Upravljanje računom

U skladu s novom Općom uredbom o zaštiti podataka, koja se primjenjuje od 25. svibnja 2018. godine, kao Njuškalov korisnik možeš zatražiti preuzimanje svojih podataka s Njuškala koji uključuju oglase s tekstovima i fotografijama te osobne podatke. Isto tako možeš zatražiti zatvaranje korisničkog računa i brisanje svojih podataka na Njuškalu.


PREUZIMANJE PODATAKA

Za preuzimanje Podataka potrebno je pokrenuti zahtjev, koji se nalazi unutar Moje Njuškalo računa u poglavlju Moji podaci. Vrijeme isporuke podataka ovisi o njihovoj količini, a kada budu spremni za preuzimanje na tvoje računalo, na adresu tvoje e-pošte stići će obavijest o tome.


ZATVARANJE RAČUNA I BRISANJE PODATAKA

Zahtjev za zatvaranje tvog korisničkog računa i brisanje podataka na Njuškalu možeš pokrenuti u Moje Njuškalo računu, u poglavlju Moji podaci. Nakon pokrenutog zahtjeva, na tvoju adresu e-pošte stići će obavijest o istom, a unutar 24 sata možeš odustati od zatvaranja korisničkog računa. Po isteku navedenog perioda, ako postoje uvjeti za to, tvoj će korisnički račun biti zatvoren te će biti pokrenuto brisanje tvojih osobnih podataka. Tvoje korisničko ime neće se moći nanovo koristiti na Njuškalu.

Njuškalo posvećuje veliku važnost zaštiti osobnih podataka, a više o svemu pročitaj u Politici privatnosti.

Trebaš pomoć?