Pozicioniranje oglasa

Što utječe na poziciju u listama oglasa na Njuškalu?

Način na koji će ti lista oglasa biti prikazana na Njuškalu ovisi o mnogo čimbenika, a pretraživati oglase možeš po ključnim riječima, kategorijama i ostalim dostupnim listama poput pregleda svih oglasa pojedinačnog korisnika ili trgovine.


Ako pretražuješ oglase prema ključnim riječima, na redoslijed oglasa koje vidiš mogu utjecati ovi faktori:

  • Relevantnost

    Rezultati pretrage poredani su po relevantnosti koja podrazumijeva da se prvo prikazuju oglasi koji bolje odgovaraju traženim ključnim riječima. Za poredak po relevantnosti koriste se kompleksne kalkulacije niza tehničkih parametara od kojih su najznačajniji pojavljivanje traženih riječi u naslovu i sadržaju oglasa te relativna važnost pojedine ključne riječi.

     

  • Istaknuta oglasna pozicija na listi

    Istaknuto oglašavanje podrazumijeva promociju postavljanjem oglasa na plaćene istaknute oglasne pozicije na listi koje povećavaju vidljivost oglasa pa će tako na primjer Vau Vau oglasi biti žuto istaknuti na vrhu liste s rezultatima pretrage.


Ako pretražuješ oglase prema kategorijama i ostalim dostupnim listama (primjerice, svi oglasi trgovine ili svi oglasi korisnika), na redoslijed oglasa koje vidiš mogu utjecati ovi faktori:

  • Starost oglasa

    Oglasi na listama poredani su po datumu objave oglasa, a prvo će ti se prikazati oni noviji.

    Kako bi jednokratno podigli svoj oglas na listi, korisnici mogu iskoristiti Skok na vrh koji je za njih besplatan svakog 21 dana. Korisnici koji žele jednokratno podići svoj oglas na listi prije isteka 21 dana, mogu to napraviti kupnjom funkcionalnosti Skok na vrh.

     

  • Istaknuta oglasna pozicija na listi

    Istaknuto oglašavanje podrazumijeva promociju postavljanjem oglasa na plaćene istaknute oglasne pozicije na listi koje povećavaju vidljivost oglasa pa će tako, na primjer, Vau Vau oglasi biti žuto istaknuti na vrhu liste s rezultatima pretrage.


Listu rezultata možeš dodatno sortirati i po drugim kriterijima kao što su cijena, starost oglasa, udaljenost, G1 klub jamstvo i slično, koji će u tom slučaju imati utjecaj na prikaz, dok na sortiranje i dalje mogu utjecati čimbenici poput relevantnosti i istaknutih oglasnih pozicija.

Kada pretražuješ kategoriju Popusti i katalozi, na rangiranje na listi, osim relevantnosti, utječu još i udaljenost trgovine koja informira korisnike o akcijama, visina popusta ili tip akcije.

Trebaš pomoć?