- Oglas objavljen
- 14.11.2016. u 19:55
- Do isteka još
- oglas istekao