Savjeti za sjajan oglas
Ako želiš privući veliki broj potencijalnih kupaca i time osigurati veliki broj upita, slijedi naše savjete za kreiranje super oglasa!
Bez nejasnoća!
Većina ljudi pretražuje oglase koristeći tražilicu – upisivanjem ključnih riječi. Tražilica prvo pretražuje naslove oglasa pa onda ključne riječi iz opisa oglasa. Imaj to na umu dok pišeš svoj oglas! Važno je napisati vrlo jasan i precizan naslov jer time će se tvoj oglas smjestiti visoko na listi rezultata pretrage, a osim toga, čitatelju će odmah biti jasno o čemu se radi u tvojem oglasu i je li to ono što njemu treba.
Opiši sve!
U opisivanju oglasa nema viška informacija. Važno je biti što detaljniji, stoga opiši sve što ti padne na pamet. Razmisli o svim pitanjima koje bi ti kupac mogao postaviti. Ako tražiš stanare kojima ćeš iznajmiti nekretninu, reci im sve o svojim uvjetima kako bi odmah mogli vidjeti je li tvoj oglas za njih ili ne. Ako lažeš u opisu predmeta ili ne nudiš dovoljno informacija, kad kupci dođu do tebe i tek onda vide da to nije ono čemu su se nadali (a mogli su vidjeti prije, u oglasu), samo će otići ljutiti jer su izgubili dragocjeno vrijeme.
Ako prodaješ neki predmet, opiši njegovo stanje, njegovu povijest – kupci traže obavijesti na temelju kojih će donijeti odluku o kupnji. Što više informacija dobiju, to će više vremena uštedjeti i lakše će im biti odlučiti se na kupnju. Ako skrivaš obavijesti, misleći kako ćeš lako nagovoriti nekoga na kupnju preko telefona – razmisli koliki broj upita propuštaš zbog toga. Ljudi koji pretražuju Njuškalo već imaju predodžbu o tome što žele i mogu kupiti, tako da skrivanjem informacija u oglasu zapravo ne činiš sebi nikakvu uslugu. Upravo suprotno, velik broj kupaca neće te kontaktirati baš zbog tog razloga.
Fotografije su važne!
Ne možemo dovoljno naglasiti koliko su važne fotografije u oglasu! Iskoristi limite i dodaj što više fotografija svojem oglasu – možeš dodati najviše 20 fotografija u svoj oglas. Tako tvoj oglas postaje privlačniji i ističe se više od oglasa koji nemaju fotografije. Mi u Njuškalu znamo da oglasi s fotografijama privlače više pozornosti i dobivaju više upita. Stoga poslušaj naš savjet – isplati se provesti malo vremena u sređivanju oglasa i dodati vrlo jasne fotografije onoga što prodaješ ili iznajmljuješ.
Važno je biti ljubazan!
Daj svojem oglasu malo osobnosti. Nitko ne želi pročitati oglas koji zvuči kao da ga je napisao robot. Nekoliko detalja, poput neke zanimljive priče o povijesti onoga što prodaješ ili malo humora, učinit će tvoj oglas "ljudskim" i privući pozornost čitatelja.
Pazi na cijenu!
Obavezno unesi realnu cijenu svojeg oglasa. Njuškalo nije internetsko odredište gdje se obavljaju aukcije pa tako svi oglasi trebaju imati navedenu stvarnu cijenu (osim u kategorijama Poklanjamo i Udomljavanje kućnih ljubimaca /Parenje). Ako tvoja cijena nije fiksna, navedi to u opisu oglasa. Ako se tvoja cijena odnosi na mjernu jedinicu (npr. metar drva), onda to navedi u opisu oglasa kako bi kupac znao s čime može računati. Uvijek kad si u nedoumici, zamisli sebe u prodavaonici s predmetima koje ti sad prodaješ u svojem oglasu – kako bi na tebe djelovalo to što cijena nije navedena ili je nejasna? Upravo tako osjeća se i kupac koji gleda oglas bez cijene ili s cijenama koje ga zbunjuju.
Daj svoj broj telefona!
Kupci preferiraju kontakt telefonom (ili mobitelom) te im oglasi koji nemaju mogućnost takvog kontaktiranja baš i ne ulijevaju povjerenje jer ostavljaju dojam kao da nešto skrivaju.
Ako iz nekog razloga baš ne možeš komunicirati s kupcima telefonskim putem, na raspolaganju ti je kontakt e-mailom. Pokušaj kupcima objasniti zašto te ne mogu dobiti na telefon. Nije obvezno, ali ljudi cijene obrazloženje. Kad navodiš broj telefona, pazi da su sve znamenke točno napisane. Ne želiš propustiti bilo kakav upit zbog pogreške u tipkanju. Ako za kontaktiranje koristiš e-mail, potrudi se pravovremeno odgovarati na upite! Kupci su nerijetko frustrirani kad dugo čekaju da im prodavatelj odgovori na poruku i često takve prodavatelje prijavljuju u Korisničku podršku kao sumnjive.
Kad malo bolje pogledaš, ove savjete je zapravo prilično jednostavno provesti u djelo. Trud koji uložiš u stvaranje oglasa će biti vidljiv, a učinci tvojeg truda pojavit će se u obliku upita koje ćeš dobiti za svoj oglas. Želimo ti puno uspješnih prodaja!