Ovaj oglas je prodan.
Pronjuškaj slične oglase.
Nissan 240SX - Silvia
Prodajem rabljeno vozilo: Nissan 200SX
- Cijena
- 7.500 €
- Provjeri povijest vozila – 15% popust!
- Osvoji besplatnu policu auto osiguranja!
-
Financiranje već od 85,36 € mjesečno
Šifra oglasa: 39091252
-
- Godina proizvodnje
- 1991
-
- Prijeđeni kilometri
- 305.000
-
- Snaga motora
- 116 kW
-
- Vrsta motora
- Benzin
-
- Ručni mjenjač
- Da
Osnovne informacije
- Lokacija vozila
- Grad Zagreb, Novi Zagreb - Istok, Sopot
- Marka automobila
- Nissan
- Model automobila
- 200SX
- Tip automobila
- hatchback
- Broj šasije
- JN1MS36P8MW009472
- Godina proizvodnje
- 1991. godište
- Godina modela
- 1989.
- U prometu od
- 1991.
- Prva registracija u RH
- 1996.
- Registriran do
- 09 / 2023
- Prijeđeni kilometri
- 305000 km
- Motor
- Benzin
- Snaga motora
- 116 kW
- Radni obujam
- 2.389 cm3
- Mjenjač
- Mehanički mjenjač
- Potrošnja goriva
- 12 l/100km
- Stanje
- rabljeno
- Vlasnik
- treći i više
Opis oglasa
Nissan 240SX - Silvia
Na vozilu je dodatno stavljeno:
* sportski pojasevi na samostalno zatezanje,
* led označivaći smjera,
* led označivaći pozicije,
* sportski auspuh,
* gevinde,
* momo volan,
* ručica mjenjaća,
* ručna kočnica,
* lcd-touch auto radio s navigacijom,
* zvučnici + pojačalo
* led osvjetljenje unutar vozila,
* led žarulje u farovima,
* zadni spojler,
* cerada za pokrivanje
* 4 nove zimske gume
* 2 ljetne gume na felgama
* dva ključa
* Sve na autu radi, te je ispravno - prekidaći, elektronika, ...
* Motor u auto,mobilu je serijski: DOHC KA24DE
* CIJENA: 7,500 €
...
Malo povijesti o legendarnoj Silviji
prva generacija 240SX može se podijeliti u dvije različite verzije, obje imaju sportsku prednost pogona na stražnje kotače. Hatchback, koji se nudio u osnovnoj, SE i LE izvedbi, i coupé, koji se nudio u osnovnoj, XE, LE i SE izvedbi. Oba su stila dijelila istu prednju karoseriju kao i Nissan 180SX za japansko tržište, sa zakošenim prednjim dijelom s skočnim prednjim svjetlima. Ova prednja karoserija razlikuje model coupé od njegovog pandana na japanskom tržištu, Silvije, koja je imala fiksna prednja svjetla. Oba stila na svim tržištima dijele isto kućište, a uz nekoliko iznimaka, većina komponenti i značajki je identična. 240SX je popularan automobil u sportu driftanja zbog dugog međuosovinskog razmaka niske cijene, velike snage, male težine, dobro uravnotežene šasije i obilne naknadne podrške.
1991. - 1993. Nissan 240SX fotografiran u Sault Ste. Marie, Ontario, Kanada
1991.-1993. Nissan 240SX LE coupé (stražnji)
Modele iz 1989. i 1990. pokreće 4-cilindrični motor SOHC KA24E s atmosferskim usisavanjem od 140 KS (100 kW), 152 lb⋅ft (206 N⋅m) i 2389 cc (2,4 L; 145,8 cu in) s 3 ventila po cilindru (umjesto 1,8-litrenog DOHC CA18DET s turbopunjačem i međuhlađenjem koji se nudi u Japanu i Europi u modelima 180SX i Silvia). Disk kočnice na četiri kotača bile su standardne, s antiblokirajućim kočnicama dostupnim kao opcija na SE. Oba modela bila su u ponudi s 5-stupanjskim ručnim ili 4-stupanjskim automatskim mjenjačem. Kupei su nudili Heads-up zaslon (HUD) s digitalnim brzinomjerom kao dio opcijske Power Convenience Group.
240SX dobio je neka ažuriranja 1991. Mat srebrni kotači u obliku suze zamijenjeni su poliranim aluminijskim kotačima sa 7 krakova koji su imali bolja svojstva hlađenja kočnica, ali više otpora. Nos je izglađen uklanjanjem nefunkcionalnih utora i vraćena je aerodinamička učinkovitost izgubljena zbog kotača. To je omogućilo automobilu remont koji je uključivao manje ažuriranje vanjštine i novu glavu cilindra. Dodan je novi "LE" hatchback paket opreme koji uključuje kožnu unutrašnjost. SOHC KA24E zamijenjen je DOHC KA24DE, sada s 4 ventila po cilindru, nazivnom snagom od 155 bhp (157 PS; 116 kW) pri 5600 o/min i 160 lb⋅ft (217 N⋅m) pri 4400 o/min okretnog momenta. Opcijski sportski paket uključujući ABS, diferencijal s ograničenim proklizavanjem i Nissanov HICAS upravljač na četiri kotača sada je bio dostupan na hatchback modelima.
Na vozilu je dodatno stavljeno:
* sportski pojasevi na samostalno zatezanje,
* led označivaći smjera,
* led označivaći pozicije,
* sportski auspuh,
* gevinde,
* momo volan,
* ručica mjenjaća,
* ručna kočnica,
* lcd-touch auto radio s navigacijom,
* zvučnici + pojačalo
* led osvjetljenje unutar vozila,
* led žarulje u farovima,
* zadni spojler,
* cerada za pokrivanje
* 4 nove zimske gume
* 2 ljetne gume na felgama
* dva ključa
* Sve na autu radi, te je ispravno - prekidaći, elektronika, ...
* Motor u auto,mobilu je serijski: DOHC KA24DE
* CIJENA: 7,500 €
...
Malo povijesti o legendarnoj Silviji
prva generacija 240SX može se podijeliti u dvije različite verzije, obje imaju sportsku prednost pogona na stražnje kotače. Hatchback, koji se nudio u osnovnoj, SE i LE izvedbi, i coupé, koji se nudio u osnovnoj, XE, LE i SE izvedbi. Oba su stila dijelila istu prednju karoseriju kao i Nissan 180SX za japansko tržište, sa zakošenim prednjim dijelom s skočnim prednjim svjetlima. Ova prednja karoserija razlikuje model coupé od njegovog pandana na japanskom tržištu, Silvije, koja je imala fiksna prednja svjetla. Oba stila na svim tržištima dijele isto kućište, a uz nekoliko iznimaka, većina komponenti i značajki je identična. 240SX je popularan automobil u sportu driftanja zbog dugog međuosovinskog razmaka niske cijene, velike snage, male težine, dobro uravnotežene šasije i obilne naknadne podrške.
1991. - 1993. Nissan 240SX fotografiran u Sault Ste. Marie, Ontario, Kanada
1991.-1993. Nissan 240SX LE coupé (stražnji)
Modele iz 1989. i 1990. pokreće 4-cilindrični motor SOHC KA24E s atmosferskim usisavanjem od 140 KS (100 kW), 152 lb⋅ft (206 N⋅m) i 2389 cc (2,4 L; 145,8 cu in) s 3 ventila po cilindru (umjesto 1,8-litrenog DOHC CA18DET s turbopunjačem i međuhlađenjem koji se nudi u Japanu i Europi u modelima 180SX i Silvia). Disk kočnice na četiri kotača bile su standardne, s antiblokirajućim kočnicama dostupnim kao opcija na SE. Oba modela bila su u ponudi s 5-stupanjskim ručnim ili 4-stupanjskim automatskim mjenjačem. Kupei su nudili Heads-up zaslon (HUD) s digitalnim brzinomjerom kao dio opcijske Power Convenience Group.
240SX dobio je neka ažuriranja 1991. Mat srebrni kotači u obliku suze zamijenjeni su poliranim aluminijskim kotačima sa 7 krakova koji su imali bolja svojstva hlađenja kočnica, ali više otpora. Nos je izglađen uklanjanjem nefunkcionalnih utora i vraćena je aerodinamička učinkovitost izgubljena zbog kotača. To je omogućilo automobilu remont koji je uključivao manje ažuriranje vanjštine i novu glavu cilindra. Dodan je novi "LE" hatchback paket opreme koji uključuje kožnu unutrašnjost. SOHC KA24E zamijenjen je DOHC KA24DE, sada s 4 ventila po cilindru, nazivnom snagom od 155 bhp (157 PS; 116 kW) pri 5600 o/min i 160 lb⋅ft (217 N⋅m) pri 4400 o/min okretnog momenta. Opcijski sportski paket uključujući ABS, diferencijal s ograničenim proklizavanjem i Nissanov HICAS upravljač na četiri kotača sada je bio dostupan na hatchback modelima.
Karta
Napomena: Prikazana je približna lokacija
Dodatne informacije
Mogućnost plaćanja
Dodatni podaci
Dodatna oprema vozila
Sigurnost
Udobnost
Sigurnost protiv krađe
- Oglas objavljen
- 27.11.2022. u 15:47
- Do isteka još
- oglas istekao